A co sądzicie o tych grzybkach:
http://allegro.pl/hks-super-power-flow- ... 61859.html
http://allegro.pl/filtr-powietrza-grzyb ... 83710.html
Filtry Stożkowe
Moderator: Moderator
- TiGRA
- -#Administrator
- Posty: 1777
- Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
- Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
- Kontakt:
tanie podróby HKS PowerFlow Reloaded...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
W tej chwili na allegro wszystkie nowe filtry hks/apexi to hks/apexi style czyli podróbki.
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
jak chcesz oryginal to albo Ebay (nie wszystko tam jest oryginalne i czesc to podroby jak z allegro) ale da sie czasem zbnalezc cod dobrego
albo ew
http://www.hkseurope.com/
http://apexi-usa.com/shop/index.php/int ... ntake.html
albo ew
http://www.hkseurope.com/
http://apexi-usa.com/shop/index.php/int ... ntake.html
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
http://www.neoncars.pl/index.php?id_kat=001010
tu masz pipercrosa gabki jak bys chcial
tu masz pipercrosa gabki jak bys chcial
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Ja polecam taki:
http://filtry.simota.home.pl/filtry/ind ... t&Itemid=1
Najtańszy tej wielkości sygnowany jakąś marką która się rozwija i chyba tandety nie robią-dlatego go kupiłem. Wydaje isę być w porządku. Do stage 2 powinnien wystarczyć rozmiar albo nawet dwa mniejszy.
No i da się go myć normalnie...
http://filtry.simota.home.pl/filtry/ind ... t&Itemid=1
Najtańszy tej wielkości sygnowany jakąś marką która się rozwija i chyba tandety nie robią-dlatego go kupiłem. Wydaje isę być w porządku. Do stage 2 powinnien wystarczyć rozmiar albo nawet dwa mniejszy.
No i da się go myć normalnie...
stozkami simoty handluje "m-tuning" jak bys jakis innych poszukiwal troche ich maja w ofercie ale ja osobiscie za gabka bym byl a pipercros w miare przystepnan cena za 250 kupisz juz filterek ktory do 300 koni starczy i to jest firma znana z filtrow wiec jakosciowo tez musi byc dobrze, wybor i tak nalezy do ciebie
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Binio miał gąbkę i po zdjęcio rury dolotowej do turbo było w niej pełno syfu... Mnie gąbki wogole nei przekonują. Może przelot jest dobry przy małej powierzchni ale możliwośći filtracyjne do niczego Fakt że Michął jeździł w warunkach "mocno kurzących". Wydaje mi się że gąbki mogą być projektowane do jazdy po mieście w warunkach mało kurzących... Ale filtr ma filtrować a nie wyglądac....
Nie jestem pewien czy to od tego miałem mialem drobinki pyłu w dolocie którego zreszta jeszcze nie widziałem bo nie oglądałem dolotu po wyjęciu silnika, ale to była największa gabka pipercrossa , wg producenta do 400hp bez najmniejszego problemu. Będzie też zamontowana w JZcie 500hp
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
hehe z tymi mocami na stozkach to dobre
nie sugerujcie sie tym tak bardzo
zreszta wystarczylby zwykly test na hamowni, z zalozonym jakims slabym filtrem i bez filtra
najwazniejsze zeby byl dobrze wykonany i nie odpadaly z niego zadne elementy(druciki itp)był duzy i filtrował
nie sugerujcie sie tym tak bardzo
zreszta wystarczylby zwykly test na hamowni, z zalozonym jakims slabym filtrem i bez filtra
najwazniejsze zeby byl dobrze wykonany i nie odpadaly z niego zadne elementy(druciki itp)był duzy i filtrował
Ostatnio zmieniony wt 17 sty, 2012 16:02 przez borimichal, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Bori ja kiedyś miałem założony jakiś tani, mały stożek jackyauto(chociaz też nie taki mały bo miał drugi stożek w środku, tam gdzie niektóre mają zaślepkę tylko) czy cos takiego i o ile na poczatku dawał rade to po złapaniu niewielkie ilości syfu, oleju i podniesieniu lekko boosta z 0.8 na 1.0 przestał dawać rade... Objawiało się to tym ze turbo max ładowąło duuuuuuużo później no i moc końcowa też była pewnie gorsza.
Ci co byli na toruniu mogą pamiętać jak pożyczałem stożek od Konrada(jeszcze Ci go oddam kiedyś:D ) bo mój nie pozwalał mi przelecieć długiego zakręctu na 3.
Na tamtym stożku bło tez słychać mopcne syczenie jakby turbo musiało przciągać przez niego powietrze na siłe-na simocie prawie nei ma tego dźwięku! Chociaż to akurat może wynikać z samej konstrukcji stożka.
Ten największy stożek simoty nawet jak już się trochę zawali syfem i olejem z dolotu to i tak nie ogranicza przepływu bo ma duży zapas... Naprawdę chwale sobie ten filtr, bo z ten hajs nic lepszego się nei dostanie a ten i łądnie wygląda i dobrze działa!
Tylko żeby było wszyskto jasne czytałem keidyś na racing forum że simoty lubią rdzewieć, ale nei wiem czy akurat ten model. U mnie narazie nie ma tego problemu.
No i turbina nie będzie zbyt zadowolona jak każemy jej przeciągać powietrze przez mało wydajny filtr...
Wydaje mi się że z punktu widzenia osiągów lepiej kupić dużą simote za 120zł niż małego K&N za ~300
Ci co byli na toruniu mogą pamiętać jak pożyczałem stożek od Konrada(jeszcze Ci go oddam kiedyś:D ) bo mój nie pozwalał mi przelecieć długiego zakręctu na 3.
Na tamtym stożku bło tez słychać mopcne syczenie jakby turbo musiało przciągać przez niego powietrze na siłe-na simocie prawie nei ma tego dźwięku! Chociaż to akurat może wynikać z samej konstrukcji stożka.
Ten największy stożek simoty nawet jak już się trochę zawali syfem i olejem z dolotu to i tak nie ogranicza przepływu bo ma duży zapas... Naprawdę chwale sobie ten filtr, bo z ten hajs nic lepszego się nei dostanie a ten i łądnie wygląda i dobrze działa!
Tylko żeby było wszyskto jasne czytałem keidyś na racing forum że simoty lubią rdzewieć, ale nei wiem czy akurat ten model. U mnie narazie nie ma tego problemu.
No i turbina nie będzie zbyt zadowolona jak każemy jej przeciągać powietrze przez mało wydajny filtr...
Wydaje mi się że z punktu widzenia osiągów lepiej kupić dużą simote za 120zł niż małego K&N za ~300
Ostatnio zmieniony wt 17 sty, 2012 17:05 przez PiotrekŁDZ, łącznie zmieniany 2 razy.
Jak dobrze pamiętam to miałeś wtedy na Toruniu coś takiego jak po prawej na tym zdjęciu.PiotrekŁDZ pisze:Wydaje mi się że z punktu widzenia osiągów lepiej kupić dużą simote za 120zł niż małego K&N za ~300
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Chyba tak, napewno podobnej wielkości-tylko był lepszy bo czerwony
aaa, jak czerwony to faktycznie szybszy.
ten po lewej kosztuje około 100zł i jest wystarczający do 450KM (hehe tak napisane na aukcji) powinien dać rade na wstępie do tych 300KM.
Wydawanie pieniędzy na filtry za 500-600zł to pieniądze wyrzucone w błoto bo różnica miedzy takim a tym za 600zł jest minimalna płaci się jedynie za markę i wygład.
ten po lewej kosztuje około 100zł i jest wystarczający do 450KM (hehe tak napisane na aukcji) powinien dać rade na wstępie do tych 300KM.
Wydawanie pieniędzy na filtry za 500-600zł to pieniądze wyrzucone w błoto bo różnica miedzy takim a tym za 600zł jest minimalna płaci się jedynie za markę i wygład.