Nie wiem czy w tym dziale może być,jak nie to prosz moda o przeniesienie do ogólnych.
Pierwsza sprawa- wczoraj wogóle dowiedziałem się że s14 ma kontrolke braku płynu do spryskiwaczy widząc ją palącą się w innym sx-sie. Teraz pytanie dlaczwgo ona u mnie nie działa?!
Żarówka jest ok więc wychodząc z założenia że wiązka jest cała to pozostaje czujnik lub jakiś bhezpiecznik,czy tak? Jeśli tak to gdzie szukać jednego i drugiego bo nie przypominam sobie żebym widział gdzieś bezpiecznik od tej kontrolki.A czujnik?Czy jest gdzieś w zbiorniczku? Co może być jeszcze nie tak?!
No i teraz druga rzecz która mnie intryguje-kontrolka AIR BAG.
Nie świeci się wogóle a rozumiem że powinna zaświacić się po dostarczeniu zasilania i zgasnąć chwilke później,czy tak?
Poduszka jest w kierze i u pasażera natomiast pojawiła się zagadka po wyjęciu zegarów.
Od zarówki która podświetla kontrolke AirBag odchodzi seryjny napewno kabelek z oczkiem który nigdzie nie był przykręcony.Co to kur.. jest?! Czy to znaczy że ta kontrolka nigdy nie była podpięta czy co? A może tam powinien wychodzić jakiś kabel z tej wnęki do kontrolki SRS? Może coś nie halo właśnie z modułem SRs,gdzie go wogole szukać?
Poprosze kogos łebskiego jeśli o elektryke chodzi o pomoc.Może ktoś z wawy może do tego zajżeć,rozebrać,pomoc mi z tym jakos? Wiem że to są pierdoły ale ja przywiazuje do nich wage i chciałbym zrobić tak żeby to działało:) Z góry dziekuje za pomoc
Pare głupich czujników i kontrolek-s14
Moderator: Moderator
Joe Satriani-Strange Beautiful Music...
Jeśli chodzi o kontrolkę poziomu płynu do spryskiwaczy, na 90% prześniedziały Ci kable przy zbiorniku. W zbiorniku jest czujnik/stycznik, wypnij kable idące do niego i wymień je na nowe.
|oo|__|oo|
Wildcat
O=O---O=O
Wildcat
O=O---O=O
W zbiorniczku jeszcze jest tak zwany plywak, zobacz czy sie nie zablokowal gdzies do gory.
Sądze że ta fotka bardzo pomoże...pewnie ktoś odłączył tą dioda bo komputer wykazuje błąd poduszki...bede musial widze jechac do nissana i sprawdzić błędy,chyba że można jakoś skasować błąd poduchy (odłączenie napięcia na jakiś czas...? ) A co do zbiorniczka to jutro pewnie bede wiedzial o co tu biega bo go na spokojnie rozbiore.Rozumiem że popmki nie maja nic wspolnego z czujnikiem i gdzies ze zbiorniczka powinny wychodzić jeszcze inne przewody wlasnie od tego czujnika tak?
Joe Satriani-Strange Beautiful Music...
jeśli chodzi o pduchy to jest to odrebna instalacja z regóły koloru pomaranczowego lub zółtego sterownik masz przykrecony do tunelu środkowego jak w każdym samochodzie sprawdz sobie zarówke na liczniku i czu jest podłaczona do tej instalacji tak jak pisałes prawidłowo powinna się zapalać na chwile wtedy testuje sie układ i gasnac jeśli jest wszysko oki
Jak masz odpalone poduszki to co poradzić
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
Poduszki są,kontrolka podaje kod o błędzie SRS senson unit tak więc trzeba zrobić wyjazd z czujnikiem i powinno być oki.A co do płynu spryskiwaczy to padł czujnik z zbiorniczku na dobre ale że był też do wymiany silniczek to właśnie czekam na listonosza z nowym kompletem-zbiorniczek,czujnik,pompki-powinno działać jak nowe
Joe Satriani-Strange Beautiful Music...
pompki można "regenerować"
one poprostu od wody i syfu śniedzieją czy tam zapiekają się i nie chcą się krećić
mozna je na siłę przekręcić i zaczną działać
opcja druga, trwalsza, trzeba rozebrać, to nic innego jak silniczek elektryzcz, co prawda żeby rozebrać trzeba się troszkę pomęczyć ale da się
potem wyciąga się wirnik i wszystko trzeba przeczyścić, dać po kropelce oleju we wrażliwe miejsca i pompy działają jak nowe
mi się pierw tak zapiekła pompka od tylnego spryskiwacza, bo nie używana
a potem od przodu, rozebrałem, jeden wieczór pracy, potem to poskładać po sklejać zasilikonować i jest cacy
one poprostu od wody i syfu śniedzieją czy tam zapiekają się i nie chcą się krećić
mozna je na siłę przekręcić i zaczną działać
opcja druga, trwalsza, trzeba rozebrać, to nic innego jak silniczek elektryzcz, co prawda żeby rozebrać trzeba się troszkę pomęczyć ale da się
potem wyciąga się wirnik i wszystko trzeba przeczyścić, dać po kropelce oleju we wrażliwe miejsca i pompy działają jak nowe
mi się pierw tak zapiekła pompka od tylnego spryskiwacza, bo nie używana
a potem od przodu, rozebrałem, jeden wieczór pracy, potem to poskładać po sklejać zasilikonować i jest cacy
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru