Rurka - do czego ją przypiąć?

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Bodiniusz
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 70
Rejestracja: pt 22 sie, 2003 08:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Mam question. Na lewym nadkolu w komorze silnika jest jakieś urządzonko (co to?) i z niego wychodzą 3 rurki (z podciśnieniem). Jedna idzie wężykiem do kolektora ssącego, druga przechodzi w sztywna rurkę i gdzieś znika za silnikiem. A trzecia? Ta najbardziej z przodu?

Wisi u mnie luźno - na razie przynajmniej ją zatkałem. Widać po niej, że powinna łączyć się z innym wężykiem (taka przejściówka), do tego jest jeszcze czysta, więc pewnie odczepiła się niedawno (może jak naprawiałem klimat). Do czego to przypiąć (na razie tylko zatkałem) - nigdzie nic wolnego nie widzę??

Zdjęcie poniżej:
ChEsTeR

To jest map sensor ale nie mam pojecia gdzie ida u was te rurki
Awatar użytkownika
jasiu
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 101
Rejestracja: ndz 14 gru, 2003 23:17
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

dokładnie pokazalem na zdieciu dokad on jest podłaczony
sprzedam koguta tel 997
Awatar użytkownika
Bodiniusz
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 70
Rejestracja: pt 22 sie, 2003 08:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Dzięki!
A gdzie dalej leci tamta rurka? (i po co wysysa się z niej powietrze)
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

To nie jest map sensor

PRRESURE REGULATOR CONTROL SOLENOID VALUE (PRCSV) - zawór sterujący regulatorem ciśnienia wtrysku (rany, co za nazwa)

Działa na zasadzie załącz wyłącz. ECU dzięki niemu steruje ciśnieniem wtrysku poprzez zawór PR. Gdy silnik jest poniżej 60 stopni to przez 3min. zawór jest zamknięty poprzez podanie 12V. Po 3 min lub powyżej 60 stopni ECU PRCSV i otwiera się sterowanie podciśnieniem na PR, który reguluje ciśnienie paliwa na wtrysku.
Aby go sprawdzić należy zastosować się do rysunku



PRRESURE REGULATOR (PR)- Regulator ciśnienia wtrysku.

Jest to zawór powrotny paliwa zamocowany na końcu szyny paliwowej. Gdy podciśnienie (sterowane z PRCSV) znajduje się na nim w szynie wtryskowej panuje ciśnienie 1,96bar, a gdy podciśnienie jest odłączone (zimny silnik) ciśnienie na wtryskach wynosi 2,45bar (właściwie pełni rolę ssania).

To ze strony turbokillers.prv.pl - tam są też dzięcia co i jak
jak pooglądasz te rurki dokładnie napewno bedziesz wiedział która jest od czego.

A ta co Ci wypadła - ta za przepływomierzem jest tam podlączona po to ze jak PRCSV odłażczy podciśnienie z kolektora ssącego połączonego z PR to podciśnienie z kolektora musi pobierać powietrze i pobiera je właśnie za przepływomieżem.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
.wildcat.
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 29 maja, 2005 04:58
Lokalizacja: z miasta

Czy mi się zdaje, czy w serwisówce na stronie EF & EC 6 jest w błąd w podłączeniu elektrozaworu sterującego ciśnieniem paliwa (PRCSV). Chyba w rzeczywistości kolektor dolotowy jest podłączony z drugiej strony tego zaworu?
Załączniki
pr.gif
pr.gif (6.62 KiB) Przejrzano 4334 razy
|oo|__|oo|

Wildcat

O=O---O=O
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”