Rura od przeplywomierza

intercooler, orurowania, filtry powietrza, bovy,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Nero
Stały gość
Stały gość
Posty: 440
Rejestracja: sob 22 wrz, 2007 15:49
Lokalizacja: NMR

Nosze sie z zamiarem zamiany gumowej rury od przeplywomierza do turbiny na "kwasiak" tylko mam pytanie... Jesli zrobie taka rure z kwasiaka o srednicy 75mm czy to nie zmieni, pogorszy osiagow auta??

Pozdro
Oo\_____/oO VS Oo\_____/oO
Awatar użytkownika
szeni
Stały gość
Stały gość
Posty: 229
Rejestracja: pt 24 lis, 2006 11:28
Lokalizacja: wwa mokotów

niewiem czy porawi ale napewno nie pogorszy zawsze to jaest jakas restrykcja w dolocie pozatym wypoleraowana super wyglada , zalkadam ze zamierzasz zapodac tam jakis stozek , jak tak to pamietaj o zrobieniu odpowiedniego nadmuchu na niego albo chociaz odizoluj go od reszty komory silnika
Awatar użytkownika
Nero
Stały gość
Stały gość
Posty: 440
Rejestracja: sob 22 wrz, 2007 15:49
Lokalizacja: NMR

Stozek juz siedzi tylko wlasnie jeszcze musze go odizolowac by nie lykal goracego powietrza z komory silnika... A jesli chodzi o sama rure to boje sie pogorszenia parametrow przez delikatna zmiane srednicy - a tego bym nie chcial :) Teoretycznie taka rura zrobiona ze stali nierdzewnej powinna miec nad gumowa taka przewage ze w niej nie powinny pojawic sie zawirowania powierza, a dlaczego? Spojrzcie jak wyglada oryginalna rura... :wink:
Oo\_____/oO VS Oo\_____/oO
Awatar użytkownika
szeni
Stały gość
Stały gość
Posty: 229
Rejestracja: pt 24 lis, 2006 11:28
Lokalizacja: wwa mokotów

to nie wolnossacy tu niema takiego ryzyka. swoja droga 3 cale to duzo niweiem czy nie zaduzo na wejscie do turbo ale nie w sesie pogorszenie osiagow tylko stopnia tudnosci matazu
Awatar użytkownika
Nero
Stały gość
Stały gość
Posty: 440
Rejestracja: sob 22 wrz, 2007 15:49
Lokalizacja: NMR

Dlatego myslalem nad guami Samco bo innego podejcia raczej nie ma
Oo\_____/oO VS Oo\_____/oO
Awatar użytkownika
szeni
Stały gość
Stały gość
Posty: 229
Rejestracja: pt 24 lis, 2006 11:28
Lokalizacja: wwa mokotów

Jest zrobic , rórki w orginalnym rozmiaze (przeplywomierza) i wsyspawac adapter do przeplywki z blachy 1 milimetrowej. ja osobiscie bym tego nie robil z kwasu tylko z alu lzejsze. po wypolerowaniu wyglada jak kwas a spawanie nie jest az takie drogie A gumy nie musza byc samco zwazywzszy ze to nie jest pod cisnieniem , jest pod warszawa taka firma co robi dobre gumy za polowe tego co samco, maja naprawde szeroka oferte

wersja 2 to wieksza przeplywka z z32 albo infiniti wtedy zwezka tylko przy inlecie od turbo i juz bedziesz mial szeroka róre ale potrzebny remap ecu trzeba zrobic troche dlubania bedzie chulac =bardziej rozwojowa jak planuszesz jakies mody to sie przyda

wiec chyba niewarto jak robic to caly dolot i orurowanie do ic odrazu

Ja teraz sprzatam pod maska i odrazu chcialem zrobickonwersje na mas sensor wtedy niemasz z tym problemu bo niemasz róry dolotowej od turbo do filtra nawet w niektorych przypadkach niema filtra :D malo rozsadne ale zajebiscie wyglada

apropo sprzatania to robil ktos z was to wczesniej, chodzi mi o clean look
Awatar użytkownika
Nero
Stały gość
Stały gość
Posty: 440
Rejestracja: sob 22 wrz, 2007 15:49
Lokalizacja: NMR

Jesli chodzi o dolot do IC to juz mam zrobiony w calosci i sam IC siedzi w zderzaku. Tylko wlasnie mam problem co z ta rura zrobic hehe a nie ukrywam ze mody beda na bank kolejne :) Nie mozna przeciez spoczac na laurach przy 230KM to przeciez NISSAN :wink:
Oo\_____/oO VS Oo\_____/oO
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ dolotowy”