Przeszukałem na szybko forum ale nie znalazłem takiego przypadku
Sprawa pilna - rano auto jedzie na warsztat
Sytuacja wygląda tak:
- temperatura w czasie jazdy jest stabilna (środek)
- ogrzewanie działa kiepsko
- w zbiorniczku wyrównawczym przybywa mi płynu chłodzącego !!!
- wydaje mi się że z płynu czuć paliwem
odpowietrzyłem układ
dolałem płynu i:
- ogrzewanie daje jak szalone (parzące powietrze)
- po ok 10km znowu podniósł się poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym
co to może być?
pompa?
sprężyna na zakrętce od chłodnicy?
zamulona chłodnica?
plisss, help
s13 - problem z układem chłodzenia (usczelka głowicy :()
Moderator: Moderator
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
nie pisałem w spodziewanych przyczynach
bo nie chciałem tego przeczytać
kilka pytań dodatkowych:
- uszczelka tylko nissanowska czy są lepsze?
- czy można z tym przejechać 20km - tyle mam do warsztatu
- co powoduje zwiększenie ilości płynu w zbiorniku wyrównawczym - zapowietrza się przez dziurę w uszczelce?
EDIT: -
Dziubas, Dzięki za błyskawiczną odpowiedź
Tak to nie mają nawet w erze
bo nie chciałem tego przeczytać
kilka pytań dodatkowych:
- uszczelka tylko nissanowska czy są lepsze?
- czy można z tym przejechać 20km - tyle mam do warsztatu
- co powoduje zwiększenie ilości płynu w zbiorniku wyrównawczym - zapowietrza się przez dziurę w uszczelce?
EDIT: -
Dziubas, Dzięki za błyskawiczną odpowiedź
Tak to nie mają nawet w erze
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
uszczelka uszczelką (nissan,cometic)+nowe szpilki ale obacz jeszcze > jak wygląda chłodnica>czy rurki od turbo nie podciekają .
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
dzięki za informacje
ale rodzą się kolejne pytania..
Gdzie można dostać cometica?
Ile kosztuje oryginał i ile wytrzyma - mam 190KM,
plan jest żeby wycisnąć +30KM
jakie szpilki - też oryginały?
ale rodzą się kolejne pytania..
Gdzie można dostać cometica?
Ile kosztuje oryginał i ile wytrzyma - mam 190KM,
plan jest żeby wycisnąć +30KM
jakie szpilki - też oryginały?
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
Cometic 1.2 cm można z USA - ebay - jakieś 450 PLN z przesyłką
lub z apex performance 100GBP +przesyłka od 1.2 do 1.9
jak wszystko będzie banglało to Nissanowska też powinna dać radę.
Śruby nowe. lub ARP za 700 PLn ale te chyba Ci niepotrzebne.
lub z apex performance 100GBP +przesyłka od 1.2 do 1.9
jak wszystko będzie banglało to Nissanowska też powinna dać radę.
Śruby nowe. lub ARP za 700 PLn ale te chyba Ci niepotrzebne.
EMWU is dead
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Z śrubami bez przesady, góra 220-230 KM będę wyciskał - więc oryginały wystarczą - jedyne 250 z podkładkami
jak mi się zachce więcej mocy to kupię inne auto - np. następnego skaja
nissanowska uszczelka 270 zł,
jaki rozmiar jest nominalny?
tzn - jakbym się zdecydował na cometica to jaki rozmiar brać
[ Dodano: Pon Sty 08, 07 13:41 ]
jak mi się zachce więcej mocy to kupię inne auto - np. następnego skaja
nissanowska uszczelka 270 zł,
jaki rozmiar jest nominalny?
tzn - jakbym się zdecydował na cometica to jaki rozmiar brać
[ Dodano: Pon Sty 08, 07 13:41 ]
1.2 cm to trochę za gruba do mojego silnika - aż tak dmuchał nie będęKarrlos pisze:Cometic 1.2 cm można z USA - ebay - jakieś 450 PLN z przesyłką
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
ach tam czepiaj od razu,
po prostu wyobraziłem sobie taką uszczelkę
dzięki za linka
też znalazłem to ogłoszenie,
ale jednak uderzę w oryginał uszczelek, podobnie szpilki i podkładki
zrobię też przegląd głowicy (będą szukać mikropęknięć) i wymianę uszczelniaczy
co jeszcze warto zrobić?
ewentualnie na co powinienem zwrócić uwagę mechanikom przy takiej robocie
może są jakieś zasadzki?
coś przy rozbrajaniu głowicy, odkręcaniu, zakładaniu uszczelek lub osprzętu etc..
mam kumatych mechaników ale lepiej być mądrym przed szkodą
z góry dzięki za sugestie
po prostu wyobraziłem sobie taką uszczelkę
dzięki za linka
też znalazłem to ogłoszenie,
ale jednak uderzę w oryginał uszczelek, podobnie szpilki i podkładki
zrobię też przegląd głowicy (będą szukać mikropęknięć) i wymianę uszczelniaczy
co jeszcze warto zrobić?
ewentualnie na co powinienem zwrócić uwagę mechanikom przy takiej robocie
może są jakieś zasadzki?
coś przy rozbrajaniu głowicy, odkręcaniu, zakładaniu uszczelek lub osprzętu etc..
mam kumatych mechaników ale lepiej być mądrym przed szkodą
z góry dzięki za sugestie
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- dziubas
- -#Klubowicz
- Posty: 1020
- Rejestracja: ndz 11 lip, 2004 22:41
- Lokalizacja: warszawa WOLA
- Kontakt:
co tak drogo? w wawie mam miejsce gdzie uszczeleczka jest za 190plnnissanowska uszczelka 270 zł,
kup jescze miedziane podkladki pod przewody od turbo bo na starych moze cieknąc i tak pewnie ci mechanicy sie nawku...ja przy zdejmowaniu glowy
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
tylko jakie mogą być inne przyczyny tego co opisałem?
płynu przybywa w zbiorniku wyrównawczym,
po zgaszeniu silnika wąż za termostatem jest zapowietrzony,
po odpowietrzeniu jest mniej płynu niż było
idzie biały dym z rury (choć nie cały czas)
płynu przybywa w zbiorniku wyrównawczym,
po zgaszeniu silnika wąż za termostatem jest zapowietrzony,
po odpowietrzeniu jest mniej płynu niż było
idzie biały dym z rury (choć nie cały czas)
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...