jakoś mi to wygląda na uszczelke pod głowica
-pisałeś że sprawdzałeś olej i jest ok.
ale sprawdź czy niema tam wody wode jest tródno zauważyć na bagnecie
i opcja taka
że idzie w wydech tak jak pisało paru Gości to powinieneś odczuć nawet na wydechu charakterystyczny zapach ze spalin
powodzonka i nie męcz tak motorka bo może mu to na dobre niewyjść
ubywajaca WODA z chlodnicy w S14a ?? dziwne
Moderator: Moderator
- janeks13 200sx
- Coś już wiem
- Posty: 105
- Rejestracja: śr 28 gru, 2005 21:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
przeciek owszem byl na poczatku marca.... zostal juz usuniety
dokladnie rzecz biorac w okolicach turbiny kapalo , bo po jezdzie z dobrze zalaczonym TURBO to kapalo chyba na nie gdyz strasznie smierdzialo. Po zaspawaniu dziurki wszystko jest OK z smierdzeniem TURBINKI
w Lodzi jest jakis magik na ul.STRYKOWSKIEJ ktory pracowal w NISSANIE od lat IKS ...w piake do niego podjade
dokladnie rzecz biorac w okolicach turbiny kapalo , bo po jezdzie z dobrze zalaczonym TURBO to kapalo chyba na nie gdyz strasznie smierdzialo. Po zaspawaniu dziurki wszystko jest OK z smierdzeniem TURBINKI
w Lodzi jest jakis magik na ul.STRYKOWSKIEJ ktory pracowal w NISSANIE od lat IKS ...w piake do niego podjade
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
jak ci znikają takie litry to zobaczyszRoFAG pisze:... jutro pojedze i sprawdze tez na parkingu
a jeszcze zastanawia mnie czy bedzie widac ze kapie(NA PARKINGU) jak praktycznie caly spod ma oslony ?
ogólnie to zrób porządny przegląd instalacji - węże, opaski etc...
powąchanie rury jak janeks pisze też nie zaszkodzi
podobnie poniuchanie pod maską - jeżeli kapie i paruje to poczujesz smrodek (o ile lejesz płyn a nie wodę...)
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
.... smierdzialo faktycznie ale na ta chwile przestalo ... dzis bede spradzal kapanie na parkingu
a jeszcze mam pytanie : jaki ten dynek powinien lecieic z rury ? to ma byc dym czy para? duzo malo? jak dlugo powinien leciec.
jak dlugo na parkingu mam sprawdzic na obrotach 5000 ? tzn czy odrazu powinno leciec?
a jeszcze mam pytanie : jaki ten dynek powinien lecieic z rury ? to ma byc dym czy para? duzo malo? jak dlugo powinien leciec.
jak dlugo na parkingu mam sprawdzic na obrotach 5000 ? tzn czy odrazu powinno leciec?
Bialy, cos jak para.
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
1. Podniesienie obrotów ma na celu podniesienie ciśnienia w układzie chłodzenia i wyłapanie przecieków z węży - tu nie ma dymku, jak masz możliwość to zrób to na kanale - odkręć dolne osłony, wyczyść węże potrzymaj na obrotach i zobacz czy coś nie jest mokre
2. Czy dymi sprawdzasz po odpaleniu, później po przejechaniu w miarę spokojnie kilku kilometrów - z reguły widać w lusterku, dym z płynu ma kolor jasno szary
najpierw sprawdź dymek - jeżeli masz walniętą uszczelkę to wkręcanie silnika na obroty może być dla niego niezdrowe...
2. Czy dymi sprawdzasz po odpaleniu, później po przejechaniu w miarę spokojnie kilku kilometrów - z reguły widać w lusterku, dym z płynu ma kolor jasno szary
najpierw sprawdź dymek - jeżeli masz walniętą uszczelkę to wkręcanie silnika na obroty może być dla niego niezdrowe...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
jesli ten dymek (a nawet DYM) jest tak widoczny to napewno nic nie widac takiego ..zawsze w garazu stoi nazeczona wiec poinformowala by mnie ze cos sie dymi
w czesie jazdy tez nie zauwazylem nigdy
[ Dodano: Sro Maj 16, 07 16:53 ]
... chyba dobry znak !!!
idac za poradami , na postoju wcisnolem gaz do 5000obr , po chwili pokapalo.
dodatkowo stwierdzilem ze przewod od chlodnicy jest miekki
wiec wynika z powyzszego ze raczej to moze nie byc glowica
.. czy sie mysle ?
jutro bede sprawdzal na warsztacie
[ Dodano: Sro Maj 16, 07 16:54 ]
... dymu BRAK !!!
w czesie jazdy tez nie zauwazylem nigdy
[ Dodano: Sro Maj 16, 07 16:53 ]
... chyba dobry znak !!!
idac za poradami , na postoju wcisnolem gaz do 5000obr , po chwili pokapalo.
dodatkowo stwierdzilem ze przewod od chlodnicy jest miekki
wiec wynika z powyzszego ze raczej to moze nie byc glowica
.. czy sie mysle ?
jutro bede sprawdzal na warsztacie
[ Dodano: Sro Maj 16, 07 16:54 ]
... dymu BRAK !!!
jak juz bedziesz demolowal uklad chlodzenia to wez jeszcze profilaktycznie wymien sobie termostat (20zl) nie zaszkodzi a w zimie bedziesz zdrowszy
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
... tez o tym myslalem
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
... a bałeś się że nie będzie widaćRoFAG pisze: (...)
idac za poradami , na postoju wcisnolem gaz do 5000obr , po chwili pokapalo.
dodatkowo stwierdzilem ze przewod od chlodnicy jest miekki
(...)
jak naprawisz to pochwal się czy pomogło
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
wyminilem rurke wprowadzajaca wode do turbiny i narazie jest GUT !!! .. mam nadzieje ze w tej kwestii juz nigdy nikogo nie bede meczyl !!!
pozdrwiam i dziekuje wszsytkim za POMOC ... naprawde sie przydala !!!
... po raz kolejny utwierdzilem sie w przekonaniu ze TU sa same doktory do nysek
pozdrwiam i dziekuje wszsytkim za POMOC ... naprawde sie przydala !!!
... po raz kolejny utwierdzilem sie w przekonaniu ze TU sa same doktory do nysek