kawalek rurki i wspawana nakretka pod dany gwint czujnika.
Bez problemu do ogarniecia z nierdzewki i ladnie pospawane tigiem, nie bedzie szpecic
Jak juz ktos bedzie montowal to niech sie najpierw dowie jakie temp wl/wyl ma dany termowlacznik, okolice 90st trzeba montowac na gornym wezu chlodnicy, ale sa tez takie co maja 75st wiec taki lepiej dac na dole bo wiatrak bedzie bez przerwy wlaczony
Termowłącznik poza płynem.
Moderator: Moderator
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Ja u siebie zrobiłem tak jak ban0ff napisal
początkowo miał być termowłacznik z poldka, ale wieszkość (nawet nowych) nie działała, dobrany z saab'a, temp włączenia 92* wyłączenia 88*, zainstalowany w górny wąż, spełnia swoje zadanie.
czas wykonania podstawki? 20 min z frezem do metalu (aby zrobic odpowiedni otwór w rurce), 5 min spawania MIG-iem koszt: myślę, ze z czujnikiem nie przekroczył 35 zł.
początkowo miał być termowłacznik z poldka, ale wieszkość (nawet nowych) nie działała, dobrany z saab'a, temp włączenia 92* wyłączenia 88*, zainstalowany w górny wąż, spełnia swoje zadanie.
czas wykonania podstawki? 20 min z frezem do metalu (aby zrobic odpowiedni otwór w rurce), 5 min spawania MIG-iem koszt: myślę, ze z czujnikiem nie przekroczył 35 zł.
Ostatnio zmieniony sob 14 lis, 2015 22:01 przez Golec, łącznie zmieniany 1 raz.