Zbyt wysokie wolne obroty!!!

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Skaucik
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 30
Rejestracja: wt 12 maja, 2009 19:53
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Po odpaleniu auta obroty wskakują na 1500 i falują delikatnie w tych okolicach.Wymieniłem silniczek krokowy,wyczyscilem przepływke,Sprawdzilem dolot...Nie wiem co robic dalej;/ Jeszcze dodam,że jak odlącze wtyczke od krokowego to spadają obroty do 950-1000.Co to może byc??!!!!
BRNIESZ W TO NIEUSTANNIE! JUZ NIE MOŻESZ SIE WYCOFAĆ!!
Awatar użytkownika
geniula1
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 642
Rejestracja: pn 28 sty, 2008 21:38
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

A przeczyściłeś te wszystkie kanaliki które obsługuje krokowiec ??. Druga sprawa jest taka iz obok krokowca jest śrubka którą regulujesz wolne obroty. To że po odpaleniu wskakuje ci na 1500 obrotów to jest całkowicie normalne. Wiele razy był już wałkowany ten temat ;]
N/A-LPG KILLER ;)

Japan Auto
Awatar użytkownika
Skaucik
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 30
Rejestracja: wt 12 maja, 2009 19:53
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Kanaliki wyczyscilem.On utrzymuje sie cały czas na 1500(lekko faluje 1400-1500) gdzie jest ta srubka??? ile powinien miec obr na nagrzanym silniku??? Aha i dodam ,że jak odlączylem kleme na 15 min ,pozniej spowrotem podłączylem to po odpaleniu miał 950 i trzymał az do chwili dodania gazu .Zaraz po tym znowu wskoczył na 1500;/
BRNIESZ W TO NIEUSTANNIE! JUZ NIE MOŻESZ SIE WYCOFAĆ!!
Awatar użytkownika
geniula1
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 642
Rejestracja: pn 28 sty, 2008 21:38
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Niedaleko krokowca jest ta śruba. Rozejrzysz się a zobaczysz. To aby obroty nie spadały pod obciążeniem odpowiedzialny jest taki P I E R D O L N I K w kształcie dłuuugiej nakrętki obok krokowca. Pomierz czy ma odpowiednią rezystancję. Możliwe iż to on będzie odpowiedzialny za spadek obrotów podczas włączania klimy. Obroty na biegu jałowym powinny być poniżej tysiąca. Ja mam 750.

Ogólnie to polecam ci przeczytać serwisówkę. Księga wiedzy jesli chodzi o s13.
N/A-LPG KILLER ;)

Japan Auto
Awatar użytkownika
Skaucik
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 30
Rejestracja: wt 12 maja, 2009 19:53
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Niezrozumiałes mnie;) Przed odpaleniem auta odlączylem kleme akumulatora w celu zresetowania.Odpaliłem i miał obr 950 az do momętu pierwszego przygazowania.Pozniej zatrzymały sie znowu na 1500.Wydaje mi sie,że to moze byc cos z kompem jak sadzisz??? a tak na marginesie gdzie znajduje sie ECU?? Szukałem w okolicach miejsca dla pasażera ale nic z tego
BRNIESZ W TO NIEUSTANNIE! JUZ NIE MOŻESZ SIE WYCOFAĆ!!
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

cienko szukałeś, trzeba odkręcić nakładkę na próg, zdjąć plastik na prawym nadkolu i pod spodem jest ECU

jak odepniesz AAC to jakie masz obroty?
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
Skaucik
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 30
Rejestracja: wt 12 maja, 2009 19:53
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

950
BRNIESZ W TO NIEUSTANNIE! JUZ NIE MOŻESZ SIE WYCOFAĆ!!
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

odepnij krokowy, wkręć śrubkę regulacyjną tak żeby obroty zeszły do 800, podepnij krokowy i zdaj relację ;)

ewidentnie coś jest nie tak z AAC, porządnie wyczyściłeś? Sprężynkę założyłeś?
tu masz relację jak ja to robiłem:
http://picasaweb.google.com/ltckra/200s ... ychObrotow#
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
Skaucik
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 30
Rejestracja: wt 12 maja, 2009 19:53
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

a gdzie znajduje sie ta sruba??? Wielkie dzieki za pomoc;) Jak zrobie to zdam relacje;)
BRNIESZ W TO NIEUSTANNIE! JUZ NIE MOŻESZ SIE WYCOFAĆ!!
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

po przeciwnej stronie niż AAC, klucz 10 - obczaj z linka fotkę gdzie jest przyłożona suwmiarka, to ta śrubka - ciężko jej nie znaleźć..

może to jest sedno problemu - wzięła po czyszczeniu i wypadła ...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
gshock
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 178
Rejestracja: pn 20 mar, 2006 23:41
Lokalizacja: Gdańsk

ja dlugo walczylem z wysokimi wolnymi obrotami.
jak odpialem aac valve to obroty byly 800 jak zapialem 1300, nie pomagalo zadne czyszczenie ani regulacja.
okazalo sie ze w ecu w tranzystorze kluczujacym ten zaworek bylo przebicie (miedzy podkladka mikowa a obudowa ecu co w efekcie zwieralo kolektor do masy. po odizolowaniu problem z wolnymi ustapil
fenix
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 51
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 20:12
Lokalizacja: Gliwice

szkoda, że kolega skaucik nie napisał jaka była przyczyna... :)
wiem, że temat stary jak świat ale mam dokładnie te same objawy (falujące obroty, zbyt wysokie natomiast po odpięciu acc wszystko wraca do normy) i nic zupełnie nie pomaga (ecu pokazuje, że wszystko jest ok, czyszczenia przepustnicy, przepływki, air regulatora itp... ) , jedynie odłączenie krokowca ale przez to auto więcej pali i potrafi zgasnąć przy hamowaniu... a najciekawsze jest to, że wszystko było dobrze aż do czasu wymiany paska alternatora ... :) Nie chciałem zakładać nowego tematu także może komuś udało się wyleczyć auto z falujących obrotów ?
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Jakie masz obroty po odłączeniu "krokowca" ?
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
fenix
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 51
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 20:12
Lokalizacja: Gliwice

około 900i są w miare stabilne, jedynie przy hamowaniu spadają i czasem auto zgaśnie (przy odpiętym krokowcu)
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

ustaw śrubą na 800 i podepnij A.C.C (powinny się podnieść na 850)
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”