Witam,
panowie ja juz trace sily
ostatnio z Daskiem zrobilismy kolektor dolotowy, wkoncu zawitala pod nim uszczelka poniewaz poprzedni znajomy/mechanik dal silikon ktory wydmuchalo.
robilismy tez cos przy turbinie ... waz olejowy wkrecilem poprawnie ale sruba ktora trzyma metalowy przewod do chlodzenia turbiny , a zarazem przez nia zasuwa ciecz chlodzaca zle mi sie wkrecila , i zrypala gwint a w efekcie koncowym urwalem ja
z braku czasu oddalem auto do znajomego i wyjeli juz turbine i kolektor wydechowy zeby wykrecic ta kostke do ktorej wkreca sie ta srube... okazalo sie ze kostki tej nie da sie wykrecic dopoki nie zdejmie sie glowicy...
obcieli ja i jakos wykrecili ale jak zaladowac nowa?
macie jakies pomysly? moze wkrecic jakas inna i zastosowac przewod elastyczny? mial ktos kiedys taki przypadek?
ja juz padam , bo zatesknilem za nissanem a niedlugo bedzie prawie 2 miesiace jak ostatnio nim smigalem...
Kostka wychodzaca z silnika / chlodzenie turbiny PRoblem!
Moderator: Moderator
a duzo tam tego gwintu jest w srodku?? jaki gwint? i czy powierzchnia jest dosc rowna zeby uszczelnila podkladka miedziana??
mozesz sprobowac od razu wkrecic holenderke w elastyczny przewod, najlepiej pokaz foty bo juz dawno nie widzialem bloku CA
mozesz sprobowac od razu wkrecic holenderke w elastyczny przewod, najlepiej pokaz foty bo juz dawno nie widzialem bloku CA
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM