odpowietrzanie ukladu chlodzenia
Moderator: Moderator
- somsiad511
- Stały gość
- Posty: 301
- Rejestracja: ndz 29 maja, 2005 19:26
- Lokalizacja: Gorzow.wlkp
- Kontakt:
witam w jaki sposob odpowietrzyc uklad chlodzenia mowa o s13
tel 511094691
Właśnie. Jest tam jakas srubka na kolektorze ssacym lub na wezach do nagrzewnicy?
live fast, die sidewayz
Nie ma zadnej srobki. Zalewasz plynem przez chlodnice i czekasz silnik ma osiagnac normalna temperature i termostat ma sie otworzyc wtedy zwykle eyluje trochy plyny z podou przepychanego powietrza i trzeba znodu dolewac. Najlepiej zatrzymac wiatrak do mometu az sie termostat nie otworzy. Nastepnie wlewasz do zbiorniczka zakrecasz korek i przejezdzasz troche spokojnie i sprawdzasz czy w zbiorniczku wyrownawczym jest ply jak nie ma to dolewasz. cala filozofia.
W takim razie tez macie problemy z niedogrzanymi silniukami przy delikatnej jezdzie? (termostat jest zamkniety)
live fast, die sidewayz
-
- Stały gość
- Posty: 290
- Rejestracja: śr 15 lut, 2006 22:27
- Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
- Kontakt:
bo ja wiem czy od razu problemy...
Po prostu ja zawsze zapalam autko przed jazdą na jakieś 3-4minutki i zazwyczaj osiąga wtedy normalną temperaturę...
Po prostu ja zawsze zapalam autko przed jazdą na jakieś 3-4minutki i zazwyczaj osiąga wtedy normalną temperaturę...
Ja odpowietrzałem po wymianie płynu tak jak opisał Chester i nie ma żadnych problemów z niedogrzewaniemMate96 pisze:W takim razie tez macie problemy z niedogrzanymi silniukami przy delikatnej jezdzie? (termostat jest zamkniety)
200SX RS13 CA18DET T25 + 2 cale przelot
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
- sebastian
- Coś już wiem
- Posty: 79
- Rejestracja: pt 25 lut, 2005 01:09
- Lokalizacja: Pelplin(Pomorskie)
- Kontakt:
Znany temat...U mnie termostat był poprostu do wymiany..Ogrzewanie dobrze dzialalo dopiero gdy(otwieral sie obwód) przy palowaniu silnika...25zł termostat ,4 śrubkiodkrecic ,silikonu troche i grzeje az zapiekanki mozna robic..auto nagrzewa sie w moment ladnie..
SX FOR LIFE....
- TURBO maniac
- Stały gość
- Posty: 442
- Rejestracja: sob 20 gru, 2003 13:42
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Trzy śrubki a każdy porządny termostat ma w kpl uszczelkę lub uszczelek kilka.
Gdy dał gazu to wał urwoł, bo pod maską było TURBO!
- somsiad511
- Stały gość
- Posty: 301
- Rejestracja: ndz 29 maja, 2005 19:26
- Lokalizacja: Gorzow.wlkp
- Kontakt:
tak jak juz kolega pisal wystarczy zalac chlodnice i zbiorniczek wyrownawczy i czekac dzienki wielkie
tel 511094691
Odświeżę temat (tak, poproszę złotą łopatę ). Jeździłem gruzem i wskazówka temperatury wody po nagrzaniu była zawsze idealnie po środku ciepłego i zimnego wskazania. Ostatnio wyjąłem chłodnicę wody, wyczyściłem ją (przelałem wodą z detergentem) i zamontowałem z powrotem. Zalałem płyn w chłodnicy pod korek. Przejechałem się do rozgrzania silnika i dolałem płynu do zbiorniczka wyrównawczego, bo ubyło. Teraz jak jeżdżę to widzę, że wskazówka temperatury nie dochodzi o środka tarczy, tak jak ostatnio. Podnosi się maksymalnie na drugą kreskę. Do chłodnicy wlewałem płyn powoli i widać było bąbelki powietrza. Dodatkowo po nagrzaniu ściskałem wąż od chłodnicy do silnika, tak jak to napisane w ostatnim poście. Czy układ jest nieodpowietrzony? Dodam też, że na zewnątrz temperatura jest dużo niższa niż przed wyczyszczeniem chłodnicy. Ale nawet przy ostrzejszej jeździe wskazówka nie podchodzi wyżej.
- Artur1020
- Postojebca
- Posty: 1643
- Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
Ale ze czysciles uklad? czy z zewnatrz?
Moze ten twoj detergent jakos nie odpowiednio wplynal na twoj termostat. a moze poprostu nadal zapowietrzony.
Moze ten twoj detergent jakos nie odpowiednio wplynal na twoj termostat. a moze poprostu nadal zapowietrzony.
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))