Termostat
Moderator: Moderator
a wie ktos gdzie kupic termostat ktory otwiera sie przy mniejszej temperaturze i ma lepszy przeplyw?
- Piotr Jankowski
- Coś już wiem
- Posty: 83
- Rejestracja: sob 22 paź, 2005 01:52
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
KONON BARBARZYŃCA
dziekowac....Piotr Jankowski pisze:www.frsport.com
- booncol
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 30
- Rejestracja: czw 26 sty, 2006 10:31
- Lokalizacja: Wieluń/Warszawa
- Kontakt:
a dokladnie TEN
kilka osob zamowilo juz taki termostat, niestety nie wiemy jeszcze jak sie sprawdza
z tego co pisza otwiera sie przy 62'C (seryjny 76.5'C)
kilka osob zamowilo juz taki termostat, niestety nie wiemy jeszcze jak sie sprawdza
z tego co pisza otwiera sie przy 62'C (seryjny 76.5'C)
nie ma tego złego co by na szybsze nie wyszło
ja kupiełm jakis tydzien temu w jc za 20 zł co otwiera sie przy 78 stopniach i jest gites po 5 km autko rozgrzane zobaczymy jak zime przyzyje
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Ciekawe co piszecie...
Serwisówka:
Standard: 82*C
Hot type: 88*C (jeżdżę na takim, temperatura nigdy nie poszła poza środek)
Cold type: 76,5*C
dla naszej strefy klimatycznej 82 lub 88
jak ktoś upala samochód w drifcie przy 40*C to chłodniejszy termostat ma sens
w innych zastosowaniach silnik będzie niedogrzany
Serwisówka:
Standard: 82*C
Hot type: 88*C (jeżdżę na takim, temperatura nigdy nie poszła poza środek)
Cold type: 76,5*C
dla naszej strefy klimatycznej 82 lub 88
jak ktoś upala samochód w drifcie przy 40*C to chłodniejszy termostat ma sens
w innych zastosowaniach silnik będzie niedogrzany
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
Tak wygląda OEM termostat 88'C Hot type Nissan
strzałka wskazuje górę trzeba na to zwrócić uwagę przy montażu.
charakterystyka pracy termostatu 88'C
- zmierzona w warunkach domowych
- termostat używany
- rok produkcji 99
termostat zamknięty temp poniżej 88'C
zaczyna się otwierać przy 88'C do pełnego otwarcia 95'C
[ Dodano: Nie 27 Lut, 2011 15:16 ]
Wymiana termostatu dla laików w silniku KA (CA i SR mają identycznie - drobne różnice)
http://forums.nicoclub.com/thermostat-replacement-write-up-t324954.html
Bardzo ważne ten cypelek przy termostacie musi być zawsze u góry !!!
1. Służy on do odpowietrzania układu (wiadomo pęcherzyki powietrza wypływają zawsze do góry)
2. Przez ten otworek przepływa mała ilość gorącego płynu chłodniczego co pozwala nagrzać się całemu termostatowi a nie tylko jego cześć. (Tylko jeżeli jest zamknięty).
Tak wygląda Temostat Cold type 76,5`C
charakterystyka pracy (używanego) termostatu 76,5`C Cold Type
Porównanie pracy termostatów 88`C i 76,5`C na jednym wykresie
Inna budowa termostatów - trochę inaczej działają.
strzałka wskazuje górę trzeba na to zwrócić uwagę przy montażu.
charakterystyka pracy termostatu 88'C
- zmierzona w warunkach domowych
- termostat używany
- rok produkcji 99
termostat zamknięty temp poniżej 88'C
zaczyna się otwierać przy 88'C do pełnego otwarcia 95'C
[ Dodano: Nie 27 Lut, 2011 15:16 ]
Wymiana termostatu dla laików w silniku KA (CA i SR mają identycznie - drobne różnice)
http://forums.nicoclub.com/thermostat-replacement-write-up-t324954.html
Bardzo ważne ten cypelek przy termostacie musi być zawsze u góry !!!
1. Służy on do odpowietrzania układu (wiadomo pęcherzyki powietrza wypływają zawsze do góry)
2. Przez ten otworek przepływa mała ilość gorącego płynu chłodniczego co pozwala nagrzać się całemu termostatowi a nie tylko jego cześć. (Tylko jeżeli jest zamknięty).
Tak wygląda Temostat Cold type 76,5`C
charakterystyka pracy (używanego) termostatu 76,5`C Cold Type
Porównanie pracy termostatów 88`C i 76,5`C na jednym wykresie
Inna budowa termostatów - trochę inaczej działają.
Ostatnio zmieniony ndz 27 lut, 2011 15:34 przez erison, łącznie zmieniany 2 razy.
- TiGRA
- -#Administrator
- Posty: 1777
- Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
- Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
- Kontakt:
bump dla potomnych
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
-
- Postojebca
- Posty: 1608
- Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
- Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
- Kontakt:
Pany, jaki założyć? tzn najlepszy zamiennik do ca18
WAHLER 3118.82D1
czy
VERNET TH5971.82J
koszt śmieszny w obu przypadkach
82 st.C będzie najlepszy mi się wydaje
ile za oem krzyczą?
powiem tak w VAGach co miałem z nimi do czynienia OEM załatwiał sprawę w jednym Wahler też się spisał, a jakieś zamienniki to zakładało się co rok
WAHLER 3118.82D1
czy
VERNET TH5971.82J
koszt śmieszny w obu przypadkach
82 st.C będzie najlepszy mi się wydaje
ile za oem krzyczą?
powiem tak w VAGach co miałem z nimi do czynienia OEM załatwiał sprawę w jednym Wahler też się spisał, a jakieś zamienniki to zakładało się co rok