Poważny wyciek Oleju

chłodnice wody, chłodnice oleju, oleje, termostaty itp.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
fazolx1
Stały gość
Stały gość
Posty: 281
Rejestracja: śr 06 paź, 2004 00:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Witam , bardzo was prosze o rade i pomoc bo mam ochote już naprawde osrać ten samochód i kupić Bmw - a to nie ładnie.

Dla nie wiedzących auto po 2700km od remontu , jeszcze nie katowane z powodu braku Bov-a , i lęku przed kolejnymi wydatkami , traktowane jak dziewica , od czasu do czasu namawiana na coś więcej niż jazda do 3000 - trasa , wyprzedzanie , czy jakiś start ze swiateł - nie uzywany tryb psycho , nie uzywany jeszcze MBC (tylko raz w celu spr) i oto czym się kur.. a odwdzięcza...

Opis do zdjęc - to co jest nad filtrem oleju to chłodnica oleju prawda ? - od niej sie wszystko zaczyna , na zdjęciu jest wytarta , normalnie wygląda jak dupa niemowlęcia z biegunką - cała obsrana - tyle ze na foto tego nie widać bo czysty olej - UWAGA PONAD tą PUSZKĄ WSZYSTKO JEST SUCHE! , oliwa zbiera sie przy połączeniu silnik -skrzynia i tam kapie na ulice .

Pytanie
Dlaczego tak sie dzieje , czy śruba na górze tej puchy może byc nie dokrecona i czy moge to wogole ruszać , czy coś jeszcze tam takiego jest co może lać (ponad puchą sucho)

Sprobojcie sie przyjzeć i pomodz bo naprawde no ile mam jeszcze ładować bym mogł jeździć tym tak jak koledzy zardzewiałymi golfami I chociasz.

ps kolejność zdjęć odwrotna.
Załączniki
D.jpg
C.jpg
B.jpg
A.jpg
Wreszcie jeździ , i to jak ;)
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Trudno powiedziec i raczej nikt ci nie da odpowiedzi - bo nikt nie jest wrozka.

Ostatnio pytal sie o cos podobnego Fila, moja rada wymyc silnik w tym miejscu gdzie cieknie, i jak najczesciej zagladac tak by wyczuc miejsce z kad to leci. W chwili obecnej jest tak zapaprane ze trudno to bedzie wyczuc.
Awatar użytkownika
fazolx1
Stały gość
Stały gość
Posty: 281
Rejestracja: śr 06 paź, 2004 00:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Tom może nie za dokładnie sie wyraziłem - to cieknie z tej puchy bo silnik jest czysty - jest po remoncie , nigdzie nie ma oleju - tylko w kierunku tyłu od tej puchy i w duł ścieka - zdjęcie od spodu jest tylko poto by pokazać ile tego jest - tyle że auto nie czynne - a wszystko zaczyna sie od tej puszki zasranej POWYŻEJ NIEJ I DO Przodu od niej jest SUCHO , a ze duł ubabrany to norma przyciąganie ziemskie pytanie co ja mam robić bo nie moge tym jeździć bo to poprostu kapie i nie chce znowu zatrzeć silnika , raz zatrałem kur.. wystarczy i tez przez wycieki. Ta puszka nad filtrem jest winna - tylko na foto wytarta , jej g<font class="red">u</font>ra jest już sucha , silnik powyżej tez suchy wiedz co innego zostaje - nic
Wreszcie jeździ , i to jak ;)
Awatar użytkownika
Muro
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 cze, 2005 10:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

nie przejmuj sie mi wali olejem tak ze ostatnio prawie cały olej spier.....
naszczescie na postoju i zauwazyłem.
Poszła uszcelka wału korbowego, a ja od remontu mam przejechane 7000 km mimo ze to było prawie rok temu bo nie uzywam auta na codzien
powrót do korzeni ?
Awatar użytkownika
SZAFA
Stały gość
Stały gość
Posty: 381
Rejestracja: sob 31 lip, 2004 06:04
Lokalizacja: POLAND

Najlepiej to umyj silnik i pojeździj trochę to może wyjdzie skąd to cieknie.
To będzie jakiś zimering lub uszczelka. Od biedy trza rwać skrzynkę i zbadać co tam się dzieje. No niestety takie uroki tych furek. Z niektórymi BMW też nie mają łatwego życia uwież mi :wink: .Tylko ukrywają że jest git ale jak sprzeda furkę to zaczyna się przyznawać po jakimś czasie że to miał do roboty że to że tamto i oczy wychodzą. Tak miałem z pewnym znajomkiem :wink: . Jako ciekawostka kumpel ma E36 1.6 i pali mu 15 po mieście i nie może dojść dlaczego .wymienił wszystko i jeździ jak dziadek. Wkurza się bo mój 3 litry pali 16 :wink: Niektórzy mają 2.0 który spala od 16 do 20 i tak mają poprostu .Zależy od egz. Tylko niektórzy się z tym nie kryją. drugi kumpel już raz wymieniał silnik w 318 is i też klnie na BMW
Awatar użytkownika
fazolx1
Stały gość
Stały gość
Posty: 281
Rejestracja: śr 06 paź, 2004 00:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Dzięki chłopaki za zainteresowanie ale co do cholery ja mam myć ... jeszcze raz -

ZDEJĘCIE OD SPODU mogło by go nie być tylko pokazuje jak mocno sra

Pozostałe zdejęcia - pokazują filtr oleju i puszke (oil coler) OD KTÓREGO się wyciek zaczyna

Pytanie 1 Brzmi Co zrobić by przestało sie lać - jak to rozebrać - na co uwarzać , i czy da sie to zrobić na silniku w aucie -bo zeby zobaczyć co sie dzieje musiałem zdjęcia porobic bo nie miałem jak nam głowy wsadzić.

Pytanie 2. Oil Coler - olej idzie z podstawy filtra do Oilculera i wraca do podstawy i wlatuje do filtra - Tak ? - teraz dalej skoro tak jest to czy nie jest tak że jedyne co może z tego ciec to woda bo olej jest wewnątrz a woda na zawnątrz ? - wtedy moja teoria sie zawali , chyba że czegoś niewiem.

Tak czy inaczej nie ma mowy o zadnej jeździe , świeta zjebane bo miałem jechać i stoje , jeszcze sie plują do mnie za plame (jak sie odpali to długo nie gaśnie ciś oleju a pod autem kapie - no zlitr na godzine odesra spokojnie więdz czym ja mam jeździć. aha Castrol RS10w60 tani nie jest. Szkoda smarować nim ulice.
Wreszcie jeździ , i to jak ;)
Awatar użytkownika
SZAFA
Stały gość
Stały gość
Posty: 381
Rejestracja: sob 31 lip, 2004 06:04
Lokalizacja: POLAND

A sprawdziłeś poprostu czy filtr oleju jest mocno dokręcony
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

Dokrec korek trzymajacy ta chlodnice !! moze to wlasnie z tego dekla na zewnatrz cieknie? Jesli nie z dekla to odkrec dekiel, i dokrec srube ktoraa sie znajduje w srodku!! Dokrec tamta mocno ale nie na maxa ,sprawdz uszczelke pod tym dekielkiem, zaloz dekiel ,dokerc mocno i sprawdz czy znowu cieknie olej !!Jesli dalej to daj szybko znac ! mam puche na wierzczu wiec moge dokladnie zobaczyc co w srodku moze byc nieszczelne i powodowac ubytki oleju !!
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Awatar użytkownika
fazolx1
Stały gość
Stały gość
Posty: 281
Rejestracja: śr 06 paź, 2004 00:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

No właśnie filtr jest suchy - tylko ta puszka mokra - dzieki wilekie pająk własnie takiej opdowiedzi szukałem - zjem ciastko świąteczne i schowam sie do garage i sproboje coś z tym zrobić. -

Śmingus dyngus castrolem Rs
Wreszcie jeździ , i to jak ;)
Awatar użytkownika
blurek
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 685
Rejestracja: śr 27 paź, 2004 14:13
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

jak mozesz to napisz potem czy juz sie nie leje, warto pamietac takie rzeczy :)
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
MICHU

Michał bardzo mnie poruszył ten topic z wiadomych powodów i pobiegłem do garażu oblookać mój silnik i naszczęście jest sucho ale tym optymistycznym akcentem w końcu podjołem decyzje i sprzedaje to auto.
Ps. Zgadzam sie z tym że powinna ciec woda a nie olej jeżeli oczywiście zasada jest taka jaką przyjołeś wyżej.
Awatar użytkownika
fazolx1
Stały gość
Stały gość
Posty: 281
Rejestracja: śr 06 paź, 2004 00:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

OK idziemy dalej - Pękł przewod od oleju (chyba od odpowietrzenia dolnego - jest on widoczny na foto "C" i nie tylko (na środku idzie sobie metalowa rura brudna z oliwy i przechodzi w gume , potem znika za tą puchą , z przewodu oliwa lałą się na puche (góra puchy sucha jednak)
czyli pierdoła poszła.

Zapytam tylko - czy to normalne że z tego aż tak sika ? (ten przewod oryginalnie nawet nie ma opasek tylko takie zaciski bez srubki na kombinerki)

Napewno to to , bo gdy wypucowałem silnik narazając zycie :) , lerząc pod nim a auto na lewarku i odpaliłem to poprostu poleciała strużka z tamtad po całym bloku - po poduszce i po 10 sek juz kapało sobie na podłoge (na mnie tez bo sobie tam lerzałem :) ) , potem zrobiłem pare KM , i już było rozlane wszedzie na dole .

I pytanie 2 - troche odstaje od tematu , gdy sprawdzam na bagnecie olej to jest go za duzo - około 4 mm nad H - jak zmieniałem olej to kazałem jeszcze z michy odessać ssakiem i wlałem katalogowe 3,5 litra (wstyd sie przyznać ale kiedyś wlewałem 2,5 litra i tak smigałem przed remontem) - dlaczego w/g bagneta jest za duzo .
Załączniki
C.jpg
Wreszcie jeździ , i to jak ;)
Awatar użytkownika
dziubas
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1020
Rejestracja: ndz 11 lip, 2004 22:41
Lokalizacja: warszawa WOLA
Kontakt:

OK idziemy dalej - Pękł przewod od oleju
to jest wlasnie to co kiedys pisalem ,zeby wymieniac rurki ile sie da bo za tydzien piardnie ci jakas od wody np. Co do pytania 2 to czy stan wody jest bez zmian tzn czy nie ubywa?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ chłodzenia, ciecze”