Reset komputera w S14A

intercooler, orurowania, filtry powietrza, bovy,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
subek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 143
Rejestracja: czw 16 cze, 2005 19:58
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Szukalem na forum ale nie znalazlem. Musialem odlaczyc akumulator na chwile, podlaczylem spowrotem rozgrzalem troche silnik i przejechalem z 10km. Autko zaczelo mi troche glupiec, zaczal strzelac konkretnie w wydech (jakby sie zaplon przestawil) oraz lekko przygasac przy chamowaniu. Co jest nie tak? Co trzeba zrobic zeby komp ustawil sobie optymalne wartosci? Wczesniej takiego problemu nie mialem.

[ Dodano: Sro Wrz 27, 06 17:29 ]
Wkurzylem sie pokatowalem troche fure i przestal jechac :( Przejzalem wszystko pod macha i takie cos mi sie zucilo w oczy jak ponizej. Wywalilo mi jakas uszczelke na BOVie. Czy to moglo byc przyczyna w/w objawow?
Załączniki
SP_A0029.jpg
SP_A0028.jpg
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Zostaw kompa w spokoju :) To normalne objawy przy niesprawnym bovie. Rozpadla sie glowa uszczelka w twoim zaworze. Pomoze tylko wymiana uszczelki albo blov offa. Skontaktuj sie z Dr Red Devil w tej sprawie.

Pozdrawiam


P.S. I nie lataj nissanem ogniem teraz. Na nieszczelnym ukladzie to bardzo niezdrowe dla turbo.
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Awatar użytkownika
subek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 143
Rejestracja: czw 16 cze, 2005 19:58
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Wsadzilem uszczelke jakos spowrotem na miejsce :) Auto odzyskalo ducha ale nadal przygasa :(
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Dokladnie tak jak mowi brt, zostaw kompa w spokoju. On niczego sie nie uczy, ma wszystko zapisane na stale w mapach. Jedynie przelicza sobie wartosci bedace pomiedzy zapisanymi punktami w mapie (cos w stylu iterpolacji). Dalej musisz miec jakas nieszczelnosc, najlepiej wyjmij bov-a oddaj do naprawy/kup nowy. Miejsce gdzie jest BOV natomiast czyms solidnie zakorkuj ;)
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

Samochodu nie katować, bo szkoda, a uszczelka przynajmniej na zdjęciach wygląda jakby został przerwana, być może była wadliwa, i miała słaby punkt, nieważne. Tak czy inaczej zapraszam do serwisu, wszystko zostanie doprowadzone do porządku. Resztę napisałem Ci w mailu.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
Awatar użytkownika
subek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 143
Rejestracja: czw 16 cze, 2005 19:58
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

ToM pisze:Dokladnie tak jak mowi brt, zostaw kompa w spokoju. On niczego sie nie uczy, ma wszystko zapisane na stale w mapach. Jedynie przelicza sobie wartosci bedace pomiedzy zapisanymi punktami w mapie (cos w stylu iterpolacji). Dalej musisz miec jakas nieszczelnosc, najlepiej wyjmij bov-a oddaj do naprawy/kup nowy. Miejsce gdzie jest BOV natomiast czyms solidnie zakorkuj ;)
Ten komp mi przyszedl do glowy bo caly ten burdel zaczal sie dziac wlasnie po odlaczeniu akumulatora. Musialem cheftnac tylna szpilke do piasty bo mi sie frez zerwal, moze uszkodzilo sie cos w instalacji od podlaczenia masy od spwarki do auta? (wyciaglem tez wtyczke z kompa).
Awatar użytkownika
Mate96
Stały gość
Stały gość
Posty: 266
Rejestracja: czw 04 maja, 2006 21:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

jezeli odlaczyles akumulator podczas spawania i do tego wtyczke od kompa to nie mialo prawa sie nic stac. ewentualnie sprawdz jeszcze raz czy dobrze siedzi wtyka od kompa
live fast, die sidewayz
Awatar użytkownika
subek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 143
Rejestracja: czw 16 cze, 2005 19:58
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Wsadzilem spowrotem DV, a BOV odjechal do serwisu :D Nie mialem okazji przetestowac ale na krotkim odcinku drogi zdaje sie, ze wszystko wrocilo do normy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ dolotowy”