BOV a przelewanie

intercooler, orurowania, filtry powietrza, bovy,

Moderator: Moderator

nfsumaster
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 13
Rejestracja: sob 14 cze, 2008 17:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Czytając temat o BOV-ach naszło mnie pewne pytanie. Czy istnieje jakiś sposób na eliminację przelewania spowodowanego głupotą ECU? :P
Moje powakacyjne plany:
1) Zdobyć własnego 200SX S13 ;D(może ktoś się szykuje do sprzedaży?? :P)
2) Reszta mniej ważna...
Awatar użytkownika
Booster
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 106
Rejestracja: pt 11 sty, 2008 20:05
Lokalizacja: 3miasto

nie masz w nissanie elektronicznie sterowanej przepustnicy wiec nic ci sie nie przeleje,
ecu nie bedzie wariowal.
Ja mam audi 1.8T z elektronicznie sterowana przepustnica i przy standardowym blow offie komputer wywala blad, u mnie jedyna opcja jest montaz splitera, polaczenia recyrka z blow offem, ale to juz jest bardzo kosztowne.
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

A nie wystarczy zrobić recyrkulacji?
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
Booster
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 106
Rejestracja: pt 11 sty, 2008 20:05
Lokalizacja: 3miasto

roball pisze:A nie wystarczy zrobić recyrkulacji?
recyrkulant nie da niestety takiego efektu jak bov, alternatywa jest splitter firmy bailey lub forge ale tak jak pisalem to wydatek w granicach 150 funtow.
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Można podłączyć ujście Bov'a tak żeby spuszczone powietrze trafiało między przepływkę a turbinę ...
Nie każdy Bov się do tego nadaje (musi mieć pojedyncze ujście, np. Blitz)

efekt powinien być taki sam - oprócz dźwiękowego ;)
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
trabirider
Stały gość
Stały gość
Posty: 243
Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
Lokalizacja: SRC

nfsumaster pisze: Czy istnieje jakiś sposób na eliminację przelewania spowodowanego głupotą ECU? :P
Remap
nfsumaster
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 13
Rejestracja: sob 14 cze, 2008 17:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

roball pisze:Można podłączyć ujście Bov'a tak żeby spuszczone powietrze trafiało między przepływkę a turbinę ...
Nie każdy Bov się do tego nadaje (musi mieć pojedyncze ujście, np. Blitz)

efekt powinien być taki sam - oprócz dźwiękowego ;)
Można,ale wtedy to już by nie był BOV tylko DV o ile mi wiadomo. No chyba,że się mylę to mnie poprawcie :). A poza tym jak już wspomniał Booster nie ma efektów dźwiękowych :P.
Moje powakacyjne plany:
1) Zdobyć własnego 200SX S13 ;D(może ktoś się szykuje do sprzedaży?? :P)
2) Reszta mniej ważna...
Awatar użytkownika
SR20DET Powered
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 61
Rejestracja: pt 13 cze, 2008 15:10
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Mam problem... od kiedy założyłem BOV do mojego S14a, auto strzela nawet na malych predkosciach z wydechu i wyczuwalna jest w zapachu spalin zbyt bogata mieszanka.. BoV poszedl w miejscne DV.. jak to wyeliminować nie zakladajac spowrotem DV i cieszac sie dalej BOV-em??? POZDRAWIAM
S14a Drift Spec.

........AAA Team........
Against All Authority
trabirider
Stały gość
Stały gość
Posty: 243
Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
Lokalizacja: SRC

a co to za bov ?? może jest nieszczelny
nfsumaster
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 13
Rejestracja: sob 14 cze, 2008 17:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Jako, że jest to bądź co bądź temat o BOV-ach to od razu zapytam. Jak to jest z podłączeniem? Kupuję np. HKS-a SSQV na Tomson-ie za 964 zeta...i co dalej? Spasuje do każdego silnika w każdym aucie? (wiadomo,że chodzi o turbo :P) i czy potrzebuję jeszcze czegoś dodatkowo?
Moje powakacyjne plany:
1) Zdobyć własnego 200SX S13 ;D(może ktoś się szykuje do sprzedaży?? :P)
2) Reszta mniej ważna...
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

trzeba dorobić flanszę w dolocie (jedni wolą blisko turbiny, inni blisko przepustnicy)

do s13 można kupić coś takiego:
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=782
cały problem montażu to przecięcie rury przy przepustnicy..
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
SR20DET Powered
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 61
Rejestracja: pt 13 cze, 2008 15:10
Lokalizacja: ŁÓDŹ

BOV jest Blitz Super Sound..
S14a Drift Spec.

........AAA Team........
Against All Authority
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

SR20DET Powered pisze:BOV jest Blitz Super Sound..
odpowiadałem nfsumaster ;)

Twój problem dalej nie rozwiązany?
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
nfsumaster
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 13
Rejestracja: sob 14 cze, 2008 17:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

roball pisze:trzeba dorobić flanszę w dolocie (jedni wolą blisko turbiny, inni blisko przepustnicy)

do s13 można kupić coś takiego:
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=782
cały problem montażu to przecięcie rury przy przepustnicy..
Dzięki za info :). A czy jest jakaś różnica spowodowana odległością wpięcia BOV-a od turbo i przepustnicy?
Moje powakacyjne plany:
1) Zdobyć własnego 200SX S13 ;D(może ktoś się szykuje do sprzedaży?? :P)
2) Reszta mniej ważna...
Awatar użytkownika
SR20DET Powered
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 61
Rejestracja: pt 13 cze, 2008 15:10
Lokalizacja: ŁÓDŹ

ok.. Bov zalozylem w miejsce dv, ale moga byc jakies nieszczelnosci.. tak wiec na rure ktora wychodzi od turbo przyspawam flansze i zaloze blow off-a ladnie i szczelniutko, a wyjscie na dv zaslepie korkiem od kubusia :mrgreen: zobaczymy jak to wyjdzie..
S14a Drift Spec.

........AAA Team........
Against All Authority
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ dolotowy”