witam Kupilem zawor HKS style ssqv i zalozylem go przed turbo
i teraz mam problem z regulacja zaworu jak popuszcze srobke to wachaja sie obroty a jak dokrece to zawor nie otwiera sie.
Czy moze byc przyczyna turbina T25 na wykaczeniu bieze olej.
problem z bov ssqv
Moderator: Moderator
Wg. mnie zawor wcale nie jest nieszczelny tylko jak masz za malo przykrecona srubke to ssie lewe powietrze przez bova (za male napiecie sprezyny powoduje ze przy niskich obrotach membranka ci sie podnosi i puszcza lewe powietrze) a jak za mocno skrecisz to sie nie otwiera (ogolnie slaba turbina moze powodowac ze sie nie bedzie otwieral bov ale tylko wtedy jak juz nie bedzie praiwe wcale pompowac powietrza ale to by bylo widac na wskazniku ze ci nie pompuje turbina albo ze pompuje bardzo malo)
Rada jest taka pokombinuj z ustawieniami sprezyny pamietaj ze ona nie jest zero jedynkowa czyli na max wkrecona lub wykrecona jest dosc duzo ustawien posrednich i jak powlaczysz to sobie znajdziesz odpwoiednie to zasadniczo jest urok zaworkow regulowanych ze trzeba je dobrze wyregulowac zeby spelnialy swoje zadanie tak jak powinny
Pozdrawiam
Rada jest taka pokombinuj z ustawieniami sprezyny pamietaj ze ona nie jest zero jedynkowa czyli na max wkrecona lub wykrecona jest dosc duzo ustawien posrednich i jak powlaczysz to sobie znajdziesz odpwoiednie to zasadniczo jest urok zaworkow regulowanych ze trzeba je dobrze wyregulowac zeby spelnialy swoje zadanie tak jak powinny
Pozdrawiam
-
- Stały gość
- Posty: 243
- Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
- Lokalizacja: SRC
to sie nie dziwie ze ci nie chodzibross_84 pisze: zalozylem go przed turbo
a co do szczelnosci to ten zaworek jest tak skonstruowany ze nie moze puszczac
a gdzie sie podpiołeś z podcisnieniem ???
trabirider pisze:to sie nie dziwie ze ci nie chodzibross_84 pisze: zalozylem go przed turbo
a co do szczelnosci to ten zaworek jest tak skonstruowany ze nie moze puszczac
a gdzie sie podpiołeś z podcisnieniem ???
do kolektora ssacego
-
- Stały gość
- Posty: 243
- Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
- Lokalizacja: SRC
ja mam tu podłączony i nie mam zadnych problemów
widzisz ten przewod od podcisnieniea idzie do jakiegos filtra czy cus takiego a ja tego nie mam mi idzie przewod z kolektora bezposrednio do bov-atrabirider pisze:ja mam tu podłączony i nie mam zadnych problemów
Obrazek
wtrącę się trochę w temat być może trochę oftopowo ale czy jest możliwe że po założeniu BOV-a zwiększył się apetyt na paliwo, ale mam tu na myśli konkretny apetyt, wskazówka na oczach spada. Przed założeniem palił mi 8-8,5l teraz około 20l czy to może być wina Bov-a czy może stożka bo zakładałem w tym samym czasie.
Sonhar é acordar-se para dentro
uwierz mi że wykonalne
Przed założeniem Bov-a i stożka 8-9l to była norma i nie mowie tu o jeździe 2k i zmiana biegu tylko o płynnej jeździe... do 10l dochodziło jak się przydeptywało trochę przy każdym wyprzedaniu
P.S. a może być wina bov-a co coś z nim nie tak podziałał mi kilka tygodni i coś nie tak... już nie robi psssy, bo to w sumie po montażu bov-a zaczął tak palić dużo
Przed założeniem Bov-a i stożka 8-9l to była norma i nie mowie tu o jeździe 2k i zmiana biegu tylko o płynnej jeździe... do 10l dochodziło jak się przydeptywało trochę przy każdym wyprzedaniu
P.S. a może być wina bov-a co coś z nim nie tak podziałał mi kilka tygodni i coś nie tak... już nie robi psssy, bo to w sumie po montażu bov-a zaczął tak palić dużo
Ostatnio zmieniony śr 07 maja, 2008 10:39 przez MOGWAY, łącznie zmieniany 1 raz.
Sonhar é acordar-se para dentro
a to nie przypadkiem dlatego ze przy BOVie auto sie przelewa?? (czyt. wiecej pali po prostu)
ale to aż taka byłaby różnica w spalaniu? nie możliwe... fakt że paliwem zaczęło śmierdzieć jak dodam gazu na jałowym a podczas jazdy potrafi czasami "strzelić" bardzo rzadko ale sie zdarza
Sonhar é acordar-se para dentro