Witam zwracam się z prośbą o pomoc do was turbomaniacy może mi ktoś pomoże.
Złożyłem sobie silnik ,zrobiłem remont i tulejowanie 1 cylindra w mojej sr-ce.Głowica ma nowe uszczelnienia i prowadnice. Olej na dotarcie to mobil 5w50.
O co chodzi w momencie odpalanie silnika słychać stuki w górnej cześci głowicy cos jak diesel po 15-20 sekundach ustaje jest ok ale wystarczy że przejade pare kilometrów tak aby olej miał temperature pracy i silnik zaczyna klekotać jak diesel.
Dla informacji podam że wałki sa w normie przewidzianej przez serwisówkę oczka pod wałki w głowicy są w normie luz miedzy wałkami a głowicą jest w normie samoregulatory przed założeniem napełniłem olejem mobilem tak żeby usunąc pecherzyki powietrza.Wszystko poskręcane jest dynamometrem a jeszcze jedno zamieniłem wszystkie regualtory z drugiej głowicy i dalej klapie tak samo może ktoś mi pomoże.Może wina leży gdzie indziej wszelkie info mile widziane. Pozdrawiam.
Pomocy mam problem z samoregulatorami
Moderator: Moderator
- nitrokiller
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 40
- Rejestracja: czw 21 lip, 2005 09:19
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Hydrauliczne hamulce ręczne, nowe, lepsze i precyzyjniejsze niż d2 albo ksport.Części 200sx s14 i s14a
poszukaj na forum tematow o popychaczach zaworowych... to one stukaja
zmień oliwe na 10w a tego co wiem to nie powinno sie lac syntetyka do turbo takie moje zdanie nawet niektórzy polecają 15w aha a na dotarcie to ja lałem właśnie 15w a nie 5w przejechałem 500 km zlałem i 10 w zalałem i zero problemów
sprzedam koguta tel 997
MAM PYTANIE CZY OBRABIANA BYLA GŁOWICA ?? POLEROWANE GNIAZDA ZAWOROWE ??? JESLI TAK NALEŻAŁO BY WYRÓWNAĆ WYSOKOŚĆ ZAWORÓW
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
ehm karlos nie to żebym był niemiły ale czy czytałeś servisówke a raczej tak wiec dla przypomnienia wkleję ci kawałek na obrazku widać i jest podpisane ze oleje5w są zalecane ale np genlandia albo arktyka a zalecany jest właśnie 10w no i co ????Karrlos pisze:że co?? Czy ja coś źle zrozumiałem. Chodzi Ci ogólnie czy tylko na dotarcie?jasiu pisze: nie powinno sie lac syntetyka do turbo takie moje zdanie
sprzedam koguta tel 997
Tylko że ja nic nie pisałem na temat "W" a na temat tego że syntetyka się nie powinno lać.
Ja mam 10W60, niedługo zalewam Motul 15W50 i z tego co wiem do wysilonych Turbo leje się Syntetyki. Stąd moje pytanie.
Ja mam 10W60, niedługo zalewam Motul 15W50 i z tego co wiem do wysilonych Turbo leje się Syntetyki. Stąd moje pytanie.
EMWU is dead
to powiedz czemu lejesz 15W60 a nie 5W60 normalne że wieksze ciśnienie będize miał na 15 niż na 5 spoko respect Ja u siebie tesh w pierwszej chwili zalałem syntetyk ale dokładnie tak jak u nitrokillera zaczeły stukać szkalnki i przesiadłęm sie na półsyntetyk i od tego czasu było git
sprzedam koguta tel 997
MOTUL 300V COMPETITION 15W-50 100% SYNTETYCZNY - TECHNOLOGIA PODWÓJNYCH ESTRÓW
Castrol który zalewałem 10W60 też jest syntetyk.
Valvo jest semi-synthetic
Ale żaden nie jest mineralny
I ściągnięte z Neta:
ABC oleju samochodowego
... Nie sugeruj się tym że 5 to syntetyk a 10 to półsyntetyk
Castrol który zalewałem 10W60 też jest syntetyk.
Valvo jest semi-synthetic
Ale żaden nie jest mineralny
I ściągnięte z Neta:
ABC oleju samochodowego
... Nie sugeruj się tym że 5 to syntetyk a 10 to półsyntetyk
EMWU is dead
moim zdaniem olej nie gra tutaj roli lecz nie równna praca dźwigienek zaworowych
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
Grucha jakie dzwigienki zaworowe w CA18??????
Jakie wyrownywanie zaworow???
Tam jest 16 samoregulatorow.
Niech sprobuje zalac troche gestrza oliwie.
Jakie wyrownywanie zaworow???
Tam jest 16 samoregulatorow.
Niech sprobuje zalac troche gestrza oliwie.
Czytaj posty od początku tłuku pancerny koleś zrobił remont w sr'ce
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]