Witam.
Mam następujący problem. Trzy wężyki które widać na zdjęciu są moim utrapieniem. Zmieniam FMIC i orurowanie nie ma wejść na te wężyki. Do czego one służą i co mam z nimi zrobić jak zmienie dolot. Proszę o szczegółowe wyjaśnienie jeśli można
Z góry baaardzo dziękuję
Wężyki dolotu... ???
Moderator: Moderator
- Adams
- Coś już wiem
- Posty: 161
- Rejestracja: śr 21 gru, 2005 13:46
- Lokalizacja: Warszawka [Włochy]
- Kontakt:
No cos jednak musisz z nimi zrobic bo: 3) jest od seryjnego DV (wejscie), 2) tak z glowy nie pamietam 1) ten idzie do cewki od doladowania i do wastegate'a (jak go odlaczysz turbo zaczeni pracowac na maksa i padnie ekspresowo)
Ewentualnie 3ke mozesz pociagnac od przepustnicy, np gdy wywalisz carbon canister (rurka bedzie dluga wiec nie optymalnie ale zawsze do przodu) lub z jakiego kolwiek miejsca w dolocie.
Co do 1ki - i z zaslepionym DV jezdzic sie da choc to kontrowersyjna kwestia golebia i jego wplywu na zywotnosc turbiny.
Jak wyjde do autka to oblookam co z numerem 2.
pzdr
Ewentualnie 3ke mozesz pociagnac od przepustnicy, np gdy wywalisz carbon canister (rurka bedzie dluga wiec nie optymalnie ale zawsze do przodu) lub z jakiego kolwiek miejsca w dolocie.
Co do 1ki - i z zaslepionym DV jezdzic sie da choc to kontrowersyjna kwestia golebia i jego wplywu na zywotnosc turbiny.
Jak wyjde do autka to oblookam co z numerem 2.
pzdr
Ostatnio zmieniony śr 02 kwie, 2008 00:05 przez Adams, łącznie zmieniany 1 raz.
'99 S14a - maszyna do: jarania sprzęgła, plucia ogniem, palenia gumy... jeździć niby też się da :]
Adams mylisz się niestety
3. do takiego niby map sensora, nie wiem co ecu zrobi jak to odłączysz
2. nie wiem
1. idzie do actuatora turbo poprzez zaworek, idzie też do carbon carnistera, nie wiem czy możesz to podłączyć za przepustnicą bo oryginalnie jest przed - pewnie z jakiegoś powodu
te wężyki wszystkie są między IC a przepustnicą, więc zrób w nowym dolocie 1 kruciec na to i podłącz je tam i tyle
3. do takiego niby map sensora, nie wiem co ecu zrobi jak to odłączysz
2. nie wiem
1. idzie do actuatora turbo poprzez zaworek, idzie też do carbon carnistera, nie wiem czy możesz to podłączyć za przepustnicą bo oryginalnie jest przed - pewnie z jakiegoś powodu
te wężyki wszystkie są między IC a przepustnicą, więc zrób w nowym dolocie 1 kruciec na to i podłącz je tam i tyle
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
- Adams
- Coś już wiem
- Posty: 161
- Rejestracja: śr 21 gru, 2005 13:46
- Lokalizacja: Warszawka [Włochy]
- Kontakt:
Oki pomylilem numeracje 1<->3 juz poprawione. Ale co do 3ki to chyba chodzi o te duza plastkowa rurke idaca do seryjnego BOV'a?? Czy przed nia jest jeszcze jakis wezyk bo nie widze dokladnie z fotki (w s14a nic tam nie ma).
Jezeli chodzi branie cisnienia do wastegate'a z kolektora to powinno byc gitara choc tez sadze ze lepiej naspawac jakis kruciec, albo rozejrzec sie za czyms o nazwie boost nipple - wklada sie go miedzy rury w silikon - bardzo praktyczne rozwiazanie.
pzdr
Jezeli chodzi branie cisnienia do wastegate'a z kolektora to powinno byc gitara choc tez sadze ze lepiej naspawac jakis kruciec, albo rozejrzec sie za czyms o nazwie boost nipple - wklada sie go miedzy rury w silikon - bardzo praktyczne rozwiazanie.
pzdr
'99 S14a - maszyna do: jarania sprzęgła, plucia ogniem, palenia gumy... jeździć niby też się da :]