Strona 4 z 4

: pn 15 sty, 2007 09:53
autor: StefanS
Jak masz tylko ciut ;-) to nie odsysaj.

S

: sob 20 sty, 2007 10:11
autor: Michael
Koledzy na ciepło po 10 minutach od jazdy mam równiutko MAX, co o tym sądzicie? Ja bym zostawił, no ale może to jednak za dużo i ciut odessać? :roll:

: sob 20 sty, 2007 11:42
autor: JoKeR
witam mam taki plan chce zalac swojego CA matulem competition 15W50 z tym ze poprzedni wlasciciel jexdzil na mineralu zrobilem remoncik (wał pierscienie szklanki ) i na dotarcie zalalem mobila 10w40 półsyntetyk kopci tylko trochu na zimnym wydaje mi sie ze na bialo przejade kawalek i przestaje i teraz czy jak zalaje syntetyka wyzej wymienionego to bedzie wszystko w porzadku czy moze gdzies jeszcze wyplukac skads nagar i zacznie dymic jak lokomotywa?

: pt 31 gru, 2010 01:27
autor: Tomek89
Warm Up!


co powiecie na TOTAL Quartz 5w40? w nowszych zmieniają go co 20k km
także powinien starczyć na 5k a odporność termiczną nie staram się bo i tak będzie chłodnica, normy wszystko spełnia pięknie ładnie, a na dodatek można go dostać za psie pieniądze,

testy w kosiarce przebiegły pomyślnie,niedługo testy w dupowozie n/a i doładowanym,


miał już ktoś zalane w jakim kolwiek wozie ten konkretny olej :?:

: pt 31 gru, 2010 15:04
autor: roball
W oleju do turbo nie chodzi o odporność na te 120*C których czasami może dostać tylko na chwilowe przegrzanie przy chłodzeniu turbiny - tam temperatury bywają sporo wyższe. 5W może okazać się zbyt wodnisty do turbin T25/T28.
Jest też kwestia jakości/ilości dodatków które robią z bazy olej.
Wysoka cena nie gwarantuje wysokiej jakości, ale niska cena zawsze zapewnia niską jakość...

: sob 01 sty, 2011 16:48
autor: Animal
Ja mam zalaną furmanke motulem 15w50 competition jest tez silniczek po remoncie juz po dotarciu i bangla az milo nic nie kopci itd polecam pozdro

: sob 01 sty, 2011 23:49
autor: Tomek89
tez mam 15w50 motula, i twierdzę że jest za gęsty, i głośno głowica pracuje, jak się rozgrzeje mocno to jest spoko, no i śmiem twierdzić że na co dzień nie bardzo bo nie ma żadnych dodatków ulepszających, i odnoszę wrażenie że silnik lubi go(ubywa)

ciekawe czy tego oleju też będzie ubywać tak mocno

trzeba będzie zalać do dupowozu i obserwować zmiany,

: ndz 07 kwie, 2013 08:39
autor: Fabian LDZ
Troszkę odkopię temat
Jako że czas wyciągnąć Nyse z garażu trzeba olej zmienić, poprzedni właściciel zalał castrola 10W60
Auto kupiłem we wrześniu ale zauważyłem że po kilku sprintach po mieście odzywają się szklanki.
Zastanawiam się co wlać - castrola 10w60, valvo 10w60 czy motula 300V

co byście polecili?

: ndz 07 kwie, 2013 15:37
autor: luki343
Castrol bleee
Jak więcej kasy to motul jak mniej valvo. Oba dobre, chociaż ja zdecydowałem zalać valvo.

: ndz 07 kwie, 2013 15:59
autor: SKYLINE R34
Na oleju nie ma co oszczędzać. zalej motula 300v

: pn 08 kwie, 2013 11:55
autor: Fabian LDZ
Szczerze oszczędność niewielka Motul ok 160pln za 4L a valvo 130

: pn 08 kwie, 2013 12:26
autor: Binio_
nie kupuj baniek 4l motula bo takich już nie produkują od jakiegoś czasu i albo to podróbka albo stary olej... W puszkach 2l teraz są i ważne by z pewnego źródła kupić bo też podrabiają...

: pn 08 kwie, 2013 12:44
autor: Fabian LDZ
Binio_, to wiem że 300V jest w metalowych bańkach 2L
ogólnie podliczyłem że za łącznie 4L 300V ok 160zł trzeba by zapłacić
i chyba na tego motula się skuszę