czujnik wentylatora
Moderator: Moderator
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
mianowicie jaki czujnik najlepiej zakupić bo mają różne wartości załączania np załącza przy 95 stopniach benzyna normalne wozidło przeznaczenie auta drift pała a słyszałem ze diesel ma małe wartości temp załączania wentylatora np 86stopni co o tym sadzicie co najlepiej zamontować bo mam dwa wentylatory ale muszę je załączać ręcznie a to mnie wkurza
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
czyli mały wentylator na 86stopni a dyzy na 95 co sądzicie ??
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO
- BarTeX5575
- Stały gość
- Posty: 285
- Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Zależy też jaki masz termostat. Jak jest otwarcie przy 88 stopniach, to niema co włączać wentylatora przy 86 stopniach Wtedy lepiej 95 dwa na raz.
Powoli powoli, bo się rozp.....li
- m0rr1s
- Postojebca
- Posty: 1079
- Rejestracja: wt 15 sty, 2008 20:25
- Lokalizacja: od o. Rydzyka
- Kontakt:
chyba, ze czujnik 86st założysz POD chłodnicą na wlocie wody do silnika, a czujnik 95st na wypływie z silnika
tylko spodziewaj się tego, że wtedy wentylator reagujący na 86st będzie się załączał dość często na postoju
tylko spodziewaj się tego, że wtedy wentylator reagujący na 86st będzie się załączał dość często na postoju
Ostatnio zmieniony sob 22 sty, 2011 05:18 przez m0rr1s, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan will get you through times with no money better than money will get you through times with no Nissan.
ja mam u siebie na termowlaczniku vw transportera
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
o to załączanie się nie martwię ale tak czy siak dobra spr z tym rozmieszczaniem czujników ;dm0rr1s pisze:chyba, ze czujnik 86st założysz POD chłodnicą na wlocie wody do silnika, a czujnik 95st na wypływie z silnika
tylko spodziewaj się tego, że wtedy wentylator reagujący na 86st będzie się załączał dość często na postoju
a co do termostatu to otwiera się albo 82/72 ale nie wiem jaki ja mam
ma ktoś z was schemat jak podłączyć wentylator na przekaźniku ?? jak tak to bym prosił
Ostatnio zmieniony sob 22 sty, 2011 11:06 przez piotras1554, łącznie zmieniany 2 razy.
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO
shemacik diodę lub żaróweczkę można zamontowac pokarze zadziałanie wentylatora gróbośc lini odzwierciedla gróbośc kejbla 95 w seryjnym miejscu czyli w bloku jak nie da rady to jak najbliżej termostatu 86 na wylocie z chłodnicy bynajmniej mi się tak zdaje może się mylę a i zamiast wentylatora czy halogena można zapodac kabelek od pompy paliwa i wtedy nikt nie buchnie nyski
Ostatnio zmieniony sob 22 sty, 2011 12:33 przez BUGALUS, łącznie zmieniany 3 razy.
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
jak zakupię chłodnie i czujniki i poskładam to do kupy zdam relacje
a i jeszcze jedno co sądzicie o korku do chłodnicy co przepuszcza dopiero przy 1.3bar ?? nie rozsadzi mi układu mówię o czymś takim http://www.topendpower.pl/p/pl/blz-cap/ ... +bara.html
a i jeszcze jedno co sądzicie o korku do chłodnicy co przepuszcza dopiero przy 1.3bar ?? nie rozsadzi mi układu mówię o czymś takim http://www.topendpower.pl/p/pl/blz-cap/ ... +bara.html
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO