piszczenie

chłodnice wody, chłodnice oleju, oleje, termostaty itp.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
ziperr
Stały gość
Stały gość
Posty: 242
Rejestracja: ndz 24 lip, 2005 12:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

wczoraj skoro bylo troche mokro postanowilem sobie wieczorem wyjsc pojezdzic i tu sie pojawil problem...
przy odpalaniu i juz po dalo sie slyszec jakies dziwne piszczenie (jakby jakis pasek sie slizgal), a auto mialo za niskie obroty jak na fakt ze jest tuz po odpaleniu (normalnie cos kolo 1300-1400, a wczoraj 900-1000), wiec postanowilem ze 'noznie' dam mu 1400 i po chwili zobaczylem jak spod maski leci dym...
wiec zgasilem auto, otworzylem maske i poczulem zapach palonej gumy :roll:
sr20det z tego co wiem ma (chyba) naped z lancucha, wiec co to moglo byc?
dzisiaj jak juz byla dodatnia temp poszedlem zobaczyc co teraz sie stanie i bez problemowo odpalil, jak i jezdzil...na szczescie :D

dodam jeszcze, ze wczoraj przy odpalaniu pojawily sie problemy z aku (tzn. tak jakby byl rozladowany), auto odpalalem 'na klemach' :wink:
co to moglo byc?
'Nigdy nie jest źle, ale zawsze może być lepiej' ;]
mart
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 101
Rejestracja: ndz 13 sie, 2006 08:24

a masz wode w chlodnicy? moze pompa sie blokuje

najlepiej to zdejmij pasek alternatora i sprawdz czy wszystkie kola kreca sie swobodnie i czy nie ma jakiegos luzu np alternator ,pompa wody na lozyskach
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

Sprawdź czy nie ma luzu na paskach.
Odpal auto i popatrz na paski pod maską, może zauważysz skąd piszczy.

Mi zawsze piszczy od alternatora - gdy jest słabo naciągnięty i się oziębi.
EMWU is dead
Awatar użytkownika
drv
Stały gość
Stały gość
Posty: 208
Rejestracja: ndz 27 lis, 2005 18:01
Lokalizacja: Czeladź
Kontakt:

Może masz zwykłą wode w chłodnicy i pompa wody przymarzła
200SX RS13 CA18DET T25 + 2 cale przelot
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
Awatar użytkownika
ziperr
Stały gość
Stały gość
Posty: 242
Rejestracja: ndz 24 lip, 2005 12:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

drv, mysle ze to jest odpowiedz na moje pytanie - temp. wtedy zeszla ponizej 0, a faktycznie wciaz mam wode (plyn lezy juz kupiony, ale nie zalany :roll:) :wink:
'Nigdy nie jest źle, ale zawsze może być lepiej' ;]
Awatar użytkownika
blurek
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 685
Rejestracja: śr 27 paź, 2004 14:13
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

to teraz jeszcze sprawdz dokladnie czy ci chlodnicy gdzies nie rozsadzilo, no i dla wlasnego i silnika bezpieczenstwa wymien pasek bo skoro stary juz spaliles to dlugo nie pociagnie
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ chłodzenia, ciecze”