tak wiec pytanie jak to podłączyć ?? są 3 wyjścia/wejścia:
1. ten na dole (wygięty) od podciśnienia ?
2. z boku chyba wchodzi paliwo albo wychodzi ??
3. no i z góry paliwo wchodzi albo wychodzi ? a może wskaźnik ?
4. może coś się podłączać tam gdzie jest zaślepione czymś (na imbus)
wygląda to tak:
Regulator ciśnienia paliwa
Moderator: Moderator
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Musiał bym mieć to w rękach...
Tam gdzie jest manometr to będzie wejście paliwa od silnika a tam gdzie jest pojedyńcza dziura to wyjście do zbiornika.
Ten mały króciec to powietrze sterujące.
Tam gdzie jest manometr to będzie wejście paliwa od silnika a tam gdzie jest pojedyńcza dziura to wyjście do zbiornika.
Ten mały króciec to powietrze sterujące.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Identyczny jak SARD Fuel Pressure Regulators
http://drift411.com/forums/index.php?showtopic=4783
http://lanz-cars.blogspot.com/2007/12/fuel-pressure-regulator-stage-ii.html
tu masz jeszcze dwa linki dla jasności:
http://drift411.com/forums/index.php?showtopic=4783
http://lanz-cars.blogspot.com/2007/12/fuel-pressure-regulator-stage-ii.html
tu masz jeszcze dwa linki dla jasności:
Seryjna regulator ciśnienia paliwa w S13 CA18DET jest podłączony tak:
pompa paliwa filtr listwa paliwowa regulator ciś paliwa powrót do baku
gdzie podpinam SADR na zasilaniu czy na powrocie?
pompa paliwa filtr listwa paliwowa regulator ciś paliwa powrót do baku
gdzie podpinam SADR na zasilaniu czy na powrocie?
na powrocie
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Na logikę, w każdym aucie będzie tak samo bo przecież założeniem jest utrzymać ciśnienie na listwie (wtryskach) a nie na filtrze