Troche za dużo W napisałeśjarkowy pisze:Mobil 1 5W50W - tańszy
Castrol RS 10W60W - drogi ideal
Olej po raz kolejny :)
Moderator: Moderator
ja tam sie nie znam ale debile tak robia megane nowe 30000 1 przegladDominik pisze:Taki trochę offtop ale dziś był u mnie znajomy oplem vectrą GTS 2004 r. to jest 2.2 diesel i ma wymianę oleju co 50 tyś Tak mu kazali w autoryzowanym servisie. Jest to możliwe?
Na dodatek turbo diesel
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
ja dzisiaj tez ogladałem taka vectre i potwierdzam wymiana co 50.000!!!!!!Dominik pisze:Taki trochę offtop ale dziś był u mnie znajomy oplem vectrą GTS 2004 r. to jest 2.2 diesel i ma wymianę oleju co 50 tyś Tak mu kazali w autoryzowanym servisie. Jest to możliwe?
Na dodatek turbo diesel
jak zobacze to uwierze... dalej nie wierze...taka informacja przerosła mniecziko pisze:ja dzisiaj tez ogladałem taka vectre i potwierdzam wymiana co 50.000!!!!!!Dominik pisze:Taki trochę offtop ale dziś był u mnie znajomy oplem vectrą GTS 2004 r. to jest 2.2 diesel i ma wymianę oleju co 50 tyś Tak mu kazali w autoryzowanym servisie. Jest to możliwe?
Na dodatek turbo diesel
oczywiscie , nie myslcie ,że nabijam sie z was ale ja po prostu nie wierze
a ja wierzę bio tam turbinka jest sterowana elektronicznie i nie jest tak wyżyłowany silnik jak w nissanie
sprzedam koguta tel 997
jak mocno chcesz sie przekonac to polecam ci poszukaj u dilera na stronce napewno jest na ten temat!!malpa pisze:jak zobacze to uwierze... dalej nie wierze...taka informacja przerosła mniecziko pisze:ja dzisiaj tez ogladałem taka vectre i potwierdzam wymiana co 50.000!!!!!!Dominik pisze:Taki trochę offtop ale dziś był u mnie znajomy oplem vectrą GTS 2004 r. to jest 2.2 diesel i ma wymianę oleju co 50 tyś Tak mu kazali w autoryzowanym servisie. Jest to możliwe?
Na dodatek turbo diesel
oczywiscie , nie myslcie ,że nabijam sie z was ale ja po prostu nie wierze
No Jasiu, pozwol ze sie nie zgodze. Wyzylowany, no co Ty, 169 KM prawie z dwoch litrow to prawie nic. CRX Vti ma 160 z 1.6l bez turbo, Integra 1,8 ma kolo 200 bez turbo, norma jest ze dwolitrowki (takie szmelce jak Astra I Gti 16v, Megane coupe ) maja po 150 KM z dwoch litrow bez turbinki. Zatem drobne 169KM, co to jest. Jakby tu bylo 280KM, to moze bym sie zgodzil. Wiekszosc nowych samochodow i nie tylko ma znacznie wiecej mocy z jednego litra. Zreszta nissan ma tak duze mozliwosci do tuningu, bo wlasnie nie jest tak wyzylowany. Jeszcze da sie rozkrecic Turbiny pompuja na malym cisnieniu u nas...no stosunkowojasiu pisze:a ja wierzę bio tam turbinka jest sterowana elektronicznie i nie jest tak wyżyłowany silnik jak w nissanie
Nie chciałem zaczynać nowego tematu, ten temat do podłączenia się chyba będzie najodpowiedniejszy. A mianowicie wyczytałem na forum i gdzieniegdzie indziej że do silnika SR20DET (s14a) wchodzi 3,5 litra oleju. A co jeśli zmieniałem olej, wlałem 2,9 litra i było 3/4 stanu, a rano przychodze sprawdzam a tam pare milimetrów ponad maksimum. O czym to może świadczyć i czym to spowodowane? To wogóle możliwe, żeby tak mało oleju weszło? Będę musiał odessać troche, a znowusz nie chcę żeby było za mało wiadomo z jakiego powodu
jesli zmieniasz olej nigdy nie spuscisz calego 0.4 chyba w samy filtrze zostaje i czy podczas sprawdzania poczekales az zalany olej splynie i olej powinno sie sprawdzac na cieplym silniku poniewarz rozgrzny olej zwieksza troszku swoja obiętosc czyli odpalamy , rozgrzewamy gasimy , czekamy az splynie , sprwwdzamy ;] pozdro
o ile mi wiadomo to filtr tez sie wymienia przy zmianie olejuJoKeR pisze:0.4 chyba w samy filtrze zostaje
niestety dla oszczednosci niektorzy twierdza ze nie trzebaAssassin pisze:o ile mi wiadomo to filtr tez sie wymienia przy zmianie olejuJoKeR pisze:0.4 chyba w samy filtrze zostaje
Było: 200sx s13 SR20DET
Jest: 200sx s13 CA18DET
Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
Jest: 200sx s13 CA18DET
Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
No nie myślisz chyba że zmieniałem olej bez zmiany filtra? Na ciepłym silniku po spłynięciu mam tak 3/4 stanu. To że olej najlepiej sprawdzać rano jak wszyściutko spłynie to mam poprostu z doświadczeń, jeżdżąc maluchami i innymi wynalazkami tamtych czasów, tak zwykle pisali w książkach PRLowskich. Najmniejszy kłopot mam z syrenką bo tam wogóle nie trzeba wymieniać oleju To co radzicie nie odsysać tej nadwyżki? Jeszcze dla pewności zrobie tak jak mówisz, rozgrzeje silnik zgasze i po 5 minutach sprawdze stan.JoKeR pisze:jesli zmieniasz olej nigdy nie spuscisz calego 0.4 chyba w samy filtrze zostaje i czy podczas sprawdzania poczekales az zalany olej splynie i olej powinno sie sprawdzac na cieplym silniku poniewarz rozgrzny olej zwieksza troszku swoja obiętosc czyli odpalamy , rozgrzewamy gasimy , czekamy az splynie , sprwwdzamy ;] pozdro
pozdro
Około pół litra oleju jest w chłodnicy oleju z której nie ścieknie. Wszyscy potwierdzają że przy zmianie tylko oleju i filtra wchodzi około 3 litrów.Michael pisze:Nie chciałem zaczynać nowego tematu, ten temat do podłączenia się chyba będzie najodpowiedniejszy. A mianowicie wyczytałem na forum i gdzieniegdzie indziej że do silnika SR20DET (s14a) wchodzi 3,5 litra oleju. A co jeśli zmieniałem olej, wlałem 2,9 litra i było 3/4 stanu, a rano przychodze sprawdzam a tam pare milimetrów ponad maksimum. O czym to może świadczyć i czym to spowodowane? To wogóle możliwe, żeby tak mało oleju weszło? Będę musiał odessać troche, a znowusz nie chcę żeby było za mało wiadomo z jakiego powodu
[ Dodano: Nie Sty 14, 07 23:14 ]
Jaki to musiałby być filtr żeby miał prawie pół litra pojemności ? Oryginały jak mają 100 ml to max.JoKeR pisze:0.4 chyba w samy filtrze zostaje
S
hehe i dlatego napisalem chyba bo nie bylem do konca pewien skad ten olej nie scieka
Koledzy odsysać czy nie? Mam ciut ponad max na zimnym silniku po całej nocy. Jeszcze sprawdze na ciepło[/code]