czy macie jakies "patenty" aby zamontowac chlodniczke oleju do CA18DET ?
moze uzywacie ze Sandwich Oil Cooler Adapter albo cos takiego ?
moze wiecie gdzie w polsce mozna cos takiego kupic
chlodnica oleju do 200SX S13
Moderator: Moderator
Tez nad tym myslalem, jednak pojawiaja sie problemy o ile chlodnice jakas mozna dorwac to robi sie problem z jej podlaczeniem. Kiedys rozmawialem o tym z Jarkowym i sa jakies pomysly uzycia pompy z tylnego mostu do tloczenia oleju przez chlodnice. Podlaczanie si epod oryginalna pompe itp. Jarek wybil mi z glowy. Narazie sobie ten pomysl odpuszczam (czytaj brak funduszy), jednak napewno kiedys bede chcial go zrealizowac....
ja wlasnie sie zastanawiam nad podkladka pod filtr oleju ale nie bardzo wiem czy to zda egzamin
http://www.flex-a-lite.com/auto/html/sa ... pters.html
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Chevy-GM ... dZViewItem
http://www.flex-a-lite.com/auto/html/sa ... pters.html
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Chevy-GM ... dZViewItem
Mniam takie rozwiazanie jest spoko tymbardziej ze takie firmy jak Blitz i HKS (do tej ostatniej nie jestem pewny) maja w swojej ofercie wlasnie takie cos. Ich cena z chlodnica to okolo 400$ wiec to co pokazales jak najbardziej sie oplaca.
BTW. Jak bys cos takiego kupowal do ca18det to daj mi znac na PW bo tez jestem bardzo tym zainteresowany.
Pozdrawiam
BTW. Jak bys cos takiego kupowal do ca18det to daj mi znac na PW bo tez jestem bardzo tym zainteresowany.
Pozdrawiam
Zamontuj sobie mała chlodnicze na dojsciu plynu chlodzacego do wymiennika ciepła. To wystarczajaco schłodzi oliwe w wymienniku. Zamontowałem taki patent na probe i cisnienie oliwy na wolnych z 1 bara podskoczyło na 2. Teraz z tego zrezygnowałem bo mam wydajniejsza pompe ale w sumie podczas pałowania to sie przyda.
Sęk w tym żeby nie za bardzo schłodzić oliwe, ale żeby TEMP. utrzymywała sie na określonym stopniu. Potrzebne jest doskonałe rozwiązanie z termostatem który puszczal by oliwe w dodatkowy obieg po zagrzaniu.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
czyli potrzebne jest cos takiego co jest w 300ZX...
ciekawe czy przypasuje....
bo w 300ZX wlasni ena chlodnice puszcza dopiero w okreslonej temeraturze....
zobacze poprzymierzam
ciekawe czy przypasuje....
bo w 300ZX wlasni ena chlodnice puszcza dopiero w okreslonej temeraturze....
zobacze poprzymierzam
- Załączniki
-
- untitled.JPG (125.68 KiB) Przejrzano 7442 razy
Z tego co, widzę 300zx nie miał płaszcza wodnego który występuje w 200sx ale sama podstawka wygląda na podobną jeśli masz cuś takiego możemy się spotkać i przymierzyć mam blok CA na stole
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
dzieki, jutro bedzie wyciagniety silnik od 200SXa to moge sobie sprawdzic
szkoda tylko ze to kosztuje 155USD nowka chyba ze znajdzie sie gdzies uzywka, bo nie bede okaleczal 300ZX ale sprawdzic moge bo 300ZX jest rozebrany a 200SX rozbierze sie jutro, ale pomysl wydaje sie sensowny...
tak czy siak sprawdze i dam info
uzywke mozna kupic za 30USD + wysylka wiec jezeli pasuje wychodzi to troche taniej niz Oil filter sanwich
szkoda tylko ze to kosztuje 155USD nowka chyba ze znajdzie sie gdzies uzywka, bo nie bede okaleczal 300ZX ale sprawdzic moge bo 300ZX jest rozebrany a 200SX rozbierze sie jutro, ale pomysl wydaje sie sensowny...
tak czy siak sprawdze i dam info
uzywke mozna kupic za 30USD + wysylka wiec jezeli pasuje wychodzi to troche taniej niz Oil filter sanwich
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Fakt ze wiele renomowanych firm robi takie podstawiki ale mnie to sie one nie podobają. Bo to dodatkowo obciąża pompe olejową a w SR czy Ca to to i tak wg. mnie zadnego zapsasu nie ma.
Ja preferuje zupełnie inne rozwiązane.
3 dziury w misce olejowej jedna to czujnik temp. a 2 kolejne to krócce do pompy oleju i chłodnicy.
Niedługo 3 auta wyjadą odemnie z takim patentem.
Termostat bedzie elektroniczny z wyświetlaczem cyfrowym i możliwością regulacji temperatury. A wymiennik temperatury olej woda chyba wogóle wyrzuce. (to też obciąza pompe oleju)
Dlaczego jestem przeciwyny takiej podstawce? jest jeszcze jeden powód jak bedzie ona na stałe podłączona pod chłodnice to nie wiem czy kiedykolwiek olej sie zagrzeje i bedzie na odpowiedniej temp a to istotne bo olej za zimny też nie może być.
Ja preferuje zupełnie inne rozwiązane.
3 dziury w misce olejowej jedna to czujnik temp. a 2 kolejne to krócce do pompy oleju i chłodnicy.
Niedługo 3 auta wyjadą odemnie z takim patentem.
Termostat bedzie elektroniczny z wyświetlaczem cyfrowym i możliwością regulacji temperatury. A wymiennik temperatury olej woda chyba wogóle wyrzuce. (to też obciąza pompe oleju)
Dlaczego jestem przeciwyny takiej podstawce? jest jeszcze jeden powód jak bedzie ona na stałe podłączona pod chłodnice to nie wiem czy kiedykolwiek olej sie zagrzeje i bedzie na odpowiedniej temp a to istotne bo olej za zimny też nie może być.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
juz tom zdradził pomysła............
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666