ile dałes za cooler i czy mozesz załatwic jeszcze jeden??ADRIAN(NA44) pisze:wtrące tylko, że intercoller który widać na zdjęciu Jarkowego to IC z peugeota 2,1 lub 1,9 TDI Właśnie nabyłem identyczny (fima Valeo, owalne króćce) i właśnie zabieram się za robotę, Pozdro dla Miłośników CustomIC , a co powiecie na 3x Volvo 740 IC ;P spójrzcie ! http://silverbackracing.itgo.com/Updateapril25.html ...no ale koleś jeździ na 30PSI...., ile to Bar ?/ hehe
Duży intercooler
Moderator: Moderator
2,07 bar lub 2,04 atmosfery przelicznik jednostek? służę linkiem : http://www.iglak.pl/gardena/jednostki.htm
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Wkońcu ktoś wyczaił od czwego jest moje IC bo sam nie wiedziałem od czego.
Wydaje mi się jednak ze jego rozmiary przemawiają za znacznie większą pojemnością.
Mógł byś podać jego wymiary lub jakieś zdięcia?
Wydaje mi się jednak ze jego rozmiary przemawiają za znacznie większą pojemnością.
Mógł byś podać jego wymiary lub jakieś zdięcia?
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
1. NIESTETY NIE MA WIĘCEJ - kupiłem na Allegro, 200zł
2. Na pewno z Peugeota i to z gnojówkojada, bo gość właśnie go rozebrał na cześci,
3. wymiary: ok 72x37 cm bez króćców.
2. Na pewno z Peugeota i to z gnojówkojada, bo gość właśnie go rozebrał na cześci,
3. wymiary: ok 72x37 cm bez króćców.
czy opłaca sie dac 250zł za intercooler od saaba wielkosci naszej chłodnicy od wody??stan super!!!jak uwazacie???
ja bym dał, mój nie jest w idealnym stanie a trochę czasu go na allegro szukałem (u nas w okolicy nic nie ma aż po Rzeszów), duży i w dobrym stanie, czego chcieć więcej ?
Przy okazji : męczycie się z aluminium ?? ja ładuję rury kanalizacyjne 50mm na kolankach i kleju , co jakiś kawałek łącznik gumowy (żeby się dało kiedyś zdemontować
Trochę ciśnienia mogą wytrzymać Przyznam, iż sam tego nie wymyśliłem, to Mikel http://silverbackracing.itgo.com/turbofabrication.html . niektórzy pewnie powiedzą, że to drutowanie samochodu ale to ma po prostu działać
Przy okazji : męczycie się z aluminium ?? ja ładuję rury kanalizacyjne 50mm na kolankach i kleju , co jakiś kawałek łącznik gumowy (żeby się dało kiedyś zdemontować
Trochę ciśnienia mogą wytrzymać Przyznam, iż sam tego nie wymyśliłem, to Mikel http://silverbackracing.itgo.com/turbofabrication.html . niektórzy pewnie powiedzą, że to drutowanie samochodu ale to ma po prostu działać
Odsiwzam temacik .....
zobaczcie jak wyglada FMIC HKS do RPS13 OWNED !
fuckn' big
zobaczcie jak wyglada FMIC HKS do RPS13 OWNED !
fuckn' big
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
powered by:Japan Sport Service
to teraz ja pokaze moje malenstwo!!!pierwsze dwie to jak wygladała terazpo mojej mdyfikacji a ostatnie to jak wygladał orginalnie(saab 9000 turbo)!!bedzie stał przed chodnica wody!!tak jak u kolegi z francji,czyli minimum rurek
- Załączniki
-
- po spawie.jpg (54.79 KiB) Przejrzano 5256 razy
-
- po spawie (1).jpg (57.15 KiB) Przejrzano 5257 razy
-
- przed spawem.jpg (47.11 KiB) Przejrzano 5256 razy
Cziko - bardzo ladny i fajny cooler (macha tez zaje**) ale mam pytanie odnosnie ICKA:
Jedne intercoolery maja wloty i wyloty powietrza z bokow (tak jakby w linii - powietrze wpada z jednej strony "na wprost" a wypada z drugiej) , inne tak jak Czika maja doprowadzenie powietrza od tylu...
pytanie:
Czy to ma jakiekolwiek znaczenie na np. szybkosc przeplywu powietrza, a tym samym laga lub spool up'a? A moze lepiej by powietrze zatrzymywalo sie na dluzej w intercoolerze a tym samym zostalo mocniej schlodzone?
Jedne intercoolery maja wloty i wyloty powietrza z bokow (tak jakby w linii - powietrze wpada z jednej strony "na wprost" a wypada z drugiej) , inne tak jak Czika maja doprowadzenie powietrza od tylu...
pytanie:
Czy to ma jakiekolwiek znaczenie na np. szybkosc przeplywu powietrza, a tym samym laga lub spool up'a? A moze lepiej by powietrze zatrzymywalo sie na dluzej w intercoolerze a tym samym zostalo mocniej schlodzone?
hmmm Cziko ma tak wloty umieszczone ze zmiejszy laga .... pomiewaz beda krotsze przewody od turbo do ic i z ic do przepustnicy ..... Teoretycznie najlepiej jak wloty sa z boku i to najlepiej centralnie na srodku ic .... wtedy powietrze sie najlepiej schladza .... ja mam tez taki patent zastosowany ze z turbo do ic biegnie weazsza rurka niz z ic do kolektora ssacego .... wiadomo ze gaz rozprezajac sie schladza sie Niema to jak wlaczyc o tysieczne stopnia celsjusza
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
powered by:Japan Sport Service
maska z garbem to przeciez stare auto to wyzej to przeciez mój obecny czikowóz!juz go nie mam!!a nawet i włascicel co je kupił ode mnie juz go niema !!!!zamienił na białego kruka z allegro co paliwem sie zachłysta!!!w niedziel lecimy do jarkowego bo nikt z tym padlinazem nie moze dac rady!!!!SORY ZA OT AE SAMI SIE PROSILISCIE!!HAHAHAAHA
- somsiad511
- Stały gość
- Posty: 301
- Rejestracja: ndz 29 maja, 2005 19:26
- Lokalizacja: Gorzow.wlkp
- Kontakt:
siemka ma moze ktos wykres z chamowni przed i po zalozeniu ic , mam taki ic lezy sobie w piwnicy od sprintera bodajrze albo Ltka ale jesli to nic nieda a zrobi sie wieksza turbo dziura niz naseryjnym IC to chyba sobie odpuszcze
tel 511094691