Gruba chłodnica 52mm - problem z montażem s13 Ca18det

chłodnice wody, chłodnice oleju, oleje, termostaty itp.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

[center]Po przymiarce chłodnicy z zakupu grupowego okazało się że dolne mocowanie nie pasuje.
Wydaje się że dolne mocowane powinno być przesunięte trochę do przodu chłodnicy.

Ogólnie mocowania mijają się o ~1cm.

Może będzie lepiej to zobrazować na zdjęciach.[/center]

[center]
Gruba chłodnica szpilki montrzowe3,5cm od frontu[/center]

[center]Obrazek [/center]

[center]
Otwory montażowe w samochodzie 3cm[/center]

[center] Obrazek [/center]

[center]
Seryjna chłodnica szpilki montażowe 1,5cm od frontu[/center]

[center]Obrazek [/center]

[center]
Pytanie brzmi czy macie jakiś fajny patent na zamontowanie ?[/center]
Awatar użytkownika
FUNO
Stały gość
Stały gość
Posty: 274
Rejestracja: pn 19 lis, 2007 22:25
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Kontakt:

najprościej będzie jak wywiercisz dziury w mocowaniach drążków reakcyjnych i tak są na sztywno przykręcone wiec chłodnica będzie stabilnie stała a wywiercenie dziur zajmie ci kilka minut :D możesz wywiercić nawet 6cm od belki dużo miejsca jest przed wentylatorem wiec masz pole manewru
Ostatnio zmieniony wt 12 paź, 2010 09:27 przez FUNO, łącznie zmieniany 1 raz.
Spawanie wydechow, kolektorow, uturbianie silnikow, modyfikacje blacharskie, swapy, spawanie klatek. Produkcja zestawow skretu Kontakt PW, gg, tel.605100281
http://www.facebook.com/fatpl
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Myślałem również o przesunięciu tych mocowań w chłodnicy o ten 1cm ale nie mam nikogo kto spawa aluminium. Musiał bym kogoś poszukać.

Są jeszcze jakieś inne opcje?
Bo więcej ludzi będzie miało ten problem.
Awatar użytkownika
FUNO
Stały gość
Stały gość
Posty: 274
Rejestracja: pn 19 lis, 2007 22:25
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Kontakt:

Ja spawam aluminium ale do mnie masz 200km wiec to się mija z celem. Ale najlepsze i najprostsze rozwiązanie to wywiercenie tych dziur o których pisałem, wiertarkę ma chyba każdy :D
Spawanie wydechow, kolektorow, uturbianie silnikow, modyfikacje blacharskie, swapy, spawanie klatek. Produkcja zestawow skretu Kontakt PW, gg, tel.605100281
http://www.facebook.com/fatpl
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

ja tez wiercilem u siebie ale najlepsza opcja by byla jakbys przespawal mocowanie :)
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ chłodzenia, ciecze”