Witam wszystkich proszę o pomoc mam taki problem wczoraj podłączyłem blow offa i jest cos takiego ze jak daje gazu to auto słabo reaguje muli się a gdzy puszcze gaz i zejdzie do 1000 obr. to spadają automatycznie ponizej 1000 i silnik gasnie co to moze być ?.
[ Dodano: Sro 10 Wrz, 2008 18:07 ]
Jaka jest tego przyczyna??
Problem po podłączeniu blow offa
Moderator: Moderator
Nie sztuka zabić muche przednią szybą - tylko boczną
tj gdzies na tej ruze co jest tov tak??
[ Dodano: Sro 10 Wrz, 2008 18:21 ]
bov sry
[ Dodano: Sro 10 Wrz, 2008 18:21 ]
bov sry
Nie sztuka zabić muche przednią szybą - tylko boczną
sprawdz dokladnie wszystkie opaski ktore odkrecales, jest jeszcze opcja ze bov jest nieszczelny
Jak dolot będziesz miał szczelny to może masz słabą sprężynę na blow-offie albo ktoś nawpychał w niego tyle smaru, że go skleja i się nie chce domknąć po tym jak już się otworzy. Podnieś maskę i pobaw się manetką od gazu i obserwuj jak się zachowuje zawór. Ja świeżo po założeniu miałem za słabą sprężynę - wymieniłem na nową, mocniejszą i było ok.
Przedszkole Montessori FaSolLa
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
ja obstawiam zasłaba sprężyne w bovie
jak auto schodzi z wysokich obrotow to w dolocie robi sie duze podcisnienie ktore otwiera bova, a nie powinno, przyczyna tego jest slaba sprezyna, sprawdz czy jest tam jakas regulacja
jak auto schodzi z wysokich obrotow to w dolocie robi sie duze podcisnienie ktore otwiera bova, a nie powinno, przyczyna tego jest slaba sprezyna, sprawdz czy jest tam jakas regulacja
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
Jak zatkałem blow ofa renką to jest wszystko ok a jak puszcze to bov strasznie długo spuszcza nie tak ze psss i juz tylko psssssss.
Nie sztuka zabić muche przednią szybą - tylko boczną
Ja mam to samo z bov'em "RS Style".. to jednotłoczkowe gówno nie domyka się nawet po takim dokręceniu sprężyny że podciśnienie nie ma siły otworzyć zaworu. Kasę wydałem więc pokombinuję jeszcze z kątem styku o-ringu z obudową bov'a. Przez jakiś czas wystarczało włożenie grubszego o-ringu ale jak chciałem dobrać lepszy o-ring to ruszyłem wszystko i teraz znów nie mogę dojść z tym do ładu.
Pozdro..
Pozdro..
Koniec z NISMO, jestem wyleczony
no to masz za miękką sprężynęmisiek88 pisze:Jak zatkałem blow ofa renką to jest wszystko ok a jak puszcze to bov strasznie długo spuszcza nie tak ze psss i juz tylko psssssss.
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
Wczoraj wsadziłem 2 spręzyny i dalej to samo wkuza mnie to juz.
Nie sztuka zabić muche przednią szybą - tylko boczną