Montaż dużego IC w S14 - kilka pytań

intercooler, orurowania, filtry powietrza, bovy,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Lechu
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 62
Rejestracja: sob 23 kwie, 2011 20:45
Lokalizacja: Rzeszów

Po małej stłuczce dobiegł końca żywota seryjny IC i chcę zastąpić go dużym centralnym.

Mam kilka pytań dotyczących bałaganu pod maską.

Z racji, że zależy mi na odpaleniu Gruza początkowo chcę wszystko złożyć na seryjnym Bost Control i BOV - PRO PERFECT i tu mam kilka pytań.

- Seryjny BC ma trzy wyjścia / 1 do west gate / 2 do seryjnej rury od IC biegnącej do przepustnicy / 3 leci aż do kolektora ssącego

Czy w tym setupie wszystkie te trzy będę musiał tak zostawić? W jakim celu jest ten przewód który leci do kolektora?

- I podobny problem mam z seryjnym DV - wychodzą z niego trzy przewody, 1 do rury od IC biegnącej do przepustnicy / 2 leci do rury filtra powietrza za przepływką / 3 leci pod przepustnice

Czy mam rozumieć, że BOV - pro perfekt jaki posiadam podpinam tylko tam gdzie trzeci przewód czyli pod przepustnicę? Przewód 2 za filtrem mam zaślepić a przewód 1 zlikwidować?

- Przewód łączący przepustnicę z rurą od IC biegnącą do przepustnicy rozumie, że wpinam analogicznie do nowej instalacji? JAkie ma on zadanie?

Dodam, że Walbro jest w drodze, mały aku zamontowany z przodu, BOV - pro perfect w zestawie, MBC na półce ale brak zegara więc musi poczekać.

Mogę prosić o pomoc?

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw 29 sty, 2015 00:40 przez Lechu, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ dolotowy”