chlodnica oleju do 200SX S13

chłodnice wody, chłodnice oleju, oleje, termostaty itp.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
mniam
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 112
Rejestracja: ndz 28 gru, 2003 23:13
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

czy macie jakies "patenty" aby zamontowac chlodniczke oleju do CA18DET ?
moze uzywacie ze Sandwich Oil Cooler Adapter albo cos takiego ?
moze wiecie gdzie w polsce mozna cos takiego kupic
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Tez nad tym myslalem, jednak pojawiaja sie problemy o ile chlodnice jakas mozna dorwac to robi sie problem z jej podlaczeniem. Kiedys rozmawialem o tym z Jarkowym i sa jakies pomysly uzycia pompy z tylnego mostu do tloczenia oleju przez chlodnice. Podlaczanie si epod oryginalna pompe itp. Jarek wybil mi z glowy. Narazie sobie ten pomysl odpuszczam (czytaj brak funduszy), jednak napewno kiedys bede chcial go zrealizowac....
Awatar użytkownika
mniam
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 112
Rejestracja: ndz 28 gru, 2003 23:13
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

ja wlasnie sie zastanawiam nad podkladka pod filtr oleju ale nie bardzo wiem czy to zda egzamin
http://www.flex-a-lite.com/auto/html/sa ... pters.html
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Chevy-GM ... dZViewItem
Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

Mniam takie rozwiazanie jest spoko tymbardziej ze takie firmy jak Blitz i HKS (do tej ostatniej nie jestem pewny) maja w swojej ofercie wlasnie takie cos. Ich cena z chlodnica to okolo 400$ wiec to co pokazales jak najbardziej sie oplaca.

BTW. Jak bys cos takiego kupowal do ca18det to daj mi znac na PW bo tez jestem bardzo tym zainteresowany.

Pozdrawiam
ChEsTeR

Zamontuj sobie mała chlodnicze na dojsciu plynu chlodzacego do wymiennika ciepła. To wystarczajaco schłodzi oliwe w wymienniku. Zamontowałem taki patent na probe i cisnienie oliwy na wolnych z 1 bara podskoczyło na 2. Teraz z tego zrezygnowałem bo mam wydajniejsza pompe ale w sumie podczas pałowania to sie przyda.
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Sęk w tym żeby nie za bardzo schłodzić oliwe, ale żeby TEMP. utrzymywała sie na określonym stopniu. Potrzebne jest doskonałe rozwiązanie z termostatem który puszczal by oliwe w dodatkowy obieg po zagrzaniu.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Awatar użytkownika
mniam
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 112
Rejestracja: ndz 28 gru, 2003 23:13
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

czyli potrzebne jest cos takiego co jest w 300ZX...
ciekawe czy przypasuje....
bo w 300ZX wlasni ena chlodnice puszcza dopiero w okreslonej temeraturze....
zobacze poprzymierzam ;-)
Załączniki
untitled.JPG
untitled.JPG (125.68 KiB) Przejrzano 7442 razy
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Z tego co, widzę 300zx nie miał płaszcza wodnego który występuje w 200sx ale sama podstawka wygląda na podobną jeśli masz cuś takiego możemy się spotkać i przymierzyć mam blok CA na stole :)
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Awatar użytkownika
mniam
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 112
Rejestracja: ndz 28 gru, 2003 23:13
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

dzieki, jutro bedzie wyciagniety silnik od 200SXa to moge sobie sprawdzic
szkoda tylko ze to kosztuje 155USD nowka chyba ze znajdzie sie gdzies uzywka, bo nie bede okaleczal 300ZX ale sprawdzic moge bo 300ZX jest rozebrany a 200SX rozbierze sie jutro, ale pomysl wydaje sie sensowny...
tak czy siak sprawdze i dam info ;-)

uzywke mozna kupic za 30USD + wysylka wiec jezeli pasuje wychodzi to troche taniej niz Oil filter sanwich
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Fakt ze wiele renomowanych firm robi takie podstawiki ale mnie to sie one nie podobają. Bo to dodatkowo obciąża pompe olejową a w SR czy Ca to to i tak wg. mnie zadnego zapsasu nie ma.
Ja preferuje zupełnie inne rozwiązane.
3 dziury w misce olejowej jedna to czujnik temp. a 2 kolejne to krócce do pompy oleju i chłodnicy.
Niedługo 3 auta wyjadą odemnie z takim patentem.
Termostat bedzie elektroniczny z wyświetlaczem cyfrowym i możliwością regulacji temperatury. A wymiennik temperatury olej woda chyba wogóle wyrzuce. (to też obciąza pompe oleju)
Dlaczego jestem przeciwyny takiej podstawce? jest jeszcze jeden powód jak bedzie ona na stałe podłączona pod chłodnice to nie wiem czy kiedykolwiek olej sie zagrzeje i bedzie na odpowiedniej temp a to istotne bo olej za zimny też nie może być.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
osa

a pompkę to od czego zamontowałeś jeśli można się dowiedzieć???
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

juz tom zdradził pomysła............
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ chłodzenia, ciecze”