Pare głupich czujników i kontrolek-s14

chłodnice wody, chłodnice oleju, oleje, termostaty itp.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
krisso
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 122
Rejestracja: pt 15 kwie, 2005 13:13
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Nie wiem czy w tym dziale może być,jak nie to prosz moda o przeniesienie do ogólnych.

Pierwsza sprawa- wczoraj wogóle dowiedziałem się że s14 ma kontrolke braku płynu do spryskiwaczy widząc ją palącą się w innym sx-sie. Teraz pytanie dlaczwgo ona u mnie nie działa?!
Żarówka jest ok więc wychodząc z założenia że wiązka jest cała to pozostaje czujnik lub jakiś bhezpiecznik,czy tak? Jeśli tak to gdzie szukać jednego i drugiego bo nie przypominam sobie żebym widział gdzieś bezpiecznik od tej kontrolki.A czujnik?Czy jest gdzieś w zbiorniczku? Co może być jeszcze nie tak?!

No i teraz druga rzecz która mnie intryguje-kontrolka AIR BAG.
Nie świeci się wogóle a rozumiem że powinna zaświacić się po dostarczeniu zasilania i zgasnąć chwilke później,czy tak?
Poduszka jest w kierze i u pasażera natomiast pojawiła się zagadka po wyjęciu zegarów.
Od zarówki która podświetla kontrolke AirBag odchodzi seryjny napewno kabelek z oczkiem który nigdzie nie był przykręcony.Co to kur.. jest?! Czy to znaczy że ta kontrolka nigdy nie była podpięta czy co? A może tam powinien wychodzić jakiś kabel z tej wnęki do kontrolki SRS? Może coś nie halo właśnie z modułem SRs,gdzie go wogole szukać?
Poprosze kogos łebskiego jeśli o elektryke chodzi o pomoc.Może ktoś z wawy może do tego zajżeć,rozebrać,pomoc mi z tym jakos? Wiem że to są pierdoły ale ja przywiazuje do nich wage i chciałbym zrobić tak żeby to działało:) Z góry dziekuje za pomoc
Joe Satriani-Strange Beautiful Music...
Awatar użytkownika
.wildcat.
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 29 maja, 2005 04:58
Lokalizacja: z miasta

Jeśli chodzi o kontrolkę poziomu płynu do spryskiwaczy, na 90% prześniedziały Ci kable przy zbiorniku. W zbiorniku jest czujnik/stycznik, wypnij kable idące do niego i wymień je na nowe.
|oo|__|oo|

Wildcat

O=O---O=O
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

mam takie zdjęcie tyłu licznika, może pomoże
Załączniki
licz.jpg
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
Awatar użytkownika
subek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 143
Rejestracja: czw 16 cze, 2005 19:58
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

W zbiorniczku jeszcze jest tak zwany plywak, zobacz czy sie nie zablokowal gdzies do gory.
Awatar użytkownika
krisso
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 122
Rejestracja: pt 15 kwie, 2005 13:13
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Sądze że ta fotka bardzo pomoże...pewnie ktoś odłączył tą dioda bo komputer wykazuje błąd poduszki...bede musial widze jechac do nissana i sprawdzić błędy,chyba że można jakoś skasować błąd poduchy (odłączenie napięcia na jakiś czas...? ) A co do zbiorniczka to jutro pewnie bede wiedzial o co tu biega bo go na spokojnie rozbiore.Rozumiem że popmki nie maja nic wspolnego z czujnikiem i gdzies ze zbiorniczka powinny wychodzić jeszcze inne przewody wlasnie od tego czujnika tak?
Joe Satriani-Strange Beautiful Music...
Arek Mechanik

jeśli chodzi o pduchy to jest to odrebna instalacja z regóły koloru pomaranczowego lub zółtego sterownik masz przykrecony do tunelu środkowego jak w każdym samochodzie sprawdz sobie zarówke na liczniku i czu jest podłaczona do tej instalacji tak jak pisałes prawidłowo powinna się zapalać na chwile wtedy testuje sie układ i gasnac jeśli jest wszysko oki :)
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Jak masz odpalone poduszki to co poradzić
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Awatar użytkownika
krisso
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 122
Rejestracja: pt 15 kwie, 2005 13:13
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Poduszki są,kontrolka podaje kod o błędzie SRS senson unit tak więc trzeba zrobić wyjazd z czujnikiem i powinno być oki.A co do płynu spryskiwaczy to padł czujnik z zbiorniczku na dobre ale że był też do wymiany silniczek to właśnie czekam na listonosza z nowym kompletem-zbiorniczek,czujnik,pompki-powinno działać jak nowe :)
Joe Satriani-Strange Beautiful Music...
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

pompki można "regenerować"
one poprostu od wody i syfu śniedzieją czy tam zapiekają się i nie chcą się krećić
mozna je na siłę przekręcić i zaczną działać
opcja druga, trwalsza, trzeba rozebrać, to nic innego jak silniczek elektryzcz, co prawda żeby rozebrać trzeba się troszkę pomęczyć ale da się
potem wyciąga się wirnik i wszystko trzeba przeczyścić, dać po kropelce oleju we wrażliwe miejsca i pompy działają jak nowe ;)
mi się pierw tak zapiekła pompka od tylnego spryskiwacza, bo nie używana
a potem od przodu, rozebrałem, jeden wieczór pracy, potem to poskładać po sklejać zasilikonować i jest cacy :)
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ chłodzenia, ciecze”