BOV a przelewanie
Moderator: Moderator
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 13
- Rejestracja: sob 14 cze, 2008 17:45
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Czytając temat o BOV-ach naszło mnie pewne pytanie. Czy istnieje jakiś sposób na eliminację przelewania spowodowanego głupotą ECU?
Moje powakacyjne plany:
1) Zdobyć własnego 200SX S13 ;D(może ktoś się szykuje do sprzedaży?? )
2) Reszta mniej ważna...
1) Zdobyć własnego 200SX S13 ;D(może ktoś się szykuje do sprzedaży?? )
2) Reszta mniej ważna...
nie masz w nissanie elektronicznie sterowanej przepustnicy wiec nic ci sie nie przeleje,
ecu nie bedzie wariowal.
Ja mam audi 1.8T z elektronicznie sterowana przepustnica i przy standardowym blow offie komputer wywala blad, u mnie jedyna opcja jest montaz splitera, polaczenia recyrka z blow offem, ale to juz jest bardzo kosztowne.
ecu nie bedzie wariowal.
Ja mam audi 1.8T z elektronicznie sterowana przepustnica i przy standardowym blow offie komputer wywala blad, u mnie jedyna opcja jest montaz splitera, polaczenia recyrka z blow offem, ale to juz jest bardzo kosztowne.
recyrkulant nie da niestety takiego efektu jak bov, alternatywa jest splitter firmy bailey lub forge ale tak jak pisalem to wydatek w granicach 150 funtow.roball pisze:A nie wystarczy zrobić recyrkulacji?
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Można podłączyć ujście Bov'a tak żeby spuszczone powietrze trafiało między przepływkę a turbinę ...
Nie każdy Bov się do tego nadaje (musi mieć pojedyncze ujście, np. Blitz)
efekt powinien być taki sam - oprócz dźwiękowego
Nie każdy Bov się do tego nadaje (musi mieć pojedyncze ujście, np. Blitz)
efekt powinien być taki sam - oprócz dźwiękowego
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
-
- Stały gość
- Posty: 243
- Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
- Lokalizacja: SRC
Remapnfsumaster pisze: Czy istnieje jakiś sposób na eliminację przelewania spowodowanego głupotą ECU?
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 13
- Rejestracja: sob 14 cze, 2008 17:45
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Można,ale wtedy to już by nie był BOV tylko DV o ile mi wiadomo. No chyba,że się mylę to mnie poprawcie . A poza tym jak już wspomniał Booster nie ma efektów dźwiękowych .roball pisze:Można podłączyć ujście Bov'a tak żeby spuszczone powietrze trafiało między przepływkę a turbinę ...
Nie każdy Bov się do tego nadaje (musi mieć pojedyncze ujście, np. Blitz)
efekt powinien być taki sam - oprócz dźwiękowego
Moje powakacyjne plany:
1) Zdobyć własnego 200SX S13 ;D(może ktoś się szykuje do sprzedaży?? )
2) Reszta mniej ważna...
1) Zdobyć własnego 200SX S13 ;D(może ktoś się szykuje do sprzedaży?? )
2) Reszta mniej ważna...
- SR20DET Powered
- Coś już wiem
- Posty: 61
- Rejestracja: pt 13 cze, 2008 15:10
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Mam problem... od kiedy założyłem BOV do mojego S14a, auto strzela nawet na malych predkosciach z wydechu i wyczuwalna jest w zapachu spalin zbyt bogata mieszanka.. BoV poszedl w miejscne DV.. jak to wyeliminować nie zakladajac spowrotem DV i cieszac sie dalej BOV-em??? POZDRAWIAM
S14a Drift Spec.
........AAA Team........
Against All Authority
........AAA Team........
Against All Authority
-
- Stały gość
- Posty: 243
- Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
- Lokalizacja: SRC
a co to za bov ?? może jest nieszczelny
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 13
- Rejestracja: sob 14 cze, 2008 17:45
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jako, że jest to bądź co bądź temat o BOV-ach to od razu zapytam. Jak to jest z podłączeniem? Kupuję np. HKS-a SSQV na Tomson-ie za 964 zeta...i co dalej? Spasuje do każdego silnika w każdym aucie? (wiadomo,że chodzi o turbo ) i czy potrzebuję jeszcze czegoś dodatkowo?
Moje powakacyjne plany:
1) Zdobyć własnego 200SX S13 ;D(może ktoś się szykuje do sprzedaży?? )
2) Reszta mniej ważna...
1) Zdobyć własnego 200SX S13 ;D(może ktoś się szykuje do sprzedaży?? )
2) Reszta mniej ważna...
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
trzeba dorobić flanszę w dolocie (jedni wolą blisko turbiny, inni blisko przepustnicy)
do s13 można kupić coś takiego:
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=782
cały problem montażu to przecięcie rury przy przepustnicy..
do s13 można kupić coś takiego:
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=782
cały problem montażu to przecięcie rury przy przepustnicy..
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- SR20DET Powered
- Coś już wiem
- Posty: 61
- Rejestracja: pt 13 cze, 2008 15:10
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
BOV jest Blitz Super Sound..
S14a Drift Spec.
........AAA Team........
Against All Authority
........AAA Team........
Against All Authority
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 13
- Rejestracja: sob 14 cze, 2008 17:45
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dzięki za info . A czy jest jakaś różnica spowodowana odległością wpięcia BOV-a od turbo i przepustnicy?roball pisze:trzeba dorobić flanszę w dolocie (jedni wolą blisko turbiny, inni blisko przepustnicy)
do s13 można kupić coś takiego:
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=782
cały problem montażu to przecięcie rury przy przepustnicy..
Moje powakacyjne plany:
1) Zdobyć własnego 200SX S13 ;D(może ktoś się szykuje do sprzedaży?? )
2) Reszta mniej ważna...
1) Zdobyć własnego 200SX S13 ;D(może ktoś się szykuje do sprzedaży?? )
2) Reszta mniej ważna...
- SR20DET Powered
- Coś już wiem
- Posty: 61
- Rejestracja: pt 13 cze, 2008 15:10
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
ok.. Bov zalozylem w miejsce dv, ale moga byc jakies nieszczelnosci.. tak wiec na rure ktora wychodzi od turbo przyspawam flansze i zaloze blow off-a ladnie i szczelniutko, a wyjscie na dv zaslepie korkiem od kubusia zobaczymy jak to wyjdzie..
S14a Drift Spec.
........AAA Team........
Against All Authority
........AAA Team........
Against All Authority