obroty

intercooler, orurowania, filtry powietrza, bovy,

Moderator: Moderator

ania

witam!!!
Od dwoch lat jestem szczesliwa posiadaczko p11.
Niestety od paru dni cos sie zaczelo dziac z obrotami. Na niskich obrotach jest wszytko dobrze. Gdy dochodzi do 2000 obrotow zaczna nim szarpac i tak jaby przerywal. Trwa to az do momentu jak nie osagnie 3tys.obrotow. gdy auto jest na luzie i gazuje to obroty ida ladnie i silnik normalnie pracuje. Planuje jutro pojechac na komputer ale nie chciala bym zeby mechanik mnie zaskoczyl badz gadal mi jakies glupoty. a jeszcze wspomne ze w czerwcu wymienilam sonde lambde bo mi ja kuna przegryzla.
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

czy szarpanie nasila sie przy mocniej wcisnietym gazie?
kiedy byly zmieniane ostatni raz swiece?
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Awatar użytkownika
EnDrIu
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: wt 26 paź, 2004 14:33
Lokalizacja: Warszawa

świece, przewody wys. napiecia, kopułka-to posprawdzaj, szczegolnie jak jest to samochod z lpg
Było: 200sx s13 SR20DET
Jest: 200sx s13 CA18DET

Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
ania

siwece byly wymieniane niedawno. Szarpania sa takie same czy daje mu malo czy duzo gazu. najgorsze jest to ze on przez to stracil moc. Nie ma przyspieszenia bo sie dlawi. ja tak jeszcze myslalam o lambdzie. Nie wiem jak dlugo jezdzilam z przegryziona sonda. Nie wiem czy ona mi nic nie nazrabiala w silniku.
Przewody wysokiego napiecia tez wymienielam bo tez mialam pogryzione.
Auto jest na benzyne.
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

wszystko wskazuje na to że auto jest zalewane i się dusi w przedziale do 3000obr

sprawdź czy z sondą wszystko ok - wygląda to właśnie na jej złe działanie
ECU bierze jej wskazania pod uwagę do pewnych obrotów - w sx jest to właśnie 3000, nie wiem jak w p11 ale bym się nie zdziwił jakby było tak samo :)
do kontroli jeszcze przepływomierz ...

czy zawsze ci się tak dzieje, czy bywają sytuacje że auto idzie normalnie?
czy jak przyspieszasz delikatnie po prostej drodze to jest ok?
czy masz strzały w wydech przy próbie przyspieszania?
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
katod
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 40
Rejestracja: wt 03 paź, 2006 18:30
Lokalizacja: Wrocław

sprawdź, czy masz szczelny układ dolotowy, czy nie obsunęła się gdzieś opaska zaciskowa itd...
Pamiętasz Pająk nasze przygody jak wysunęła się rura od intercoolera... :)
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

faktycznie dziura w dolocie da ten sam efekt - będzie gada zalewało
najprościej sprawdzić przez duszenie - na wolnych obrotach zatykasz wlot do filtra ręką i czekasz czy silnik zacznie reagować
prawidłowo powinien zgasnąć po chwili
jeśli nie zgaśnie to szukaj którędy łapie lewe powietrze ;)
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ dolotowy”