WITAM po raz kolejny, dzis za namową Kiviego pojechalem sprawdzić cisnienie oleju i na wolnych jest lipa, 0,1 MPa, a na 3000 obr/min jest ponad 0,4 MPa i przy 5000obr/min jest ponad 0,5 MPa.Wniosek z tego taki że wyzszych obrotach niz wolne jest ok, ale co z wolnymi?
czy to wina pompy oleju w SR20DE z Turbo, czy czas zaopatrzyc sie w pompe oleju z DET-a??
czy jakies inne podejrzenia ktoś ma??
dzieki za info
cisnienie OLEJU....:(
Moderator: Moderator
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
u mnie tak samo nie wydaje mnie sie zeby bylo cos nie tak
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
0.1 Mph to jest 1 bar na wolnych.
Na seryjnej pompie mniej wiecej tyle powinno byc.
Na dodatek masz jeszcze zamontowane turbo co dodatkow zmniejsza cisnienie.
Dla mnie wszysko ok.
Moze kivi cie nie poinformował ze ma pompe olivi od DET. ktora ma jeszcze spryskiwanie denk tłkokow itp.
Na seryjnej pompie mniej wiecej tyle powinno byc.
Na dodatek masz jeszcze zamontowane turbo co dodatkow zmniejsza cisnienie.
Dla mnie wszysko ok.
Moze kivi cie nie poinformował ze ma pompe olivi od DET. ktora ma jeszcze spryskiwanie denk tłkokow itp.
czy mozliwe jest aby to panewka sie obrócila??dodam ze auto jezdzi dobrze ciągnie i jak sie rozgrzeje to pracuje równo...
czy jest jakis powód do obaw( ja juz wyczulony jestem przez te historie z moim autem )
czy jest jakis powód do obaw( ja juz wyczulony jestem przez te historie z moim autem )
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
Zapomniałeś że masz takie cisnienie na zimnym silniku.
Jak najbardziej jest powod do obaw. Robisz remoncik szybko alko troszke pozniej ale razem z wymiana wału korbowego i korb.
Jak najbardziej jest powod do obaw. Robisz remoncik szybko alko troszke pozniej ale razem z wymiana wału korbowego i korb.
nie , ciśnienie bylo mierzone na rozgrzanym silniku.
tylko ze jak jest nie rozgrzany to gasnie bo nie ma ssania ale to inna bajka chyba
tylko ze jak jest nie rozgrzany to gasnie bo nie ma ssania ale to inna bajka chyba
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
Rozgrzany to znaczy przed chwila ociagnoł temperature pracy czy juz po lekkim pałowaniu. Bo jak woda osiaga 90 stopni to oliwa ma około 50-60 dopiero. A jak na naprawde nagrzanym to radze wymienić czujnik cisnienia oleju bo to on moze szwankować zwierac i dlatego kontrolka sie zapala.
spoko, na razie problemy nie ma, thx za pomoc
EDIT: nie po palowaniu, po jezdzi z pracy do domu, silnik sie rozgrzal, nie wiem jaka byla temperatura oleju.
wiem ze seryjne GTiR-y maja cisnienie 0,9 bara a u mnie bylo ponAd 1 bar(1MPa)czyli chyba good.??
EDIT: nie po palowaniu, po jezdzi z pracy do domu, silnik sie rozgrzal, nie wiem jaka byla temperatura oleju.
wiem ze seryjne GTiR-y maja cisnienie 0,9 bara a u mnie bylo ponAd 1 bar(1MPa)czyli chyba good.??
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW