Witam, więc moje pytanie brzmi czy zostawić klimę czy wsio wywalić? Jak uważacie? Ogólnie nigdy nie miałem w swoim aucie klimy i jakoś mnie to nie jara po za tym z tego co widziałem jeden wąż jest uszkodzony a chłodnica klimy prawdopodobnie uszkodzona + koszt nabicia to jakoś mi się nie uśmiecha i zastanawiam się czy nie wywalić całkiem klimy i wszystkich jej elementów:)
Jak myślicie? I ewentualnie co w komorze silnika jest do wywalenia w S14a? Oczywiście prócz sprężarki i chłodnicy:)
Klimatyzacja - odinstalowanie
Moderator: Moderator
Części mechaniczne SR20DET + osprzęt...
kontakt: 783693864
kontakt: 783693864
Hmm no ale co konkretnie wywaliłeś?
Części mechaniczne SR20DET + osprzęt...
kontakt: 783693864
kontakt: 783693864
Jeśli można się wtrącić
Do wywalenia nie ma tam dużo... sprężarka (siedzi bardzo z przodu i jest dużo cięższa niż się wydaje więc wywalenie to duży +), chłodnica, trochę przewodów aluminiowych (puste nic nie warzą.. plusem jest to że trochę bardziej przejrzyście się bez nich robi) i jest jeszcze taki jeden mały zbiorniczek (nie wiem co to.. chyba skraplacz czy coś w tym stylu)..
można też w kabinie rozebrać ten cały box z nawiewami i z tamtąd też chłodniczkę z przewodami wywalić... sporo roboty ale jak się każde kilo liczy to można...
I to chyba wszystko.. przynajmniej u mnie nic więcej nie było.. hehe jak bym miał dokładniejszą wagę to bym to wszystko zważył tak z ciekawości...
a czy wywalać... póki nie jeździłem żadnym samochodem z klimą to nie była mi potrzebna... ale jak już pojeździsz z klimą to bez jest ciężko.. najgorzej jak się w upały raz takim a raz takim jeździ... do dobrego człowiek się szybko przyzwyczaja..
pzdr
Do wywalenia nie ma tam dużo... sprężarka (siedzi bardzo z przodu i jest dużo cięższa niż się wydaje więc wywalenie to duży +), chłodnica, trochę przewodów aluminiowych (puste nic nie warzą.. plusem jest to że trochę bardziej przejrzyście się bez nich robi) i jest jeszcze taki jeden mały zbiorniczek (nie wiem co to.. chyba skraplacz czy coś w tym stylu)..
można też w kabinie rozebrać ten cały box z nawiewami i z tamtąd też chłodniczkę z przewodami wywalić... sporo roboty ale jak się każde kilo liczy to można...
I to chyba wszystko.. przynajmniej u mnie nic więcej nie było.. hehe jak bym miał dokładniejszą wagę to bym to wszystko zważył tak z ciekawości...
a czy wywalać... póki nie jeździłem żadnym samochodem z klimą to nie była mi potrzebna... ale jak już pojeździsz z klimą to bez jest ciężko.. najgorzej jak się w upały raz takim a raz takim jeździ... do dobrego człowiek się szybko przyzwyczaja..
pzdr
Ostatnio zmieniony pn 27 lut, 2012 17:36 przez Bast, łącznie zmieniany 2 razy.
Powiem szczerze że nawet nie chce jej wywalać ze względu na ciężar tylko poprostu szkoda mi kasy na jej uruchomienie a w żadnym aucie dotychczas klimy nie miałem i jakoś nie było płaczu z tego powodu;p zrobi się trochę cieplej to wypierniczy się wszystko:)
Części mechaniczne SR20DET + osprzęt...
kontakt: 783693864
kontakt: 783693864
trochę może odgrzewam ale jako ciekawostkę dopiszę, że:
kompresor - 8,1kg,
napinacz - 3,6kg,
chłodnica z tym ustrojstwem na niej zamontowanym - 4,2kg,
rurki te z komory silnika tylko - 0,5kg.
razem zestaw klimy spod maski daje nam: 16,4kg
nie wiem, czy seryjnie jest wiatrak dodatkowy na klimę, czy tylko wisco ją ciągnie, ale u mnie nie było więc w razie w należy jeszcze jego doliczyć
pozdro.
kompresor - 8,1kg,
napinacz - 3,6kg,
chłodnica z tym ustrojstwem na niej zamontowanym - 4,2kg,
rurki te z komory silnika tylko - 0,5kg.
razem zestaw klimy spod maski daje nam: 16,4kg
nie wiem, czy seryjnie jest wiatrak dodatkowy na klimę, czy tylko wisco ją ciągnie, ale u mnie nie było więc w razie w należy jeszcze jego doliczyć
pozdro.
Poszukuję...