Witam. Dzisiaj zabrałem się za wymianę filtra na nowy no i tak dla odmiany kupiłem stożek , natomiast do oryginalnej obudowy filtra jest podłączone kilka rzeczy takich jak :
1.
http://marbek.bls.pl/pliki/DSC00108.JPG
http://marbek.bls.pl/pliki/DSC00109.JPG
co to właściwie jest i jaką pełni rolę ? i czy mogę to tak po prostu zostawić nie zaślepione ?
2.
http://marbek.bls.pl/pliki/DSC00110.JPG
tak kabelek kończy sie taką cewką/opornikiem ?:
http://marbek.bls.pl/pliki/DSC00111.JPG
i było to podłączone do przepływościomierza:
http://marbek.bls.pl/pliki/DSC00112.JPG
tutaj podobne pytanie od czego to czujnik ( o ile to jest czujnik ) i czy musi to być podłączone ?
Dzięki i pozdrawiam.
Montaż stożka, dwa ustrojstwa ?? :)
Moderator: Moderator
To pierwsze usunąc/wywalic/wyjebac , to jest czesc EGRu czyli spaliny czesciowo wracają w dolot , niby jakies tam ograniczenie emisji spalin , do niczego nie potrzebne
To drugie wykrecic i przyczepic w okolicy stozka , to jest czujnik temp.
To drugie wykrecic i przyczepic w okolicy stozka , to jest czujnik temp.
To ja podepne sie do tematu. A jakie beda skutki uboczne jesli nie bedzie tego czujnika?
s14a - SR20DET
- xmarv
- Stały gość
- Posty: 209
- Rejestracja: śr 25 lip, 2007 22:54
- Lokalizacja: Biery/Bielsko-Biała
- Kontakt:
Aha . Tzn wystarczy usunąć tą "puszkę" i zaślepić tą rurkę dolotową czy trzeba całe to urządzenie wymontowywać ? :Maretzky pisze:To pierwsze usunąc/wywalic/wyjebac , to jest czesc EGRu czyli spaliny czesciowo wracają w dolot , niby jakies tam ograniczenie emisji spalin , do niczego nie potrzebne
To drugie wykrecic i przyczepic w okolicy stozka , to jest czujnik temp.
http://marbek.bls.pl/pliki/DSC00115.JPG
bo jak to tak przeglądałem to od tego jeszcze idą dwa przewody :
http://marbek.bls.pl/pliki/DSC00116.JPG
http://marbek.bls.pl/pliki/DSC00117.JPG
i jeden z nich w pewnym momęcie jest rozgałęziony i łączy się z dolotem :
http://marbek.bls.pl/pliki/DSC00119.JPG
a reszta leci dalej i łączy się z metalowymi przewodami w silniku.
Tak więc czy można tylko zaślepić ten przewód i czy dobrze jest też zaślepić ten mały wężyk co łączy się z dolotem :
http://marbek.bls.pl/pliki/DSC00119.JPG
??
Pozdrawiam
= There is no easy way from the earth to the stars =
to czesc od egr, pod spodem jest pair valve, mozesz to usunac ja w swoim to zaslepilem pair valve. Bo benzyna w polsce jest chrzczona i z kolektora wydechowego skrapla sie i wraca na kolektor zsacy a dokladnie na przeplwomierz i filtr czasem robi sie mokry.
reszta gratow zostaje
pozdro
reszta gratow zostaje
pozdro
- xmarv
- Stały gość
- Posty: 209
- Rejestracja: śr 25 lip, 2007 22:54
- Lokalizacja: Biery/Bielsko-Biała
- Kontakt:
Ustrojstwa usunięte , dzięki za odpowiedzi i pomoc, jeszcze tylko musze przenieść filtr w bardziej zimne miejsce bo oryginalne jest o kant du..y rozbić i mimo osłon to i tak po czasie cała komora silnika się nagrzewa i na jedno wychodzi.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
= There is no easy way from the earth to the stars =