Strona 1 z 1

Regulator ciśnienia paliwa

: ndz 26 lip, 2009 20:18
autor: noucamp
tak wiec pytanie jak to podłączyć ?? są 3 wyjścia/wejścia:

1. ten na dole (wygięty) od podciśnienia ?
2. z boku chyba wchodzi paliwo albo wychodzi ??
3. no i z góry paliwo wchodzi albo wychodzi ? a może wskaźnik ?
4. może coś się podłączać tam gdzie jest zaślepione czymś (na imbus)
wygląda to tak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: ndz 26 lip, 2009 20:42
autor: krzych
Przyglądałem się kiedyś podobnemu i zdaje się , żę wejście jest z boku tam gdzie zaślepka imbusowa a w miejsce zaślepki wkręca się manometr. Mógłby ktoś to potwierdzic ???

: pn 27 lip, 2009 10:36
autor: jarkowy
Musiał bym mieć to w rękach...
Tam gdzie jest manometr to będzie wejście paliwa od silnika a tam gdzie jest pojedyńcza dziura to wyjście do zbiornika.
Ten mały króciec to powietrze sterujące.

: pn 27 lip, 2009 11:52
autor: erison
Identyczny jak SARD Fuel Pressure Regulators
Obrazek



http://drift411.com/forums/index.php?showtopic=4783
http://lanz-cars.blogspot.com/2007/12/fuel-pressure-regulator-stage-ii.html

tu masz jeszcze dwa linki dla jasności: :above:

: wt 04 maja, 2010 10:49
autor: Konrad
Seryjna regulator ciśnienia paliwa w S13 CA18DET jest podłączony tak:

pompa paliwa -> filtr -> listwa paliwowa -> regulator ciś paliwa -> powrót do baku

gdzie podpinam SADR na zasilaniu czy na powrocie?

: wt 04 maja, 2010 12:34
autor: ige
na powrocie

: sob 12 kwie, 2014 10:33
autor: Nero
Odgrzeję kotleta.
Czy w rb26 będzie tak samo?

: sob 12 kwie, 2014 19:18
autor: Binio_
Na logikę, w każdym aucie będzie tak samo bo przecież założeniem jest utrzymać ciśnienie na listwie (wtryskach) a nie na filtrze ;)

: sob 12 kwie, 2014 22:18
autor: Nero
Potrzebowałem tylko upewnienia się ;) Dzięki ;)