Ok rozumiem,dzieki za informacje
Pasuje idealnie od Saab-a 9000 2.3turbo i nie trzeba zmieniac chlodnicy wody bo wyloty ic-ka sa na boki i takiego bede szukal.
Jak kogos to interesuje to moge wrzucic fote jak wyglada ten ic-ek od saab-a w nysce.
intercooler i problemy z montażem
Moderator: Moderator
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
za takie pytania to upomnienie
jasne że interesuje - wrzucaj
nie wiem czy nie lepszy IC od vectry C http://www.czesci.v10.pl/intercoolery,o ... 50189.html
jasne że interesuje - wrzucaj
nie wiem czy nie lepszy IC od vectry C http://www.czesci.v10.pl/intercoolery,o ... 50189.html
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
od saba pasuje bardzo ladnie , nawet przy odrobienie inwencji tworczej mozna uzywc wszystkich stockowych materiałow poza 2 kolankami/redukcjami
a no i troszke kombinowania z aku niestety albo bagaznik
a no i troszke kombinowania z aku niestety albo bagaznik
a montowal ktos icka od megane?
wydaje mi sie ze ksztalt ma ok
co o nim myslicie?
http://allegro.pl/item481802798_renault ... 9_dci.html
wydaje mi sie ze ksztalt ma ok
co o nim myslicie?
http://allegro.pl/item481802798_renault ... 9_dci.html
www.alpinet.pl - usługi wysokościowe
roball ten ic-ek z vectry raczej wymagalby zmiany chlodnicy bo ma wyjscia po srodku a od strony aku chyba raczej nie bedzie miejsca zeby upakowac kolanko
Tu foty jak wyglada ic-ek z saab-a 9000 z orginalna chlodnica:
Tu foty jak wyglada ic-ek z saab-a 9000 z orginalna chlodnica:
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
chłodnica bardziej odsunięta niż przy moim
ogólnie bardzo fajnie siedzi...
niby cieńszy niż mój, ale powierzchnia większa - więc wydajność też może być większa
jeszcze tylko osłona na wisco (trochę rzeźbienia i u mnie siadła jakby do takiej konfiguracji była robiona)
ogólnie bardzo fajnie siedzi...
niby cieńszy niż mój, ale powierzchnia większa - więc wydajność też może być większa
jeszcze tylko osłona na wisco (trochę rzeźbienia i u mnie siadła jakby do takiej konfiguracji była robiona)
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...