OLEJ w CA18DET, na czym jeździł poprzednik,

chłodnice wody, chłodnice oleju, oleje, termostaty itp.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
blurek
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 685
Rejestracja: śr 27 paź, 2004 14:13
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

W moim woziku lampka sie zachowuje w podobny sposob. Sprawdz jeszcze poziom oleju.
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
Awatar użytkownika
fazolx1
Stały gość
Stały gość
Posty: 281
Rejestracja: śr 06 paź, 2004 00:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Poziom OK , oleju jest full , został dokładnie odmierzony jakieś 100km temu (stary zlany + odessany z miski przez ssak , potem zalany Castrol 10w60 dokładnie 3,5 litra , 0,5 litra w bagażniku :)

Nie widze zadnych wycieków , lekko poci sie turbo , i poci sie czujnik ciśnienia , ale to dzisiaj mam nadzieje zmienić (wywalam i zakładam czuje od wskaźnika) ... ale skoro u ciebie robi podobnie to może jest ok ... sam niewiem.
Wreszcie jeździ , i to jak ;)
Awatar użytkownika
blurek
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 685
Rejestracja: śr 27 paź, 2004 14:13
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Mam nadzieje ze jeszcze sie ktos wypowie znajacy sie lepiej, bo moze takie zachowanie lampki nic nie znaczy (oby) a moze jednak cos go boli.
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
MICHU

Faz ja mam to samo albo sobie błyśnie dwa razy albo gaśnie tak po 2 może 3 sekundach.
Ten sam olej ten sam przebieg i ten sam profi remont wiec... Jak dla mnie lampka pokazuje dobrze.
Awatar użytkownika
musieli
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 37
Rejestracja: pt 28 sty, 2005 15:28
Lokalizacja: Wawa/Ursynów/KEN zone

fazolx1 pisze: Chodzi o lampke ciś. oleju
Ca18Det , całkiem zimny po 8 godz stania , temp na dworze -4 stopnie mrozu , olej castrol 10w60 formula , silnik po męskim remoncie 1500km. czy to normalne co robi ta lampka ?
S13, przebieg 135000km, olej do wymiany - taki sam objaw. Pojawiło się to kilka tysi temu jak olej miał jakoś 3000 przebiegu.

W poprzedniej S13tce też tak miałem.

pozdro
musieli
Bordowe S13 z ursynowa + XXsior
Awatar użytkownika
Raptor
Stały gość
Stały gość
Posty: 233
Rejestracja: ndz 17 lip, 2005 20:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

u mnie brak takich objawów - lampka gaśnie od razu po odpaleniu - silnik 166000 - 3000km temu zmieniona pompa, 2000km temu zmieniony olej na castrola 10w60
Awatar użytkownika
Maretzky
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 826
Rejestracja: śr 29 paź, 2003 18:04
Lokalizacja: Wejherowo

A ja nie mam lampki tylko wskaznik , i po odpaleniu przez jakies 2-3 sekundy nic, potem wchodzi ładnie na 4.5 bara i tak sobie stoi. Jak sie auto rozgrzeje to spada do min. 1 bara ( moze ciut mniej). Ale zadnych dziwnych spadków nie ma. A auto tez po remoncie u tego samego znanego mgr. inz. :D
Obrazek
StefanS
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 155
Rejestracja: sob 14 sty, 2006 23:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Ktos mi wspominal ze w nissanie jak jest nie nissanowski filtr oleju to moze sie tak dziac ze lampka nie gasnie od razu. Ale to bylo na przykladzie almery wiec nie wiem czy to ma cos do rzeczy tutaj.
Nissan 200sx S14 Silvia
Obrazek
Awatar użytkownika
blurek
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 685
Rejestracja: śr 27 paź, 2004 14:13
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

moze chodzi o filtr z zaworkiem zwrotnym lub bez
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
Awatar użytkownika
fazolx1
Stały gość
Stały gość
Posty: 281
Rejestracja: śr 06 paź, 2004 00:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Też słyszałem o tym że jak jest zaworek to nie ma tego - Ale filtry z JC przynajmniej oba które po remoncie ja kupiłem miały czerwoną gumeczke za dziurkami. Ale widze że jest to dość powszechce , tym więcej że dzisiaj jest cieplej i nie zauwazyłem problemu , wogule jakoś inaczej mi sie jeździło jak na dworze jest tak +5 , aż miło , wszystko jak by milej chodziło. Jak zamontuje wkońcu ten nieszczęsny wskaźnik to sie Marek podziele z tobą filmikiem co pokazuje po odpaleniu - wlepie go tu jak poprzedni.
Wreszcie jeździ , i to jak ;)
Awatar użytkownika
drv
Stały gość
Stały gość
Posty: 208
Rejestracja: ndz 27 lis, 2005 18:01
Lokalizacja: Czeladź
Kontakt:

U mnie lampka gaśnie po ok swuch sekundach :?
I mam pyatnko gdzie najlepiej założyć czujnik ciśnienia oleju do wskaźnika, pomijając korek spustowy z miski bo nie chce czujnika urwać :?:
200SX RS13 CA18DET T25 + 2 cale przelot
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
Awatar użytkownika
Maretzky
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 826
Rejestracja: śr 29 paź, 2003 18:04
Lokalizacja: Wejherowo

drv pisze:U mnie lampka gaśnie po ok swuch sekundach :?
I mam pyatnko gdzie najlepiej założyć czujnik ciśnienia oleju do wskaźnika, pomijając korek spustowy z miski bo nie chce czujnika urwać :?:
Było , wspawac nakrętke w miske nad korkiem , i tam wkręcic czujnik.
Obrazek
Awatar użytkownika
drv
Stały gość
Stały gość
Posty: 208
Rejestracja: ndz 27 lis, 2005 18:01
Lokalizacja: Czeladź
Kontakt:

Maretzky pisze:
drv pisze:U mnie lampka gaśnie po ok swuch sekundach :?
I mam pyatnko gdzie najlepiej założyć czujnik ciśnienia oleju do wskaźnika, pomijając korek spustowy z miski bo nie chce czujnika urwać :?:
Było , wspawac nakrętke w miske nad korkiem , i tam wkręcic czujnik.
Ok dzięks :)
200SX RS13 CA18DET T25 + 2 cale przelot
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

drv pisze:
Maretzky pisze:
drv pisze:U mnie lampka gaśnie po ok swuch sekundach :?
I mam pyatnko gdzie najlepiej założyć czujnik ciśnienia oleju do wskaźnika, pomijając korek spustowy z miski bo nie chce czujnika urwać :?:
Było , wspawac nakrętke w miske nad korkiem , i tam wkręcic czujnik.
Ok dzięks :)
Ciśnienie w miskę :roll:
Temperatura w miskę idzie !!
EMWU is dead
Awatar użytkownika
Maretzky
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 826
Rejestracja: śr 29 paź, 2003 18:04
Lokalizacja: Wejherowo

Karrlos pisze:
drv pisze:
Maretzky pisze: Było , wspawac nakrętke w miske nad korkiem , i tam wkręcic czujnik.
Ok dzięks :)
Ciśnienie w miskę :roll:
Temperatura w miskę idzie !!
Upsss ... racja.

Temp w miske,a cisnienie tam gdzie jest oryginalny czujnik, mozna dac trójnik i zostawic oryginalną kontrolke albo ją wypierdzielic zupełnie.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ chłodzenia, ciecze”