Gość w servisie powiedział że to dotyczy wszystkich klimatyzacji tylko termostaty i czujniki nie muszą działać w tych samych temperaturach. Ogólnie rzecz biorąc może to buć różnica kilku stopni.
Teraz w Katowicach jest w miarę ciepło i klima pracuje po każdym wciśnięciu guziczka
Co ma klima do termostatu?
Moderator: Moderator
Oby asfalt zawsze był suchy, gładki i lśniący. Amen
s 13 tylko nie umiem wkleić awataruBodiniusz pisze:Co to za samochód?
U mnie termostat kosztował 30 zł i był na półce...
A swoją drogą - opis dotyczący klimy powyżej, to S13, czy S14?
Oby asfalt zawsze był suchy, gładki i lśniący. Amen
zle zrozumiałem
pierwsza odpowiedz była poprawna , a wiec to fc 2.0 16vtGoranowa pisze:Mysle, ze ten co na awatarze- fiat coupeBodiniusz pisze:Co to za samochód?
s13Bodiniusz pisze:opis dotyczący klimy powyżej, to S13, czy S14?
(chyba)
Dominik, a co jest z Twoim awatarem?
Bo jak by co to ja moge help
Przyslij mi fote, ja Ci ja przytne i wstawie- chyba ze to jakis wiekszy problem?
Bo jak by co to ja moge help
Przyslij mi fote, ja Ci ja przytne i wstawie- chyba ze to jakis wiekszy problem?
Ostatnio zmieniony wt 03 lut, 2004 20:42 przez Goranowa, łącznie zmieniany 1 raz.
Dziękuje bardzo Fotka juz leciGoranowa pisze:Dominik, a co jest z Twoim awatarem?
Bo jak by co to ja moge help
Przyslij mi fote, ja Ci ja przytne i wstawie- chyba ze to jakis wiekszy problem?
Oby asfalt zawsze był suchy, gładki i lśniący. Amen
Nabiłem w końcu swoją klimę. I teraz działa (dzięki vt1400 za poświęcony czas; facet z Trzebnickiej trochę mało komunikatywny).
Ale facet mówił, że czujnik temperatury jest gdzieś w kabinie i jeśli w środku jest zimno, to się nie załączy. Wiecie coś o tym??
Ale nawet jak się nie załącza to u mnie się kontrolka świeci - podobnie jak się nie świecie przy załączonej klimie jeśli mam skierowany nawiew na szybę.
Ponowię pytanie: czy ktoś kiedyś próbował rozłączyć w zespole przełączników samowłączanie się klimy przy nawiewie na szybę? Ze schematu widać, że jest to możliwe, pytanie jak to wygląda w praktyce?
Kolejne pytanie: w którym miejscu najlepiej podłączyć kontrolkę załączonej klimy?? (tak jak mówiłem - kontrolka na guziku od klimy świeci się nawet jeśli się nie załączy z zimna, a nie świeci się nawet jak się załączy z automatu przy nawiewie na szybę)
I jeszcz jedno, w service manualu jest takie coś jak Thermo Control Amp. Co to dokładnie jest? Gdzie się znajduje? Gdzie mierzy temperaturę. Spodziewam się, że za tym urządzeniem jest dokładna informacja, czy klima jest załączona czy też nie. Czy ktoś wie coś więcej na ten temat?
Ale facet mówił, że czujnik temperatury jest gdzieś w kabinie i jeśli w środku jest zimno, to się nie załączy. Wiecie coś o tym??
Ale nawet jak się nie załącza to u mnie się kontrolka świeci - podobnie jak się nie świecie przy załączonej klimie jeśli mam skierowany nawiew na szybę.
Ponowię pytanie: czy ktoś kiedyś próbował rozłączyć w zespole przełączników samowłączanie się klimy przy nawiewie na szybę? Ze schematu widać, że jest to możliwe, pytanie jak to wygląda w praktyce?
Kolejne pytanie: w którym miejscu najlepiej podłączyć kontrolkę załączonej klimy?? (tak jak mówiłem - kontrolka na guziku od klimy świeci się nawet jeśli się nie załączy z zimna, a nie świeci się nawet jak się załączy z automatu przy nawiewie na szybę)
I jeszcz jedno, w service manualu jest takie coś jak Thermo Control Amp. Co to dokładnie jest? Gdzie się znajduje? Gdzie mierzy temperaturę. Spodziewam się, że za tym urządzeniem jest dokładna informacja, czy klima jest załączona czy też nie. Czy ktoś wie coś więcej na ten temat?
Już sobie częściowo odpowiedziałem na te pytania po przejechaniu palcem po schemacie elektrycznym i poczytaniu service manuala.
Jeśli w którymś miejscu się mylę - bardzo proszę o sprostowanie.
Już wiem, że thermistor jest właściwie pod nogami, chyba pasażera, lub na lewo od jego nóg. Nie wiemy niestety w jakiej temperaturze wyłącza klimę (czy ktoś to wie?).
Ostateczny sygnał na przekaźnik sprężarki klimatyzacji idzie z naszego komputera (wyjście nr 6) po zebraniu informacji o obrotach itd.
Pytanie mam następujące - jaki prąd może maksymalnie wychodzić z naszego komputera (ECCS)? Jeśli chciałbym sobie do wyjścia numer 6 podłączyć kontrolkę, to jakiej maksymalnie mocy, żeby nie popalić wszystkiego?
Jeśli w którymś miejscu się mylę - bardzo proszę o sprostowanie.
Już wiem, że thermistor jest właściwie pod nogami, chyba pasażera, lub na lewo od jego nóg. Nie wiemy niestety w jakiej temperaturze wyłącza klimę (czy ktoś to wie?).
Ostateczny sygnał na przekaźnik sprężarki klimatyzacji idzie z naszego komputera (wyjście nr 6) po zebraniu informacji o obrotach itd.
Pytanie mam następujące - jaki prąd może maksymalnie wychodzić z naszego komputera (ECCS)? Jeśli chciałbym sobie do wyjścia numer 6 podłączyć kontrolkę, to jakiej maksymalnie mocy, żeby nie popalić wszystkiego?
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Spokojnie mozsz sonie diodke przez rezystor podlaczyc.
Bodiniusz chyba na temat klimy to juz jestes najlepszy z nas ja juz Ci nie pomoge (niedlugo bede robil klime to sie dowiem wszystkiego ale narazie niewiele....)
Bodiniusz chyba na temat klimy to juz jestes najlepszy z nas ja juz Ci nie pomoge (niedlugo bede robil klime to sie dowiem wszystkiego ale narazie niewiele....)
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Gość w servisie klimatyzacji powiedział mi że klima załączy się gdy temperatura będzie wyższa od -10 stopni ale inny gość powiedział że załączy się gdy będzie wuższa od -1.5 stopnia
Oby asfalt zawsze był suchy, gładki i lśniący. Amen
- gilber7
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 12
- Rejestracja: sob 02 cze, 2007 10:40
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
jarkowy pisze: Pocisnąłem nissana na obwodnicy (było 30 stopni latem) miałem włączona klime, zjeżdzam z obwodnicy i stoje w korku......w samochodzie chłodno ale na wskaźniku temp. widze że mi podskoczył (jak nigdy) wiec musiałem klime wyłączć i wrócił temp wróciła do normy.
Dlaczego?
Bo chłodnica (a raczej skraplacz) od klimy się ostro grzeje i ogrzewa powietrze przed chłodnicą wody które już jest za ciepłe aby schłodzic wode.
To ja tyle na ten temat
Mam coś podobnego z tym wyjątkiem, że dzieje się to jak stoję w korku i temp. potrafi dolecieć nawet na czerwoną kreche. wtedy muszę (oczywiście) wyłączyć klime i dać mu się chwilkę schłodzić. Najlepsze jest to, że w korku nie ma opcji go przycisnąć. Jak mam tak jeździć? Przecież nissan nie wyprodukował modelu w którym "jest klima ale lepiej jej w korku nie włączaj bo przegrzejesz silnik".
Chyba mam coś spaprane i nie mam bladego pojęcia co. Jakieś sugestie?