Regulator ciśnienia paliwa

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

noucamp
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 70
Rejestracja: pt 08 sie, 2008 21:37

tak wiec pytanie jak to podłączyć ?? są 3 wyjścia/wejścia:

1. ten na dole (wygięty) od podciśnienia ?
2. z boku chyba wchodzi paliwo albo wychodzi ??
3. no i z góry paliwo wchodzi albo wychodzi ? a może wskaźnik ?
4. może coś się podłączać tam gdzie jest zaślepione czymś (na imbus)
wygląda to tak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony pn 27 lip, 2009 07:55 przez noucamp, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
krzych
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 89
Rejestracja: ndz 29 mar, 2009 21:31
Lokalizacja: Żyrardów

Przyglądałem się kiedyś podobnemu i zdaje się , żę wejście jest z boku tam gdzie zaślepka imbusowa a w miejsce zaślepki wkręca się manometr. Mógłby ktoś to potwierdzic ???
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Musiał bym mieć to w rękach...
Tam gdzie jest manometr to będzie wejście paliwa od silnika a tam gdzie jest pojedyńcza dziura to wyjście do zbiornika.
Ten mały króciec to powietrze sterujące.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Identyczny jak SARD Fuel Pressure Regulators
Obrazek



http://drift411.com/forums/index.php?showtopic=4783
http://lanz-cars.blogspot.com/2007/12/fuel-pressure-regulator-stage-ii.html

tu masz jeszcze dwa linki dla jasności: :above:
Awatar użytkownika
Konrad
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 954
Rejestracja: czw 31 sie, 2006 14:58
Lokalizacja: Koziegłówki
Kontakt:

Seryjna regulator ciśnienia paliwa w S13 CA18DET jest podłączony tak:

pompa paliwa -> filtr -> listwa paliwowa -> regulator ciś paliwa -> powrót do baku

gdzie podpinam SADR na zasilaniu czy na powrocie?
Obrazek
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

na powrocie
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
Nero
Stały gość
Stały gość
Posty: 440
Rejestracja: sob 22 wrz, 2007 15:49
Lokalizacja: NMR

Odgrzeję kotleta.
Czy w rb26 będzie tak samo?
Oo\_____/oO VS Oo\_____/oO
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Na logikę, w każdym aucie będzie tak samo bo przecież założeniem jest utrzymać ciśnienie na listwie (wtryskach) a nie na filtrze ;)
Awatar użytkownika
Nero
Stały gość
Stały gość
Posty: 440
Rejestracja: sob 22 wrz, 2007 15:49
Lokalizacja: NMR

Potrzebowałem tylko upewnienia się ;) Dzięki ;)
Oo\_____/oO VS Oo\_____/oO
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”