Witam , bardzo was prosze o rade i pomoc bo mam ochote już naprawde osrać ten samochód i kupić Bmw - a to nie ładnie.
Dla nie wiedzących auto po 2700km od remontu , jeszcze nie katowane z powodu braku Bov-a , i lęku przed kolejnymi wydatkami , traktowane jak dziewica , od czasu do czasu namawiana na coś więcej niż jazda do 3000 - trasa , wyprzedzanie , czy jakiś start ze swiateł - nie uzywany tryb psycho , nie uzywany jeszcze MBC (tylko raz w celu spr) i oto czym się kur.. a odwdzięcza...
Opis do zdjęc - to co jest nad filtrem oleju to chłodnica oleju prawda ? - od niej sie wszystko zaczyna , na zdjęciu jest wytarta , normalnie wygląda jak dupa niemowlęcia z biegunką - cała obsrana - tyle ze na foto tego nie widać bo czysty olej - UWAGA PONAD tą PUSZKĄ WSZYSTKO JEST SUCHE! , oliwa zbiera sie przy połączeniu silnik -skrzynia i tam kapie na ulice .
Pytanie
Dlaczego tak sie dzieje , czy śruba na górze tej puchy może byc nie dokrecona i czy moge to wogole ruszać , czy coś jeszcze tam takiego jest co może lać (ponad puchą sucho)
Sprobojcie sie przyjzeć i pomodz bo naprawde no ile mam jeszcze ładować bym mogł jeździć tym tak jak koledzy zardzewiałymi golfami I chociasz.
ps kolejność zdjęć odwrotna.
Poważny wyciek Oleju
Moderator: Moderator
Trudno powiedziec i raczej nikt ci nie da odpowiedzi - bo nikt nie jest wrozka.
Ostatnio pytal sie o cos podobnego Fila, moja rada wymyc silnik w tym miejscu gdzie cieknie, i jak najczesciej zagladac tak by wyczuc miejsce z kad to leci. W chwili obecnej jest tak zapaprane ze trudno to bedzie wyczuc.
Ostatnio pytal sie o cos podobnego Fila, moja rada wymyc silnik w tym miejscu gdzie cieknie, i jak najczesciej zagladac tak by wyczuc miejsce z kad to leci. W chwili obecnej jest tak zapaprane ze trudno to bedzie wyczuc.
Tom może nie za dokładnie sie wyraziłem - to cieknie z tej puchy bo silnik jest czysty - jest po remoncie , nigdzie nie ma oleju - tylko w kierunku tyłu od tej puchy i w duł ścieka - zdjęcie od spodu jest tylko poto by pokazać ile tego jest - tyle że auto nie czynne - a wszystko zaczyna sie od tej puszki zasranej POWYŻEJ NIEJ I DO Przodu od niej jest SUCHO , a ze duł ubabrany to norma przyciąganie ziemskie pytanie co ja mam robić bo nie moge tym jeździć bo to poprostu kapie i nie chce znowu zatrzeć silnika , raz zatrałem kur.. wystarczy i tez przez wycieki. Ta puszka nad filtrem jest winna - tylko na foto wytarta , jej g<font class="red">u</font>ra jest już sucha , silnik powyżej tez suchy wiedz co innego zostaje - nic
Wreszcie jeździ , i to jak
nie przejmuj sie mi wali olejem tak ze ostatnio prawie cały olej spier.....
naszczescie na postoju i zauwazyłem.
Poszła uszcelka wału korbowego, a ja od remontu mam przejechane 7000 km mimo ze to było prawie rok temu bo nie uzywam auta na codzien
naszczescie na postoju i zauwazyłem.
Poszła uszcelka wału korbowego, a ja od remontu mam przejechane 7000 km mimo ze to było prawie rok temu bo nie uzywam auta na codzien
powrót do korzeni ?
Najlepiej to umyj silnik i pojeździj trochę to może wyjdzie skąd to cieknie.
To będzie jakiś zimering lub uszczelka. Od biedy trza rwać skrzynkę i zbadać co tam się dzieje. No niestety takie uroki tych furek. Z niektórymi BMW też nie mają łatwego życia uwież mi .Tylko ukrywają że jest git ale jak sprzeda furkę to zaczyna się przyznawać po jakimś czasie że to miał do roboty że to że tamto i oczy wychodzą. Tak miałem z pewnym znajomkiem . Jako ciekawostka kumpel ma E36 1.6 i pali mu 15 po mieście i nie może dojść dlaczego .wymienił wszystko i jeździ jak dziadek. Wkurza się bo mój 3 litry pali 16 Niektórzy mają 2.0 który spala od 16 do 20 i tak mają poprostu .Zależy od egz. Tylko niektórzy się z tym nie kryją. drugi kumpel już raz wymieniał silnik w 318 is i też klnie na BMW
To będzie jakiś zimering lub uszczelka. Od biedy trza rwać skrzynkę i zbadać co tam się dzieje. No niestety takie uroki tych furek. Z niektórymi BMW też nie mają łatwego życia uwież mi .Tylko ukrywają że jest git ale jak sprzeda furkę to zaczyna się przyznawać po jakimś czasie że to miał do roboty że to że tamto i oczy wychodzą. Tak miałem z pewnym znajomkiem . Jako ciekawostka kumpel ma E36 1.6 i pali mu 15 po mieście i nie może dojść dlaczego .wymienił wszystko i jeździ jak dziadek. Wkurza się bo mój 3 litry pali 16 Niektórzy mają 2.0 który spala od 16 do 20 i tak mają poprostu .Zależy od egz. Tylko niektórzy się z tym nie kryją. drugi kumpel już raz wymieniał silnik w 318 is i też klnie na BMW
Dzięki chłopaki za zainteresowanie ale co do cholery ja mam myć ... jeszcze raz -
ZDEJĘCIE OD SPODU mogło by go nie być tylko pokazuje jak mocno sra
Pozostałe zdejęcia - pokazują filtr oleju i puszke (oil coler) OD KTÓREGO się wyciek zaczyna
Pytanie 1 Brzmi Co zrobić by przestało sie lać - jak to rozebrać - na co uwarzać , i czy da sie to zrobić na silniku w aucie -bo zeby zobaczyć co sie dzieje musiałem zdjęcia porobic bo nie miałem jak nam głowy wsadzić.
Pytanie 2. Oil Coler - olej idzie z podstawy filtra do Oilculera i wraca do podstawy i wlatuje do filtra - Tak ? - teraz dalej skoro tak jest to czy nie jest tak że jedyne co może z tego ciec to woda bo olej jest wewnątrz a woda na zawnątrz ? - wtedy moja teoria sie zawali , chyba że czegoś niewiem.
Tak czy inaczej nie ma mowy o zadnej jeździe , świeta zjebane bo miałem jechać i stoje , jeszcze sie plują do mnie za plame (jak sie odpali to długo nie gaśnie ciś oleju a pod autem kapie - no zlitr na godzine odesra spokojnie więdz czym ja mam jeździć. aha Castrol RS10w60 tani nie jest. Szkoda smarować nim ulice.
ZDEJĘCIE OD SPODU mogło by go nie być tylko pokazuje jak mocno sra
Pozostałe zdejęcia - pokazują filtr oleju i puszke (oil coler) OD KTÓREGO się wyciek zaczyna
Pytanie 1 Brzmi Co zrobić by przestało sie lać - jak to rozebrać - na co uwarzać , i czy da sie to zrobić na silniku w aucie -bo zeby zobaczyć co sie dzieje musiałem zdjęcia porobic bo nie miałem jak nam głowy wsadzić.
Pytanie 2. Oil Coler - olej idzie z podstawy filtra do Oilculera i wraca do podstawy i wlatuje do filtra - Tak ? - teraz dalej skoro tak jest to czy nie jest tak że jedyne co może z tego ciec to woda bo olej jest wewnątrz a woda na zawnątrz ? - wtedy moja teoria sie zawali , chyba że czegoś niewiem.
Tak czy inaczej nie ma mowy o zadnej jeździe , świeta zjebane bo miałem jechać i stoje , jeszcze sie plują do mnie za plame (jak sie odpali to długo nie gaśnie ciś oleju a pod autem kapie - no zlitr na godzine odesra spokojnie więdz czym ja mam jeździć. aha Castrol RS10w60 tani nie jest. Szkoda smarować nim ulice.
Wreszcie jeździ , i to jak
Dokrec korek trzymajacy ta chlodnice !! moze to wlasnie z tego dekla na zewnatrz cieknie? Jesli nie z dekla to odkrec dekiel, i dokrec srube ktoraa sie znajduje w srodku!! Dokrec tamta mocno ale nie na maxa ,sprawdz uszczelke pod tym dekielkiem, zaloz dekiel ,dokerc mocno i sprawdz czy znowu cieknie olej !!Jesli dalej to daj szybko znac ! mam puche na wierzczu wiec moge dokladnie zobaczyc co w srodku moze byc nieszczelne i powodowac ubytki oleju !!
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
No właśnie filtr jest suchy - tylko ta puszka mokra - dzieki wilekie pająk własnie takiej opdowiedzi szukałem - zjem ciastko świąteczne i schowam sie do garage i sproboje coś z tym zrobić. -
Śmingus dyngus castrolem Rs
Śmingus dyngus castrolem Rs
Wreszcie jeździ , i to jak
jak mozesz to napisz potem czy juz sie nie leje, warto pamietac takie rzeczy
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
Michał bardzo mnie poruszył ten topic z wiadomych powodów i pobiegłem do garażu oblookać mój silnik i naszczęście jest sucho ale tym optymistycznym akcentem w końcu podjołem decyzje i sprzedaje to auto.
Ps. Zgadzam sie z tym że powinna ciec woda a nie olej jeżeli oczywiście zasada jest taka jaką przyjołeś wyżej.
Ps. Zgadzam sie z tym że powinna ciec woda a nie olej jeżeli oczywiście zasada jest taka jaką przyjołeś wyżej.
OK idziemy dalej - Pękł przewod od oleju (chyba od odpowietrzenia dolnego - jest on widoczny na foto "C" i nie tylko (na środku idzie sobie metalowa rura brudna z oliwy i przechodzi w gume , potem znika za tą puchą , z przewodu oliwa lałą się na puche (góra puchy sucha jednak)
czyli pierdoła poszła.
Zapytam tylko - czy to normalne że z tego aż tak sika ? (ten przewod oryginalnie nawet nie ma opasek tylko takie zaciski bez srubki na kombinerki)
Napewno to to , bo gdy wypucowałem silnik narazając zycie , lerząc pod nim a auto na lewarku i odpaliłem to poprostu poleciała strużka z tamtad po całym bloku - po poduszce i po 10 sek juz kapało sobie na podłoge (na mnie tez bo sobie tam lerzałem ) , potem zrobiłem pare KM , i już było rozlane wszedzie na dole .
I pytanie 2 - troche odstaje od tematu , gdy sprawdzam na bagnecie olej to jest go za duzo - około 4 mm nad H - jak zmieniałem olej to kazałem jeszcze z michy odessać ssakiem i wlałem katalogowe 3,5 litra (wstyd sie przyznać ale kiedyś wlewałem 2,5 litra i tak smigałem przed remontem) - dlaczego w/g bagneta jest za duzo .
czyli pierdoła poszła.
Zapytam tylko - czy to normalne że z tego aż tak sika ? (ten przewod oryginalnie nawet nie ma opasek tylko takie zaciski bez srubki na kombinerki)
Napewno to to , bo gdy wypucowałem silnik narazając zycie , lerząc pod nim a auto na lewarku i odpaliłem to poprostu poleciała strużka z tamtad po całym bloku - po poduszce i po 10 sek juz kapało sobie na podłoge (na mnie tez bo sobie tam lerzałem ) , potem zrobiłem pare KM , i już było rozlane wszedzie na dole .
I pytanie 2 - troche odstaje od tematu , gdy sprawdzam na bagnecie olej to jest go za duzo - około 4 mm nad H - jak zmieniałem olej to kazałem jeszcze z michy odessać ssakiem i wlałem katalogowe 3,5 litra (wstyd sie przyznać ale kiedyś wlewałem 2,5 litra i tak smigałem przed remontem) - dlaczego w/g bagneta jest za duzo .
Wreszcie jeździ , i to jak
- dziubas
- -#Klubowicz
- Posty: 1020
- Rejestracja: ndz 11 lip, 2004 22:41
- Lokalizacja: warszawa WOLA
- Kontakt:
to jest wlasnie to co kiedys pisalem ,zeby wymieniac rurki ile sie da bo za tydzien piardnie ci jakas od wody np. Co do pytania 2 to czy stan wody jest bez zmian tzn czy nie ubywa?OK idziemy dalej - Pękł przewod od oleju