s13 - odma

intercooler, orurowania, filtry powietrza, bovy,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Mam olej w dolocie
pierwsze podejrzenie oczywiście padło na turbinę

jadzda testowa wyelimowała ten powód (ufff)
w trakcie jazdy 7000 obr i puszczenie gazu - zero dymu (mały, SZARAWY obłoczek)
oleju nie ubywa - stan na bagnecie cały czas ok

a teraz do rzeczy
wg schematu w serwisówce odma idzie po koleii:
skrzynia korbowa - pokrywa zaworów przy przepustnicy - pokrywa zaworów przy wydechu - dolot

u mnie jest tak że są wstawione 2 trójniki i jest zrobiony bajpas skrzynia korbowa - dolot

przypuszczam że puszczenie gazów ze skrzyni korbowej przez pokrywę zaworów ma na celu osadzenie oleju... u mnie może to lecieć bokiem do dolotu..
pytanie:
czy to oryginalne rozwiązanie (egzemparz po liftingu) - czy ktoś zakombinował?
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
fazolx1
Stały gość
Stały gość
Posty: 281
Rejestracja: śr 06 paź, 2004 00:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Mało wiem o tym czy może tak być fabrycznie , zapytaj Fila , on ma to inaczej niż reszta 200sx z tego co wiem , bo ma silnik z Japoni , ale jeżeli ktoś zmajstrował ten bajpas - to mogło mieć to na celu podleczenie jakiegoś syfa - jak silnik jest zjechany już troche , ma kanały przytkane to jedno - gazy które przedostają sie do układu korbowego z cylindrów nie mają ujścia , i wytwarza się ciśnienie wypychając oliwe z uszczelek - auto cieknie nam , wymieniamy uszczelniasze a tu po tygodniu dalej dupa - wiedz zmajstrowanie takiego bypasu mogło by w czymś teoretycznie pomudz - proponowano mi to w warsztacie gdy mi sie olej lał z kazdej dziury , a po naprawianiu uszczelek dalej srało. - to samo jak silnik ma jakieś przedmuchy gigantyczne - słabe pierścienie też "opolanie" majstrują wtedy cos takiego w swoich VW i latają dalej.

Ale przypomne jeszcze nie znam się na różnicach fabrycznych w CA z różnych kontynentów i odmach wiedz mogłem walnąć gafe.
Wreszcie jeździ , i to jak ;)
Awatar użytkownika
Student
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 95
Rejestracja: ndz 12 mar, 2006 13:48
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

wznowie temat bo niechce robic bajzlu chodzi o odme mam silnik 10 tysiecy po kapitalce i tez mam objaw czyli olej w dolocie turbina jest tez good tylko dnerwuje czasami dymienei przy spokojnej jezdzie i mam kilka pytan czy mozna poprostu zaslepic ten przewod idacy do dolotu
?? czy nic nie bedzie ?? albo słyszałem o jakichs filtrach na odme i jestem ciekaw czy to cosik da ?? licze chociaz na jakas odpowiedz pozdro
Awatar użytkownika
czarnyy
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 44
Rejestracja: ndz 15 paź, 2006 20:37

Zatykac odme to kiepski pomysł . Moim zdaniem najlepiej założyc catch tank , bedziesz przynajmniej świadom ile wywala tobie oleju odmą .
Awatar użytkownika
Mate96
Stały gość
Stały gość
Posty: 266
Rejestracja: czw 04 maja, 2006 21:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Adams cos takiego ostanio sprzedawal
live fast, die sidewayz
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ dolotowy”