Blow off nie działa po założeniu dużego FMICa

intercooler, orurowania, filtry powietrza, bovy,

Moderator: Moderator

Lui
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 136
Rejestracja: wt 07 lut, 2006 15:50
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

dokładnie jak w temacie

kuzyn założył do nyski s14 duży FMIC z orurowaniem apex performance

no i przestał działać zawór upustowy, tzn działa, bo widać nawet na postoju po przegazówce się otwiera i powietrze leci, ale i tak turbo ćwierkocze :wink: , podczas jazdy to samo, nic nie słychać, powietrze wraca przez turbo....


przed założeniem FMICa wszystko działało

zostały sprawdzone 3 zawory które u mnie w uno dziłają bez problemu: jednotłoczkowy, dwutłoczkowy i podróba greddy type RS

nic w każdym przypadku reakcji brak.....


czy trzeba założyć teraz zawór przed intercoolerem (teraz jest przed przepustnicą), bo poprostu powietrze w układzie ma "bliżej" przez turbo a nie przez blow offa?


tak ten IC wygląda:

Obrazek

btw gtechowe przyśpieszenie 5.8 to dobrze?
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

Podepne sie bo zamatowalem u kumpla SSQV Style no i:
zgodnie ze zdjeciem ze strony: punkt matazowy 2 po zamknieciu przepustnicy ma CISNIENIE a nie podcisnienie !!
Punkt matazowy 1 ma podcisnienie ale tak mizerne ze doladowanie itak wraca przez turbnine a blow otwiera sie na ok 3mm, po popchnieciu palcem jest piekny syk ale nieda sie jezdzic z reka pod maska !!
Skok tloczka ok 2cm a reakcja przy podcisnieniu tylko 3mm !!!
O co chodzi ??
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

Lui pisze: zostały sprawdzone 3 zawory które u mnie w uno dziłają bez problemu: jednotłoczkowy, dwutłoczkowy i podróba greddy type RS
Na sr.pl nie pisałeś, że to Greedy RS style, tylko, że Greedy RS. To trochę zmienia sytuację.
Jednotłoczkowe zawory, się nie sprawdzają, a jak widać chińszczyzna też działa różnie, chociaż już słyszałem z innego źródła, że ori Greedy RS w s14a tez rewelacyjnie się nie sprawdza. Ja już kiedyś przechodziłem taki problem z jakim się borykacie, było to jeszcze za czasów budowania nissana Shifty'ego, i nic nie chciało idealnie chodzić. Do póki nie zastosujecie przynajmniej dwutłoczkowego BOV'a, lub coś jeszcze bardziej sprawniejszego, to problem będzie praktycznie nie do obejścia. Można co prawda go zminimalizować, ale to oznacza bardzo żmudną regulację, która nie gwarantuje pełnej stabilności silnika w każdych warunkach, co czasami denerwuje.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

Problem u mnie jest taki ze moj jest membranowy !!
Czy długosc przewodow ma znaczenie? Z jaiego materialu powinien byc przewod do blowa?
Zastosowal;em oryginalny przewod podcisnienia z nissana!
Czy carbon canister moze miec cos z tym wspolnego?
Dlaczego na przepustnicy niema podcisnienia?
Czy wina moze lezec w sprezynie? za mocna i podcisnienie niejest w stanie jej zassac?
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

Pajak2444 pisze:Problem u mnie jest taki ze moj jest membranowy !!
Czy długosc przewodow ma znaczenie? Z jaiego materialu powinien byc przewod do blowa?
Zastosowal;em oryginalny przewod podcisnienia z nissana!
Czy carbon canister moze miec cos z tym wspolnego?
Dlaczego na przepustnicy niema podcisnienia?
Czy wina moze lezec w sprezynie? za mocna i podcisnienie niejest w stanie jej zassac?
Długość przewodu nie ma większego znaczenia, ważne, żeby średnica przewodu nie była za mała. Sprawdź, czy w ori przewodzie nie siedzi jakaś zwężka, bo to może powodować opóźnienie w otwieraniu zaworu i jego reakcji. W membranowych zaworach nawet mocna sprężyna będzie sprawnie chodzić. Oczywiście podciśnienie musi być brane z za przepustnicy, czyli z kolektora dolotowego, jeśli będzie brane z przed przepustnicy, to nic z tego nie będzie.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
Awatar użytkownika
TURBO maniac
Stały gość
Stały gość
Posty: 442
Rejestracja: sob 20 gru, 2003 13:42
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Ja bym się podczepił z podobnym problemem. Chodzi o to że mój bov (properfect 2-tłoczkowy typ I) działa b. cicho i mizernie, tzn. zamiast puszczać ciś. szybkim, krótkim strzałem to on jakby się męczył wypchaniem tłoczka w wyniku czego wydaje z siebie przydługi swist. Dźwięk jest maksymalnie z dupy i nie wiele ma wspólnego z odgłosem normalnego bova, a skoro już go mam to chce żeby ładował jak powinien. Wymieniałem już sprężynę na słabsze, ale nie wiele to pomagało. Odesłałem go do Propera i mówił że działa normalnie. Ciekawe jest, że czasem jak ostro daje w rure autem to kilka razy uda mu się zrobić piękne pszszsz, ale potem znowu kupa. Może ma ktoś jakieś pomysł?
Gdy dał gazu to wał urwoł, bo pod maską było TURBO!
Lui
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 136
Rejestracja: wt 07 lut, 2006 15:50
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

ja bym raczej powiedział że powinieneś mieć twardszą sprężynę żeby dźwięk był "szybszy"


a u kuzyna dalej nic się nie zmieniło ...

moje auto stoi więc znowu dwa dni temu coś kombinowaliśmy z tą podróbą greddy, i albo nie działa pod obciążeniem, albo jest uchylony na wolnych, nie dało się znaleźć idealnego ustawienia....

mam gdzieś jakiegoś T pipe'a to spróbuje go podłączyć przed IC

dwutłoczkowy który nie działał kupił Zwierzak do s13 już jakis czas temu i chyba działa bo mówiłem że może zwrócić jak nie będzie działał....
Awatar użytkownika
dziubas
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1020
Rejestracja: ndz 11 lip, 2004 22:41
Lokalizacja: warszawa WOLA
Kontakt:

chyba tak musi byc bo tez czasem mi syknie ,a innym razem ledwo co :(
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ dolotowy”