Wreszcie skończone prace montażowe z nowym duuuuuuużym intercoolerem, może nie jest to najpiękniejsze, ale na razie autko jeździ, a prace wykończeniowe tzn. polerowanie rur i IC + przerobiony zderzak z dużym wlotem i siatką zabezpieczajacą może już w przyszłym tygodniu.
Z tym, że jest pewien problem, otórz samochód po złożeniu zhamowalismy i uzyskał tylko przy zmianie IC na doładowaniu bez zmian 0,6 bara 216 KM i aż o dziwo 301 nM., ale gdy autkiem wyjechałem z hamowni to na asfalcie wkręcał się pod 0,8 bara jakieś 0,78 na oko, wiec z powrotem na hamownie kalibrowanie 4 bieg i jazda 0,6 bar i wynik mniej wiecej jak wyżej pisałem, co jest???
Jest " męski" IC
Moderator: Moderator
Może różnica temperatury pomiędzy hamownią a jazdą na zewnątrz
200SX RS13 CA18DET T25 + 2 cale przelot
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
też o tym myslałem, tym bardziej że chłopaki na forum już mówili o różnicach w zimie nawet o 0,4 bara. Na hamowni pomiar był brany przy filtrze stożkowym w temp. 30 stopni a na zewnątrz było 2 stopnie.
[ Dodano: Czw Mar 16, 06 23:04 ]
Camil, jak wszystko umyje, zderzak pod IC przerobie i wypoleruje to dopiero bedzie extra.
[ Dodano: Czw Mar 16, 06 23:04 ]
Camil, jak wszystko umyje, zderzak pod IC przerobie i wypoleruje to dopiero bedzie extra.
- Adams
- Coś już wiem
- Posty: 161
- Rejestracja: śr 21 gru, 2005 13:46
- Lokalizacja: Warszawka [Włochy]
- Kontakt:
temperatura to jedno ale IMO przede wszystkim fakt ze wiekszy IC ma mniejsze opory przeplywu (cisnienie zwrotne) - zdziwilbym sie gdyby doladowanie troche nie skoczylo po jego zamontowaniu. hamownia to mimo wszystko nie zwykla jazda dlatego na niej moze trzymac zadane cisnienie a potem na ulicy wychodzi cos troche innego...
'99 S14a - maszyna do: jarania sprzęgła, plucia ogniem, palenia gumy... jeździć niby też się da :]
najbardziej teraz boję sie o AFR, zeby do stukowego nie doszło, bo na hamowni jest ok, ale z sadą jeszcze po ulicy nie jeździłem żeby na aucie na ulicy AFR sprawdzić. Według hamowni obciażeniowej mam afr w granicach od 11,5-10,8 przy 0,663 bar, na ulicy nie wiem ale wychyla sie wskaźnik do jakiś 0,78 w zakresie 4000-6200 rpm
Wypada idealnie na wprost kratki z grilla, a jak sie jedzie to wiadomo że pęd powietrza jest wiekszy i dmucha bezposrednio na niego, druga sprawa to jest na wysokosci wiatraka prawego, w lecie w tego typu autkach cały czas sie kręci i wiatrak spełnia funkcje w tym aucie nadmuchu powietrza z zewnatrz więc dodatkowo dmucha, nastepna rzecz to chłodnica jest dużo nizej i nie ma wpływu i ostatnia to to że tam w komorze silnika jest tak mało miejsca, że jest tam tak goraco, że choćbym go odzielił żelbetonem to jak ma mu być gorąco to i tak na to nic nie poradzimy.
Cziko, dzieki za radę, myślałem o tym, ale szkoda mi maski ciąć, w sumie już mam pomysła, jutro podziele sie na rysunku szkicowym, ale co z doladowaniem, to tylko sprawa temperatury?
[ Dodano: Nie Mar 19, 06 01:09 ]
temperatury powietrza?
[ Dodano: Nie Mar 19, 06 01:09 ]
temperatury powietrza?