problem z bov ssqv

intercooler, orurowania, filtry powietrza, bovy,

Moderator: Moderator

bross_84
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 99
Rejestracja: czw 25 sty, 2007 20:15
Lokalizacja: Rzeszow

witam Kupilem zawor HKS style ssqv i zalozylem go przed turbo
i teraz mam problem z regulacja zaworu jak popuszcze srobke to wachaja sie obroty a jak dokrece to zawor nie otwiera sie.
Czy moze byc przyczyna turbina T25 na wykaczeniu bieze olej.
Awatar użytkownika
Booster
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 106
Rejestracja: pt 11 sty, 2008 20:05
Lokalizacja: 3miasto

zawor jest nieszczelny.
bross_84
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 99
Rejestracja: czw 25 sty, 2007 20:15
Lokalizacja: Rzeszow

Booster pisze:zawor jest nieszczelny.
tak jest nieszczelny ale jak mu srubke popuszcze bo jak jest skrecona to trzyma cisnienie ok
Quaki
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 17
Rejestracja: sob 02 gru, 2006 21:18
Kontakt:

Wg. mnie zawor wcale nie jest nieszczelny tylko jak masz za malo przykrecona srubke to ssie lewe powietrze przez bova (za male napiecie sprezyny powoduje ze przy niskich obrotach membranka ci sie podnosi i puszcza lewe powietrze) a jak za mocno skrecisz to sie nie otwiera (ogolnie slaba turbina moze powodowac ze sie nie bedzie otwieral bov ale tylko wtedy jak juz nie bedzie praiwe wcale pompowac powietrza ale to by bylo widac na wskazniku ze ci nie pompuje turbina albo ze pompuje bardzo malo)
Rada jest taka pokombinuj z ustawieniami sprezyny pamietaj ze ona nie jest zero jedynkowa czyli na max wkrecona lub wykrecona jest dosc duzo ustawien posrednich i jak powlaczysz to sobie znajdziesz odpwoiednie to zasadniczo jest urok zaworkow regulowanych ze trzeba je dobrze wyregulowac zeby spelnialy swoje zadanie tak jak powinny
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Elmer
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 35
Rejestracja: wt 27 cze, 2006 21:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

jak dla mnie to zawor co sie spotkam HKS style to problem jest jakis
trabirider
Stały gość
Stały gość
Posty: 243
Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
Lokalizacja: SRC

bross_84 pisze: zalozylem go przed turbo
to sie nie dziwie ze ci nie chodzi :lol:
a co do szczelnosci to ten zaworek jest tak skonstruowany ze nie moze puszczac
a gdzie sie podpiołeś z podcisnieniem ???
bross_84
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 99
Rejestracja: czw 25 sty, 2007 20:15
Lokalizacja: Rzeszow

trabirider pisze:
bross_84 pisze: zalozylem go przed turbo
to sie nie dziwie ze ci nie chodzi :lol:
a co do szczelnosci to ten zaworek jest tak skonstruowany ze nie moze puszczac
a gdzie sie podpiołeś z podcisnieniem ???

do kolektora ssacego
trabirider
Stały gość
Stały gość
Posty: 243
Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
Lokalizacja: SRC

ja mam tu podłączony i nie mam zadnych problemów
Obrazek
bross_84
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 99
Rejestracja: czw 25 sty, 2007 20:15
Lokalizacja: Rzeszow

trabirider pisze:ja mam tu podłączony i nie mam zadnych problemów
Obrazek
widzisz ten przewod od podcisnieniea idzie do jakiegos filtra czy cus takiego a ja tego nie mam mi idzie przewod z kolektora bezposrednio do bov-a
Awatar użytkownika
MOGWAY
Stały gość
Stały gość
Posty: 212
Rejestracja: pn 26 wrz, 2005 09:49
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

wtrącę się trochę w temat być może trochę oftopowo ale czy jest możliwe że po założeniu BOV-a zwiększył się apetyt na paliwo, ale mam tu na myśli konkretny apetyt, wskazówka na oczach spada. Przed założeniem palił mi 8-8,5l teraz około 20l :( czy to może być wina Bov-a czy może stożka bo zakładałem w tym samym czasie.
Sonhar é acordar-se para dentro
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Najprawdopodobniej masz nieszczelny dolot...
btw. 8L to spalanie praktycznie niewykonalne w 200sx...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
MOGWAY
Stały gość
Stały gość
Posty: 212
Rejestracja: pn 26 wrz, 2005 09:49
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

uwierz mi że wykonalne :)
Przed założeniem Bov-a i stożka 8-9l to była norma i nie mowie tu o jeździe 2k i zmiana biegu tylko o płynnej jeździe... do 10l dochodziło jak się przydeptywało trochę przy każdym wyprzedaniu :D
P.S. a może być wina bov-a co coś z nim nie tak podziałał mi kilka tygodni i coś nie tak... już nie robi psssy, bo to w sumie po montażu bov-a zaczął tak palić dużo
Ostatnio zmieniony śr 07 maja, 2008 10:39 przez MOGWAY, łącznie zmieniany 1 raz.
Sonhar é acordar-se para dentro
Awatar użytkownika
asmo666
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 87
Rejestracja: śr 19 wrz, 2007 11:02
Lokalizacja: Krakoff

a to nie przypadkiem dlatego ze przy BOVie auto sie przelewa?? :) (czyt. wiecej pali po prostu)
Awatar użytkownika
MOGWAY
Stały gość
Stały gość
Posty: 212
Rejestracja: pn 26 wrz, 2005 09:49
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

ale to aż taka byłaby różnica w spalaniu? nie możliwe... fakt że paliwem zaczęło śmierdzieć jak dodam gazu na jałowym a podczas jazdy potrafi czasami "strzelić" bardzo rzadko ale sie zdarza
Sonhar é acordar-se para dentro
Awatar użytkownika
asmo666
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 87
Rejestracja: śr 19 wrz, 2007 11:02
Lokalizacja: Krakoff

tu macie o zwiekszeniu spalania z BOVem...

http://www.turbokillers.com/content/view/47/53/

pozdr
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ dolotowy”