Duży intercooler

intercooler, orurowania, filtry powietrza, bovy,

Moderator: Moderator

cziko

ADRIAN(NA44) pisze:wtrące tylko, że intercoller który widać na zdjęciu Jarkowego to IC z peugeota 2,1 lub 1,9 TDI ;) Właśnie nabyłem identyczny (fima Valeo, owalne króćce) i właśnie zabieram się za robotę, Pozdro dla Miłośników CustomIC , a co powiecie na 3x Volvo 740 IC ;P spójrzcie ! http://silverbackracing.itgo.com/Updateapril25.html ...no ale koleś jeździ na 30PSI...., ile to Bar ?/ hehe
ile dałes za cooler i czy mozesz załatwic jeszcze jeden??
Anonymous

2,07 bar lub 2,04 atmosfery ;) przelicznik jednostek? służę linkiem : http://www.iglak.pl/gardena/jednostki.htm
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Wkońcu ktoś wyczaił od czwego jest moje IC bo sam nie wiedziałem od czego.
Wydaje mi się jednak ze jego rozmiary przemawiają za znacznie większą pojemnością.
Mógł byś podać jego wymiary lub jakieś zdięcia?
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Anonymous

1. NIESTETY NIE MA WIĘCEJ - kupiłem na Allegro, 200zł
2. Na pewno z Peugeota i to z gnojówkojada, bo gość właśnie go rozebrał na cześci,
3. wymiary: ok 72x37 cm bez króćców.
cziko

czy opłaca sie dac 250zł za intercooler od saaba wielkosci naszej chłodnicy od wody??stan super!!!jak uwazacie???
Anonymous

ja bym dał, mój nie jest w idealnym stanie a trochę czasu go na allegro szukałem (u nas w okolicy nic nie ma aż po Rzeszów), duży i w dobrym stanie, czego chcieć więcej ?

Przy okazji : męczycie się z aluminium ?? ja ładuję rury kanalizacyjne 50mm na kolankach i kleju , co jakiś kawałek łącznik gumowy (żeby się dało kiedyś zdemontować :D

Trochę ciśnienia mogą wytrzymać :D Przyznam, iż sam tego nie wymyśliłem, to Mikel http://silverbackracing.itgo.com/turbofabrication.html . niektórzy pewnie powiedzą, że to drutowanie samochodu :wink: ale to ma po prostu działać :P
ChEsTeR

Najwazniejsze ze działa a jak wygląda to sprawa drugorzedna
Awatar użytkownika
mellow
Stały gość
Stały gość
Posty: 402
Rejestracja: ndz 21 wrz, 2003 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Odsiwzam temacik .....

zobaczcie jak wyglada FMIC HKS do RPS13 :D OWNED !


Obrazek

fuckn' big :eek:
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
cziko

to teraz ja pokaze moje malenstwo!!!pierwsze dwie to jak wygladała terazpo mojej mdyfikacji a ostatnie to jak wygladał orginalnie(saab 9000 turbo)!!bedzie stał przed chodnica wody!!tak jak u kolegi z francji,czyli minimum rurek :D
Załączniki
po spawie.jpg
po spawie.jpg (54.79 KiB) Przejrzano 5256 razy
po spawie (1).jpg
po spawie (1).jpg (57.15 KiB) Przejrzano 5257 razy
przed spawem.jpg
przed spawem.jpg (47.11 KiB) Przejrzano 5256 razy
Goran220V

Eee, no ladna maseczka :) :) :)
Kruchy

Cziko - bardzo ladny i fajny cooler (macha tez zaje**) ale mam pytanie odnosnie ICKA:

Jedne intercoolery maja wloty i wyloty powietrza z bokow (tak jakby w linii - powietrze wpada z jednej strony "na wprost" a wypada z drugiej) , inne tak jak Czika maja doprowadzenie powietrza od tylu...
pytanie:

Czy to ma jakiekolwiek znaczenie na np. szybkosc przeplywu powietrza, a tym samym laga lub spool up'a? A moze lepiej by powietrze zatrzymywalo sie na dluzej w intercoolerze a tym samym zostalo mocniej schlodzone?
Awatar użytkownika
mellow
Stały gość
Stały gość
Posty: 402
Rejestracja: ndz 21 wrz, 2003 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

hmmm Cziko ma tak wloty umieszczone ze zmiejszy laga .... pomiewaz beda krotsze przewody od turbo do ic i z ic do przepustnicy ..... Teoretycznie najlepiej jak wloty sa z boku i to najlepiej centralnie na srodku ic .... wtedy powietrze sie najlepiej schladza .... ja mam tez taki patent zastosowany ze z turbo do ic biegnie weazsza rurka niz z ic do kolektora ssacego .... wiadomo ze gaz rozprezajac sie schladza sie :wink: :wink: :wink: Niema to jak wlaczyc o tysieczne stopnia celsjusza :D :wink: :wink: :wink:
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
cziko

maska z garbem to przeciez stare auto to wyzej to przeciez mój obecny czikowóz!juz go nie mam!!a nawet i włascicel co je kupił ode mnie juz go niema !!!!zamienił na białego kruka z allegro co paliwem sie zachłysta!!!w niedziel lecimy do jarkowego bo nikt z tym padlinazem nie moze dac rady!!!!SORY ZA OT AE SAMI SIE PROSILISCIE!!HAHAHAAHA
Awatar użytkownika
somsiad511
Stały gość
Stały gość
Posty: 301
Rejestracja: ndz 29 maja, 2005 19:26
Lokalizacja: Gorzow.wlkp
Kontakt:

siemka ma moze ktos wykres z chamowni przed i po zalozeniu ic , mam taki ic lezy sobie w piwnicy od sprintera bodajrze albo Ltka ale jesli to nic nieda a zrobi sie wieksza turbo dziura niz naseryjnym IC to chyba sobie odpuszcze
tel 511094691
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Rozglądam się za IC i zastanawiam się nad egzemplarzem od Mondeo 2.0 dci
jest niski, długi, stosunkowo gruby i ma wloty na bok (w osi)

docelowo nie będę dmuchał więcej niż 0.9 bar

może ma ktoś doświadczenia z takim IC?
Załączniki
IC Mondeo
IC Mondeo
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ dolotowy”