Witam.
Mam takie pytanie i pomysł jednocześnie.
Czy ktoś z was próbował wymienić panel sterujący nawiewem i klimą w s13 na inny.
Np. na taki z Passata. Żeby było ładne podświetlenie a jednocześnie lepsza funkcjonalność.
I czy jest taka zamiana możliwa ??
Co wy na to
Klima w s13
Moderator: Moderator
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 7
- Rejestracja: wt 03 kwie, 2007 21:18
- Lokalizacja: Piaseczno
- Kontakt:
- janeks13 200sx
- Coś już wiem
- Posty: 105
- Rejestracja: śr 28 gru, 2005 21:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
kolego w pasku jeśli chodzi ci oładny panel to to jest climatronik a u nas masz manualna więc nic z tego chyba że zamoncisz taki zestawik z klimatronikiem uniwersalnym ( wyświetlacz i 2 termometry zew. i wew. i zapodajesz temperature w samochodzie na tym sprzeciku i on sam automatycznie załacza i wyłacza klime
A powiem ci ze, w 200sx na, sto procen .Byly automatyczne klimatyzacje z bardzo ladnym panelem
Tu link => http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-Silv ... enameZWDVW
Tu link => http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-Silv ... enameZWDVW
-
- Stały gość
- Posty: 243
- Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
- Lokalizacja: SRC
w samym linku co podałeś pisze wyraznie ze to do 180sx a według mnie 180sx to nie to samo co 200sxszeni pisze:A powiem ci ze, w 200sx na, sto procen .Byly automatyczne klimatyzacje z bardzo ladnym panelem
Tu link => http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-Silv ... enameZWDVW
- Nurek200SX
- Stały gość
- Posty: 358
- Rejestracja: ndz 04 cze, 2006 19:43
- Lokalizacja: Szczecin
Moim zdaniem 180sx i 200sx to to samo.
Z Wikipedi:
"S13 - model ten był oferowany w Europie jako 200SX, miał silnik o pojemności 1.8 litra (DOHC) CA18DET, doładowany turbiną, posiadający trzy warianty mocy - 170, 180 i 200 koni. Na części rynków miał nazwę 180SX, natomiast w USA był to 240SX z silnikiem 2.4 litra, bez turbiny. "
Co do tego: "osiadający trzy warianty mocy - 170, 180 i 200 koni" to widziałem tylko seryjne 170 koni a tych kolejnych silników niestety nie nawet o nich nie slyszałem.
Z Wikipedi:
"S13 - model ten był oferowany w Europie jako 200SX, miał silnik o pojemności 1.8 litra (DOHC) CA18DET, doładowany turbiną, posiadający trzy warianty mocy - 170, 180 i 200 koni. Na części rynków miał nazwę 180SX, natomiast w USA był to 240SX z silnikiem 2.4 litra, bez turbiny. "
Co do tego: "osiadający trzy warianty mocy - 170, 180 i 200 koni" to widziałem tylko seryjne 170 koni a tych kolejnych silników niestety nie nawet o nich nie slyszałem.
...:::200SX S13:::...
Nie sztuką jest mieć nowego 200SX-a, sztuką jest wsadzić całe serce w starego, by wyglądał jak nowy ;D
Nie sztuką jest mieć nowego 200SX-a, sztuką jest wsadzić całe serce w starego, by wyglądał jak nowy ;D
-
- Stały gość
- Posty: 243
- Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
- Lokalizacja: SRC
to dla czego w 180sx był od któregoś roku SR20DET a 200sx nie miał do modelu s14
Jakos mi sie nie wydaje ze 180sx byl oferowany tylko i wylacznie z sr20det , chyba a nawet na pewno byl w wersji z ca18det , zreszta nawet nazwa to mowi 180sx to od pojemnosci silnika tak jak p<font class="red">u</font>zniej 200 i rownolegle 240 sx gdzies to kiedys przeczytalem
wszystko jedno , przytym pewnie by bylo tylesamo zezby co przy panelu od innego auta oile to wogule jest mozliwe ,bo chyba w s14a jest klima podlaczona pod kompa jak w s13 jest tak samo to moze byc to nie wykonalne albo mega trudne .
wszystko jedno , przytym pewnie by bylo tylesamo zezby co przy panelu od innego auta oile to wogule jest mozliwe ,bo chyba w s14a jest klima podlaczona pod kompa jak w s13 jest tak samo to moze byc to nie wykonalne albo mega trudne .
- janeks13 200sx
- Coś już wiem
- Posty: 105
- Rejestracja: śr 28 gru, 2005 21:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
szeni pisze:A powiem ci ze, w 200sx na, sto procen .Byly automatyczne klimatyzacje z bardzo ladnym panelem
Tu link => http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-Silv ... enameZWDVW
ok wszystko fajnie tylko tu jest do silnika SR20det i tam masz inny komp niż w CA18 więc raczej odpada
Ludzie, prosze zanim zaczniecie się wypowiadać poczytajcie forum.
180 sx to s13 z CA18det produkowany na rynki JDM ( w poźniejszym etapie produkowany na rynki JDM z sr20det)
Co do panelu klimatronika ( tego z linki ) do s13 pasuje tylko potrzeba pokombinować z elektryką - co do kompa nie ma znaczenia. Przeszukaj tematy forumowicza o nick-u "200sx" miał zamontowany taki panel w swojej S13.
180 sx to s13 z CA18det produkowany na rynki JDM ( w poźniejszym etapie produkowany na rynki JDM z sr20det)
Co do panelu klimatronika ( tego z linki ) do s13 pasuje tylko potrzeba pokombinować z elektryką - co do kompa nie ma znaczenia. Przeszukaj tematy forumowicza o nick-u "200sx" miał zamontowany taki panel w swojej S13.