ja dzis sie uporalem z Walbro 255 wyciagniecie jest banalne
Problemy jakie mozemy napotkac to
1 cisnienie w wezyku który idzie do silnika od pompy ja poradzilem sobie wlozeniem sruby na czas wyciagniecia pompy
2 jak odkrecic ta wielka plastikowa nakretke proponuje cos plaskiego typu srubokret (plaski) przecinak jak oczywiscie nie mamy klucza ja uzylem dluta
3 wyciągnąć pompę jest dość prosto po prostu pociągnąć i wyjdzie
Pompa jest umocowana na metalowym stelażu na górze tego stelażu znajdują się 2 ślizgi
4 wyciągnąć i wymienić pompę nie jest tak proste szczególnie ze Walbro jest troszkę inna ważna informacja ze przed wyciągnięciem trzeba w miarę zapamiętać kont filtra paliwa od starej pompy ponieważ przy montażu nowej jest problem z włożeniem jej ja zamontowałem stary filtr bo był większy i lepiej mi pasował następnie trzeba przelutowac kable od kostek
5 wsadzić pompę do baku podłączyć wszystko w środku i tu jest problem z włożeniem jej jak napisałem wyżej ważne jest by filtr był w podobnej pozycji do poprzedniego i mój się jakoś blokował o to co jest obok pompy musiałem włożyć rękę i przepchnąć filtr by ominol to ustrojstwo z obok pompy jak się zajrzy widać 2 miejsca na te metalowe ślizgi nakierować i włożyć. Mi to zajęło z 15 min walka z włożeniem pompy
Mam nadzieje ze możne komuś tym mogę pomóc wiem ze to banalne ale ja jako laik bym szukał informacji właśnie takich
jeszcze dorzucę linka gdzie znalazłem kilka zdjęć
http://www.ka-t.org/forums/viewtopic.php?t=10417