Zasłonięcie chłodnicy
Moderator: Moderator
Zastanawiam sie nad zasłonięciem chłodnicy od przodu na okres zimy. Mysle ze moze sie przez to silnik szybciej nagrzewac. Co o tym myslicie? Moze tylko dolną połowę? Robił ktoś z was już to?
Bardzo szybko sie nagrzewa? Wydawalo mi sie ze bardzo wolno. Mozliwe ze tylko moj tak wybitnie wolno sie grzeje. Wymienilem ostatnio termostat (stary otwieral sie przy 60 stopniach), ale i tak musze dlugo czekac zanim wskazówka sie wogóle ruszy. Jezeli termostat mam dobry (sprawdzalem go termometrem w gorącej wodzie) to jakie moga byc tego przyczyny?
To nie to, bo sprawdzalem i bylo w porządku. Po jakim czasie macie nagrzany silnik od zapalenia? np.rano Na jakim poziomie utrzymuje wam sie wskaźnik kiedy silnik jest nagrzany. U mnie kiedy sie nagrzeje to wskaźnik jest na 3 i 1/3 kreski liczac że kreska gruba na samym dole jest kreską nr 1.
Jak odpale zimnego, to po ok. 3-5 min. ( przyznam szczerze, że nie mierzyłem czasu) wskazówka rusza w góre. jak sie nagrzeje to wskazówka jest w połowie pola( nie liczyłem kresek) i stoi tak cały czas. Wydaje mi sie stosunkowo szybko łapie temperature.
Ja wrzuciłem tekture za chłodnice i g**no to dało i potem problem z wyciągnięciem tego
Moja maszyna grzeje się do połowy licznika w ciągu 10 minut i potem stoi cały czas w tym samym miejscu i jest OK.
Moja maszyna grzeje się do połowy licznika w ciągu 10 minut i potem stoi cały czas w tym samym miejscu i jest OK.
Co do zasłaniania chłodnicy to słyszałem, że to patent dobry może do syrenki ale nie do 200sx-a.
Można testować - ja wolę te pare minut poczekać = 5 minut do 3000
Można testować - ja wolę te pare minut poczekać = 5 minut do 3000
Czytając wasze wypowiedzi dochodzę do wniosku, że coś w moim nissanie jest nie tak. Muszę coś zrobić. Może czujnik temperatury wody mi siadł. Jest możliwość to sprawdzić?
Jak chcesz aby sie szybciej nagrzewal to nie wlaczaj cieplego nawiewu wogole. Dopiero jak sie nagrzeje to wlaczaj nawiew bo to odbiera temperature wody a praktycznie nie grzeje (co to za grzanie jak dmucha nam do kabiny powietrze o temp 5-10 stopni ) Lepiej sie pomeczyc chwile a napewno szybciej sie nagrzeje. Tekture sie stosuje nie tylko w syrenkach Stosowac mozna w kazdym samochdzie ktory ma problemy z utrzymywaniem optymalnej temperatury pracy podczas jazdy np w trasie. Wtedy to ma sens.Bobekk pisze:Czytając wasze wypowiedzi dochodzę do wniosku, że coś w moim nissanie jest nie tak. Muszę coś zrobić. Może czujnik temperatury wody mi siadł. Jest możliwość to sprawdzić?
Pozdrawiam
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
Pobawiłem się wczoraj w liczenie i muszę przyznać, że powinna prawie dochodzić do 4 kreski. Masz chyba niedogrzany silnik.Bobekk pisze:U mnie kiedy sie nagrzeje to wskaźnik jest na 3 i 1/3 kreski liczac że kreska gruba na samym dole jest kreską nr 1.
U mnie nigdy (nawet jak jest upał na dworcu) nie przekracza połowy, czyli 3 kreski - bo jak dobrze kojarzę to jest ich 5.......zatrzymuje się na niej idealniedr Mike pisze:Pobawiłem się wczoraj w liczenie i muszę przyznać, że powinna prawie dochodzić do 4 kreski. Masz chyba niedogrzany silnik.Bobekk pisze:U mnie kiedy sie nagrzeje to wskaźnik jest na 3 i 1/3 kreski liczac że kreska gruba na samym dole jest kreską nr 1.
(może mam taki ogranicznik jak bety przy 250km/h )
moja wskazówka zatrzymuje sie w połowie ( moze z 0,5 mm przed połowa) ------ to dla dokładnych
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Popierwsze termostat!
JA mam taki sam problem i sprawdzałem twrmostat (gotowałem go w garnku z termometrem - nawet w serwisówce taki sposób pokazóją)i jest OK a auto sie nagrzewa po 10min jazdy a w środku zimnoooooooo!
Wiskoze też mam OK!
Ja wychodzę z założenia że chłodznie jest przewidziane na extremalne warunki i ma prawo zima sie nie dogrzewać.
STosuję KARTON na CAŁĄ chłodnicę i jest połowa wskażnika temp po 5min i tak się trzyma a w aucie jest letnio. W związku z tym zamontowałem sobie przełącznik temperatóry czyt strone aby oszukiwać ECU żeby nie dożucał mi paliwa.
Szczeże powiedziawszy wkuża mnie to! Ale to jest samochód sportowy i latam ma sie nie zagotować a zimą.........
Uwaga na drifty należy karton wyjąć!!!!!!!!!!!
JA mam taki sam problem i sprawdzałem twrmostat (gotowałem go w garnku z termometrem - nawet w serwisówce taki sposób pokazóją)i jest OK a auto sie nagrzewa po 10min jazdy a w środku zimnoooooooo!
Wiskoze też mam OK!
Ja wychodzę z założenia że chłodznie jest przewidziane na extremalne warunki i ma prawo zima sie nie dogrzewać.
STosuję KARTON na CAŁĄ chłodnicę i jest połowa wskażnika temp po 5min i tak się trzyma a w aucie jest letnio. W związku z tym zamontowałem sobie przełącznik temperatóry czyt strone aby oszukiwać ECU żeby nie dożucał mi paliwa.
Szczeże powiedziawszy wkuża mnie to! Ale to jest samochód sportowy i latam ma sie nie zagotować a zimą.........
Uwaga na drifty należy karton wyjąć!!!!!!!!!!!
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666