Mam question. Na lewym nadkolu w komorze silnika jest jakieś urządzonko (co to?) i z niego wychodzą 3 rurki (z podciśnieniem). Jedna idzie wężykiem do kolektora ssącego, druga przechodzi w sztywna rurkę i gdzieś znika za silnikiem. A trzecia? Ta najbardziej z przodu?
Wisi u mnie luźno - na razie przynajmniej ją zatkałem. Widać po niej, że powinna łączyć się z innym wężykiem (taka przejściówka), do tego jest jeszcze czysta, więc pewnie odczepiła się niedawno (może jak naprawiałem klimat). Do czego to przypiąć (na razie tylko zatkałem) - nigdzie nic wolnego nie widzę??
Zdjęcie poniżej:
Rurka - do czego ją przypiąć?
Moderator: Moderator
dokładnie pokazalem na zdieciu dokad on jest podłaczony
sprzedam koguta tel 997
Dzięki!
A gdzie dalej leci tamta rurka? (i po co wysysa się z niej powietrze)
A gdzie dalej leci tamta rurka? (i po co wysysa się z niej powietrze)
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
To nie jest map sensor
PRRESURE REGULATOR CONTROL SOLENOID VALUE (PRCSV) - zawór sterujący regulatorem ciśnienia wtrysku (rany, co za nazwa)
Działa na zasadzie załącz wyłącz. ECU dzięki niemu steruje ciśnieniem wtrysku poprzez zawór PR. Gdy silnik jest poniżej 60 stopni to przez 3min. zawór jest zamknięty poprzez podanie 12V. Po 3 min lub powyżej 60 stopni ECU PRCSV i otwiera się sterowanie podciśnieniem na PR, który reguluje ciśnienie paliwa na wtrysku.
Aby go sprawdzić należy zastosować się do rysunku
PRRESURE REGULATOR (PR)- Regulator ciśnienia wtrysku.
Jest to zawór powrotny paliwa zamocowany na końcu szyny paliwowej. Gdy podciśnienie (sterowane z PRCSV) znajduje się na nim w szynie wtryskowej panuje ciśnienie 1,96bar, a gdy podciśnienie jest odłączone (zimny silnik) ciśnienie na wtryskach wynosi 2,45bar (właściwie pełni rolę ssania).
To ze strony turbokillers.prv.pl - tam są też dzięcia co i jak
jak pooglądasz te rurki dokładnie napewno bedziesz wiedział która jest od czego.
A ta co Ci wypadła - ta za przepływomierzem jest tam podlączona po to ze jak PRCSV odłażczy podciśnienie z kolektora ssącego połączonego z PR to podciśnienie z kolektora musi pobierać powietrze i pobiera je właśnie za przepływomieżem.
PRRESURE REGULATOR CONTROL SOLENOID VALUE (PRCSV) - zawór sterujący regulatorem ciśnienia wtrysku (rany, co za nazwa)
Działa na zasadzie załącz wyłącz. ECU dzięki niemu steruje ciśnieniem wtrysku poprzez zawór PR. Gdy silnik jest poniżej 60 stopni to przez 3min. zawór jest zamknięty poprzez podanie 12V. Po 3 min lub powyżej 60 stopni ECU PRCSV i otwiera się sterowanie podciśnieniem na PR, który reguluje ciśnienie paliwa na wtrysku.
Aby go sprawdzić należy zastosować się do rysunku
PRRESURE REGULATOR (PR)- Regulator ciśnienia wtrysku.
Jest to zawór powrotny paliwa zamocowany na końcu szyny paliwowej. Gdy podciśnienie (sterowane z PRCSV) znajduje się na nim w szynie wtryskowej panuje ciśnienie 1,96bar, a gdy podciśnienie jest odłączone (zimny silnik) ciśnienie na wtryskach wynosi 2,45bar (właściwie pełni rolę ssania).
To ze strony turbokillers.prv.pl - tam są też dzięcia co i jak
jak pooglądasz te rurki dokładnie napewno bedziesz wiedział która jest od czego.
A ta co Ci wypadła - ta za przepływomierzem jest tam podlączona po to ze jak PRCSV odłażczy podciśnienie z kolektora ssącego połączonego z PR to podciśnienie z kolektora musi pobierać powietrze i pobiera je właśnie za przepływomieżem.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Czy mi się zdaje, czy w serwisówce na stronie EF & EC 6 jest w błąd w podłączeniu elektrozaworu sterującego ciśnieniem paliwa (PRCSV). Chyba w rzeczywistości kolektor dolotowy jest podłączony z drugiej strony tego zaworu?
- Załączniki
-
- pr.gif (6.62 KiB) Przejrzano 4334 razy
|oo|__|oo|
Wildcat
O=O---O=O
Wildcat
O=O---O=O