witam!!!
Od dwoch lat jestem szczesliwa posiadaczko p11.
Niestety od paru dni cos sie zaczelo dziac z obrotami. Na niskich obrotach jest wszytko dobrze. Gdy dochodzi do 2000 obrotow zaczna nim szarpac i tak jaby przerywal. Trwa to az do momentu jak nie osagnie 3tys.obrotow. gdy auto jest na luzie i gazuje to obroty ida ladnie i silnik normalnie pracuje. Planuje jutro pojechac na komputer ale nie chciala bym zeby mechanik mnie zaskoczyl badz gadal mi jakies glupoty. a jeszcze wspomne ze w czerwcu wymienilam sonde lambde bo mi ja kuna przegryzla.
obroty
Moderator: Moderator
czy szarpanie nasila sie przy mocniej wcisnietym gazie?
kiedy byly zmieniane ostatni raz swiece?
kiedy byly zmieniane ostatni raz swiece?
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
świece, przewody wys. napiecia, kopułka-to posprawdzaj, szczegolnie jak jest to samochod z lpg
Było: 200sx s13 SR20DET
Jest: 200sx s13 CA18DET
Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
Jest: 200sx s13 CA18DET
Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
siwece byly wymieniane niedawno. Szarpania sa takie same czy daje mu malo czy duzo gazu. najgorsze jest to ze on przez to stracil moc. Nie ma przyspieszenia bo sie dlawi. ja tak jeszcze myslalam o lambdzie. Nie wiem jak dlugo jezdzilam z przegryziona sonda. Nie wiem czy ona mi nic nie nazrabiala w silniku.
Przewody wysokiego napiecia tez wymienielam bo tez mialam pogryzione.
Auto jest na benzyne.
Przewody wysokiego napiecia tez wymienielam bo tez mialam pogryzione.
Auto jest na benzyne.
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
wszystko wskazuje na to że auto jest zalewane i się dusi w przedziale do 3000obr
sprawdź czy z sondą wszystko ok - wygląda to właśnie na jej złe działanie
ECU bierze jej wskazania pod uwagę do pewnych obrotów - w sx jest to właśnie 3000, nie wiem jak w p11 ale bym się nie zdziwił jakby było tak samo
do kontroli jeszcze przepływomierz ...
czy zawsze ci się tak dzieje, czy bywają sytuacje że auto idzie normalnie?
czy jak przyspieszasz delikatnie po prostej drodze to jest ok?
czy masz strzały w wydech przy próbie przyspieszania?
sprawdź czy z sondą wszystko ok - wygląda to właśnie na jej złe działanie
ECU bierze jej wskazania pod uwagę do pewnych obrotów - w sx jest to właśnie 3000, nie wiem jak w p11 ale bym się nie zdziwił jakby było tak samo
do kontroli jeszcze przepływomierz ...
czy zawsze ci się tak dzieje, czy bywają sytuacje że auto idzie normalnie?
czy jak przyspieszasz delikatnie po prostej drodze to jest ok?
czy masz strzały w wydech przy próbie przyspieszania?
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
faktycznie dziura w dolocie da ten sam efekt - będzie gada zalewało
najprościej sprawdzić przez duszenie - na wolnych obrotach zatykasz wlot do filtra ręką i czekasz czy silnik zacznie reagować
prawidłowo powinien zgasnąć po chwili
jeśli nie zgaśnie to szukaj którędy łapie lewe powietrze
najprościej sprawdzić przez duszenie - na wolnych obrotach zatykasz wlot do filtra ręką i czekasz czy silnik zacznie reagować
prawidłowo powinien zgasnąć po chwili
jeśli nie zgaśnie to szukaj którędy łapie lewe powietrze
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...