Moze ktos zna sie na BMW ?
Szwagier kupil 520 z niby zatartym silnikiem, bo gosc rozwalil miske i po wycieknieciu oleju silnik stanol.
Wiem ze komputer wylacza silnik jak diody od oleju wskaza czas do wymiany tzn jak juz sie pali czerwona to trzeba wymienic bo silnik stanie.
A teraz wlasnie pali sie czerwona i moze to tez czujnik poziomu oleju i komp wylaczyl silnik.
Moze to jakies zabezpieczenie przed zatarciem.
Ale byl by numer
Prosze o jakies sugestie.
Czy w BMW komputer wylącza silnik jak jest za malo oleju?
Moderator: Moderator
Sugestia : sugeruje tego posta napisać na jakims forum BMW
powrót do korzeni ?
Rozwiązanie nasuwa sie samo: załozyc nową miske, nalać olej i ewentualnie wykasować komputer. Moze Twoja teoria okaze sie słuszna
powrót do korzeni ?
BMW ma rozbudowane testy autodiagnozowania i napewno nie pozwoli na uruchomienie silnika bez oleju. ( jako ciekawostaka: w e39 po przepaleniu żarówki tylnego światła włącza się żarówka hamulca i udaje swiatło drogowe... W przypadku hamowania zaczyna jaśniej świecić....) takich ciekawostek jest dużo wiecej..takie małe OT. Spróbuj zrobić jak pisze kolega Muro.... może pomoże.
Tak jak w temacie. Spróbuj skasować inspekcję możesz to zrobić w serwisie lub sam- wtyk okrągły na silniku odkręcasz "nakrętkę" i należy zewrzeć styki 1 z 7 na 3, 7, lub 12 sekund przy włączonym zapłonie. 9 z 10 BMW idzie zrobić właśnie tą metodą a tą 1 sztukę czarnego barana należy w serwisie
Pozdrawiam i daj znać co z tego wyszło.
Pozdrawiam i daj znać co z tego wyszło.
Jeździłem przez 5 lat BMW 525 E-34.
Inspekcja niewyłącza silnika.Dochodzi do czerwonej lampki i tak sobie świeci.
Najlepszy dowód:wymiana oleju i filtrów bez kasacji inspekcji i robisz następne 15 tys.
Bez żadnych konsekfencji.
Natomiast BRAK(!) oleju,może nie pozwolić na uruchomienie silnika.To w modelach zdaje się po 1991 roku,24v.
Inspekcja niewyłącza silnika.Dochodzi do czerwonej lampki i tak sobie świeci.
Najlepszy dowód:wymiana oleju i filtrów bez kasacji inspekcji i robisz następne 15 tys.
Bez żadnych konsekfencji.
Natomiast BRAK(!) oleju,może nie pozwolić na uruchomienie silnika.To w modelach zdaje się po 1991 roku,24v.
Dokladnie nalezy skasowac inspekcje, jak bys mial problemy podana metoda to napisz na priv cos poradzimy.
Pozatym jak by co mam do sprzedania kompletny silnik wraz z komputerem i deska jak by cie interesowalo (silnik dosc dawno sciagniety z niemiec oclony itd. maly przebieg no i tanio) to PW.
Pozatym jak by co mam do sprzedania kompletny silnik wraz z komputerem i deska jak by cie interesowalo (silnik dosc dawno sciagniety z niemiec oclony itd. maly przebieg no i tanio) to PW.
ok dzieki
a to jest wlasnie model z 91r 24V
chociaz znajomemu zatrzymal sie silnik w 324 td, na czerwonej diodzie, wiec sprawdzimy czy tu bedzie podobnie
jesli tak to bedzie mistrzostwo swiata, bo kupil ja za 3000 + miska i olej
a to jest wlasnie model z 91r 24V
chociaz znajomemu zatrzymal sie silnik w 324 td, na czerwonej diodzie, wiec sprawdzimy czy tu bedzie podobnie
jesli tak to bedzie mistrzostwo swiata, bo kupil ja za 3000 + miska i olej
no niestety zbyt pieknie by bylo, jedna panewka glowna jest starta i trzeba robic szlif walu, chyba ze jakis silnik w promocji da sie zalatwic
Co do silnika to jest 2l z BMW 520 - z calym osprzetem do przekladki, oczywiscie wszystkie papiery. Byla to BMW z 89r przebieg 43tys. km. Silnik sprowadzony dosc dawno, praktycznie z rozbitej prawie nowej BMK-i, mial isc na przekladke jednak jakos pomysl umarl. W sumie w miare dobrze zabezpieczony (zalany olejem) tak wiec nie powinno byc z nim problemow.
Cena 2000zl (oczywisice do negocjacji) daj na PW swoja propozycje cenowa to zobaczymy co sie da zrobic.
Cena 2000zl (oczywisice do negocjacji) daj na PW swoja propozycje cenowa to zobaczymy co sie da zrobic.