motul vs mobile 1
Moderator: Moderator
WITAM.
JESTEM DOSYĆ KRÓTKO DRIWEREM SX-A, ALE KILKA LAT JEŻDZIŁEM PLASTIKIEM I WIEM JEDNO:JEŻELI SILNIK PRACUJĄCY NA OBROTACH11.000 WYTRZYMUJE 100 TYŚ. KM. TO TO JEST SUPER REKOMENDACJA DLA MOTULA ALE JAK ZWYKLE JEST JAKIEŚ ALE. NIE POLECAM ZMIENIAĆ OLEJU Z MINERALA NA SYNTEYK. A WIDZIAŁEM JUŻ I TAKIE JAZDY. JASNE ŻE PO KAPITALCE NIE MA TO ZNACZENIA.
POZDRAWIAM. ADAM
JESTEM DOSYĆ KRÓTKO DRIWEREM SX-A, ALE KILKA LAT JEŻDZIŁEM PLASTIKIEM I WIEM JEDNO:JEŻELI SILNIK PRACUJĄCY NA OBROTACH11.000 WYTRZYMUJE 100 TYŚ. KM. TO TO JEST SUPER REKOMENDACJA DLA MOTULA ALE JAK ZWYKLE JEST JAKIEŚ ALE. NIE POLECAM ZMIENIAĆ OLEJU Z MINERALA NA SYNTEYK. A WIDZIAŁEM JUŻ I TAKIE JAZDY. JASNE ŻE PO KAPITALCE NIE MA TO ZNACZENIA.
POZDRAWIAM. ADAM
Chłopaki powiedzcie mi czy mam zmienić olej z mineralnego na choćby półsynteze?? Poprzenik jeździł na mineralu bo tak mu doradził jakiś fachowiec. Stoje teraz na u progu wymiany oleju i zastanawiam sie czy kombinować czy dalej lac mineral?? Dodam że sionik zrobił na tym oleju jakies 50 000 ( nie od wymiany do wymiany oczywiscie) i chodził równo i bez stukania.
W Tomsonie ( http://www.tomson.com.pl ) w W-wie sprzedają Motula 300V Competition 15W50 po 119 PLN za 2 litry.
To narazie najtańsza oferta jaka znalazłem, mając na myśli po prostu "przychodzę i kupuję".
Jeśli ktoś znajdze taniej, to niech zapoda link/info, pls.
Ps. Ja póki co zalałem swój silnik olejem Comma semi-syntetic. Jak zacznie się kręcenie silnika to zaleje go Motulem. Dodam tylko, że zamierzam osiągnać 300 KM na GT28R i seryjnych gratach, z upgradem wtrysków na 550 ccm i być moze MAF od 300ZX, wysterowane SMT6. Aha, pompa paliwowa Walbro 255 HighPressure już siedzi. Póki co, moje auto ma ponad 200 KM, a konktery za kilka dni - wykres z hamowni.
To narazie najtańsza oferta jaka znalazłem, mając na myśli po prostu "przychodzę i kupuję".
Jeśli ktoś znajdze taniej, to niech zapoda link/info, pls.
Ps. Ja póki co zalałem swój silnik olejem Comma semi-syntetic. Jak zacznie się kręcenie silnika to zaleje go Motulem. Dodam tylko, że zamierzam osiągnać 300 KM na GT28R i seryjnych gratach, z upgradem wtrysków na 550 ccm i być moze MAF od 300ZX, wysterowane SMT6. Aha, pompa paliwowa Walbro 255 HighPressure już siedzi. Póki co, moje auto ma ponad 200 KM, a konktery za kilka dni - wykres z hamowni.
a ja wymienilem olej na motula 300v 10 w 40 ... i mam pytanie czy lepiej nastepnym razem wlac 15 w 50 czy moze o innych parametrach??
10 /40 nie jest zły. Zależy do czego chcesz. Ja kupuje Motula po 200zł/4L
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
ja placilem za motula jakies 250 - 300 nie pamietam
oczywiscie za 4 litry
oczywiscie za 4 litry
zalałem w koncu motula 300v 15w/50 .... efekt jest zajebisty.... Silnik wyciszyło
taki jest efekt dobrej oliwy ! Też się zdziwilem - za 200 zeta nikt łaski nierobiFila. pisze:zalałem w koncu motula 300v 15w/50 .... efekt jest zajebisty.... Silnik wyciszyło
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
Rafi to mi jeszcze powiedz albo kto kolwiek.... Czy po zmianie oleju na motula zmienily ci sie obroty na jałowym??? Nic nie ruszajac na mobilu mialem równiutko 750 rpm po zmianie na motula mam 680-700 rpm. czemu tak jest ?? Pytam z ciekawosci bo wyregulowac to zaden problem ale czy mieliscie takie cos ???
motul jest gesty 15/60 przecie
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
Mi tam po motulku tylko silniczek przycich i niestukaja tak popychacze :D A obroty jak trzymal tak trzyma ...
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
powered by:Japan Sport Service
No to chłopaki napiszcie jeszcze jaki Motul byłby najlepszy do jazdy na codzień.
Upatrzyłem na stronie Motula 5w40 Power (szeroki zakres obrotów i temperatur)
i narazie jestem do niego przekonany, ale jeżeli jestem w błędzie to chętnie wysłucham wasze opinie.
Jaki według was jest najlepszy do jazdy na codzień?
Upatrzyłem na stronie Motula 5w40 Power (szeroki zakres obrotów i temperatur)
i narazie jestem do niego przekonany, ale jeżeli jestem w błędzie to chętnie wysłucham wasze opinie.
Jaki według was jest najlepszy do jazdy na codzień?
Ja osobiscie leje motula 300v competition 15w50 i Tak samo jak Rafi twierdze ze jest to zdecydowanie najlepszy olej na jakim jezdziłem . Potwierdze tez to co Mellow napisał ze silnich cichnie na tym oleju...
Alex moge ci dac secyfikacje tych oleji jesli chcesz ale który jest najlepszy do jazdy na codzien to nie mam pojecia
Motul 300v 15/50 competition
ZASTOSOWANIE
Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w bardzo wysokich temperaturach i przy wysokich obrotach: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi wytrzymałościowe, 24 Godziny Le Mans, wyścigi górskie, rajdy terenowe, Paryż-Dakar, wyścigi na szutrze i na lodzie.
Do silników powodujących umiarkowane lub wysokie zanieczyszczenie paliwa przez olej.
Można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
WŁASNOŚCI
STANDARDY: przewyższa istniejące standardy
REFERENCJE: PRODRIVE – Ferrari 550 Maranello, 24 Godziny Le Mans, FIA GT
Coloni Motorsport – Formuła 3000
French GT – Ruffier Events
Porsche GT
Technologia Podwójnych Estrów: maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach.
Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy.
0% straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania.
Maksymalna odporność na zużycie.
Utrzymuje silnik w doskonałej czystości.
Klasa lepkości 15W-50 umożliwia absorbowanie paliwa dostającego się do oleju i utrzymanie wysokiego ciśnienia oleju. Silnik może pracować w bardzo wysokich temperaturach.
ZALECENIA:
Zmiana oleju: zgodnie z własnym doświadczeniem i sposobem użytkowania samochodu.
Może być mieszany z olejami syntetycznymi lub mineralnymi.
Klasa lepkości 15W-50
Gęstość w 15oC 0.883
Lepkość w 100oC 17.8 mm2/s
Lepkość w 40oC 128.1 mm2/s
Wskaźnik lepkości 154
Lepkość HTHS w 150oC 5.33 mPa.s
Temperatura płynięcia -36oC
Temperatura zapłonu 215oC
TBN 11.7 mg KOH/g
Motul 300v chrono 10/40
ZASTOSOWANIE
Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w szerokim zakresie obrotów i temperatur: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi górskie.
Do silników powodujących umiarkowane przedostawanie się oleju do paliwa.
Można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
WŁASNOŚCI
STANDARDY: przewyższa istniejące standardy
REFERENCJE: SUBARU STI
Japan GT
Technologia Podwójnych Estrów: maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach.
Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy.
0% straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania.
Maksymalna odporność na zużycie.
Utrzymuje silnik w doskonałej czystości.
Klasa lepkości 10W-40 zapewnia doskonały przepływ oleju w silniku, szybsze osiąganie właściwego ciśnienia oleju, szybsze wchodzenie na obroty i szybkie osiąganie właściwej temperatury pracy silnika.
ZALECENIA:
Zmiana oleju: zgodnie z własnym doświadczeniem i sposobem użytkowania samochodu.
Może być mieszany z olejami syntetycznymi lub mineralnymi
Klasa lepkości 10W-40
Gęstość w 15oC 0.880
Lepkość w 100oC 14 mm2/s
Lepkość w 40oC 89.5 mm2/s
Wskaźnik lepkości 161
Lepkość HTHS w 150oC 4.19 mPa.s
Temperatura płynięcia -36oC
Temperatura zapłonu 226oC
TBN 11.7 mg KOH/g
motul power 5/40
ZASTOSOWANIE
Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w szerokim zakresie obrotów i temperatur: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi górskie.
Do silników powodujących umiarkowane przedostawanie się oleju do paliwa.
Można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
WŁASNOŚCI
STANDARDY: przewyższa istniejące standardy
REFERENCJE: SUBARU WORLD RALLY TEAM – World Rally Championship
Graff Racing, Formuła Renault
Technologia Podwójnych Estrów: maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach.
Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy.
0% straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania.
Maksymalna odporność na zużycie.
Utrzymuje silnik w doskonałej czystości.
Klasa lepkości 5W-40 zapewnia doskonały przepływ oleju w silniku, szybsze osiąganie właściwego ciśnienia oleju, szybsze wchodzenie na obroty i przez cały czas to samo wysokie ciśnienie oleju przy wysokich obrotach silnika w wysokich temperaturach.
ZALECENIA:
Zmiana oleju: zgodnie z własnym doświadczeniem i sposobem użytkowania samochodu.
Może być mieszany z olejami syntetycznymi lub mineralnymi.
Klasa lepkości 5W-40
Gęstość w 15oC 0.905
Lepkość w 100oC 13.8 mm2/s
Lepkość w 40oC 80.8 mm2/s
Wskaźnik lepkości 176
Lepkość HTHS w 150oC 4.51 mPa.s
Temperatura płynięcia -36oC
Temperatura zapłonu 216oC
TBN 10.9 mg KOH/g
motul 300v le mans 20/60
ZASTOSOWANIE
Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w bardzo wysokich temperaturach i przy wysokich obrotach: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi wytrzymałościowe, 24 Godziny Le Mans, wyścigi górskie, rajdy terenowe, Paryż-Dakar, wyścigi na szutrze i na lodzie.
Do silników powodujących bardzo wysokie zanieczyszczenie paliwa przez olej.
Można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
WŁASNOŚCI
STANDARDY: przewyższa istniejące standardy
REFERENCJE: PRODRIVE – Ferrari 550 Maranello, 24 Godziny Le Mans, FIA GT
Coloni Motorsport – Formuła 3000
French GT – Ruffier Events
Porsche GT
Technologia Podwójnych Estrów: maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach.
Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy.
0% straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania.
Maksymalna odporność na zużycie.
Utrzymuje silnik w doskonałej czystości.
Klasa lepkości 20W-60 umożliwia absorbowanie paliwa dostającego się do oleju i utrzymanie wysokiego ciśnienia oleju. Silnik może pracować w bardzo wysokich temperaturach.
ZALECENIA:
Zmiana oleju: zgodnie z własnym doświadczeniem i sposobem użytkowania samochodu.
Może być mieszany z olejami syntetycznymi lub mineralnymi
Klasa lepkości 20W-60
Gęstość w 15oC 0.888
Lepkość w 100oC 22.9 mm2/s
Lepkość w 40oC 170 mm2/s
Wskaźnik lepkości 162
Lepkość HTHS w 150oC 7.17 mPa.s
Temperatura płynięcia -33oC
Temperatura zapłonu 222oC
TBN 11.7 mg KOH/g
Wszystkie to 100% syntetyki
Mam nadzieje ze to w czyms pomoze
Alex moge ci dac secyfikacje tych oleji jesli chcesz ale który jest najlepszy do jazdy na codzien to nie mam pojecia
Motul 300v 15/50 competition
ZASTOSOWANIE
Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w bardzo wysokich temperaturach i przy wysokich obrotach: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi wytrzymałościowe, 24 Godziny Le Mans, wyścigi górskie, rajdy terenowe, Paryż-Dakar, wyścigi na szutrze i na lodzie.
Do silników powodujących umiarkowane lub wysokie zanieczyszczenie paliwa przez olej.
Można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
WŁASNOŚCI
STANDARDY: przewyższa istniejące standardy
REFERENCJE: PRODRIVE – Ferrari 550 Maranello, 24 Godziny Le Mans, FIA GT
Coloni Motorsport – Formuła 3000
French GT – Ruffier Events
Porsche GT
Technologia Podwójnych Estrów: maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach.
Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy.
0% straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania.
Maksymalna odporność na zużycie.
Utrzymuje silnik w doskonałej czystości.
Klasa lepkości 15W-50 umożliwia absorbowanie paliwa dostającego się do oleju i utrzymanie wysokiego ciśnienia oleju. Silnik może pracować w bardzo wysokich temperaturach.
ZALECENIA:
Zmiana oleju: zgodnie z własnym doświadczeniem i sposobem użytkowania samochodu.
Może być mieszany z olejami syntetycznymi lub mineralnymi.
Klasa lepkości 15W-50
Gęstość w 15oC 0.883
Lepkość w 100oC 17.8 mm2/s
Lepkość w 40oC 128.1 mm2/s
Wskaźnik lepkości 154
Lepkość HTHS w 150oC 5.33 mPa.s
Temperatura płynięcia -36oC
Temperatura zapłonu 215oC
TBN 11.7 mg KOH/g
Motul 300v chrono 10/40
ZASTOSOWANIE
Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w szerokim zakresie obrotów i temperatur: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi górskie.
Do silników powodujących umiarkowane przedostawanie się oleju do paliwa.
Można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
WŁASNOŚCI
STANDARDY: przewyższa istniejące standardy
REFERENCJE: SUBARU STI
Japan GT
Technologia Podwójnych Estrów: maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach.
Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy.
0% straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania.
Maksymalna odporność na zużycie.
Utrzymuje silnik w doskonałej czystości.
Klasa lepkości 10W-40 zapewnia doskonały przepływ oleju w silniku, szybsze osiąganie właściwego ciśnienia oleju, szybsze wchodzenie na obroty i szybkie osiąganie właściwej temperatury pracy silnika.
ZALECENIA:
Zmiana oleju: zgodnie z własnym doświadczeniem i sposobem użytkowania samochodu.
Może być mieszany z olejami syntetycznymi lub mineralnymi
Klasa lepkości 10W-40
Gęstość w 15oC 0.880
Lepkość w 100oC 14 mm2/s
Lepkość w 40oC 89.5 mm2/s
Wskaźnik lepkości 161
Lepkość HTHS w 150oC 4.19 mPa.s
Temperatura płynięcia -36oC
Temperatura zapłonu 226oC
TBN 11.7 mg KOH/g
motul power 5/40
ZASTOSOWANIE
Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w szerokim zakresie obrotów i temperatur: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi górskie.
Do silników powodujących umiarkowane przedostawanie się oleju do paliwa.
Można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
WŁASNOŚCI
STANDARDY: przewyższa istniejące standardy
REFERENCJE: SUBARU WORLD RALLY TEAM – World Rally Championship
Graff Racing, Formuła Renault
Technologia Podwójnych Estrów: maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach.
Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy.
0% straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania.
Maksymalna odporność na zużycie.
Utrzymuje silnik w doskonałej czystości.
Klasa lepkości 5W-40 zapewnia doskonały przepływ oleju w silniku, szybsze osiąganie właściwego ciśnienia oleju, szybsze wchodzenie na obroty i przez cały czas to samo wysokie ciśnienie oleju przy wysokich obrotach silnika w wysokich temperaturach.
ZALECENIA:
Zmiana oleju: zgodnie z własnym doświadczeniem i sposobem użytkowania samochodu.
Może być mieszany z olejami syntetycznymi lub mineralnymi.
Klasa lepkości 5W-40
Gęstość w 15oC 0.905
Lepkość w 100oC 13.8 mm2/s
Lepkość w 40oC 80.8 mm2/s
Wskaźnik lepkości 176
Lepkość HTHS w 150oC 4.51 mPa.s
Temperatura płynięcia -36oC
Temperatura zapłonu 216oC
TBN 10.9 mg KOH/g
motul 300v le mans 20/60
ZASTOSOWANIE
Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w bardzo wysokich temperaturach i przy wysokich obrotach: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi wytrzymałościowe, 24 Godziny Le Mans, wyścigi górskie, rajdy terenowe, Paryż-Dakar, wyścigi na szutrze i na lodzie.
Do silników powodujących bardzo wysokie zanieczyszczenie paliwa przez olej.
Można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
WŁASNOŚCI
STANDARDY: przewyższa istniejące standardy
REFERENCJE: PRODRIVE – Ferrari 550 Maranello, 24 Godziny Le Mans, FIA GT
Coloni Motorsport – Formuła 3000
French GT – Ruffier Events
Porsche GT
Technologia Podwójnych Estrów: maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach.
Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy.
0% straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania.
Maksymalna odporność na zużycie.
Utrzymuje silnik w doskonałej czystości.
Klasa lepkości 20W-60 umożliwia absorbowanie paliwa dostającego się do oleju i utrzymanie wysokiego ciśnienia oleju. Silnik może pracować w bardzo wysokich temperaturach.
ZALECENIA:
Zmiana oleju: zgodnie z własnym doświadczeniem i sposobem użytkowania samochodu.
Może być mieszany z olejami syntetycznymi lub mineralnymi
Klasa lepkości 20W-60
Gęstość w 15oC 0.888
Lepkość w 100oC 22.9 mm2/s
Lepkość w 40oC 170 mm2/s
Wskaźnik lepkości 162
Lepkość HTHS w 150oC 7.17 mPa.s
Temperatura płynięcia -33oC
Temperatura zapłonu 222oC
TBN 11.7 mg KOH/g
Wszystkie to 100% syntetyki
Mam nadzieje ze to w czyms pomoze