duzy nadmiar nadmiar paliwa

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

cziko

ogladałem dzisiaj nissana do kupienia i ma taki problem!!!po odpaleni kiedy silnik zaczyna łapac normalną temperature zaczyna strasznie smierdziec paliwem z rury leci czarny dym!!!!!po wykreceniu swiec az kapie z nich paliwo!! i teraz pytanie to najmodrzejszych głow w naszym klubie!!!!co jest przyczyną???zmieniany był komp,przepływka,pompa,świece,cewki i nie pamieteam co jescze!!!
Ostatnio zmieniony pt 10 wrz, 2004 09:44 przez cziko, łącznie zmieniany 1 raz.
komis
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 66
Rejestracja: czw 25 gru, 2003 20:50
Lokalizacja: KRAKÓW

czujnik temperatury
200sx s14-250KM

-STREET RACERS KRAKOW-
cziko

mysle ze od czujnika to palił by wiecej i tylko by smierdziało wacha a w tym przypadku ten samochód nie da rady jeździc takie dawki dostaje potęzne :D
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

A SONDA LAMBDA ?? TO ZE KOMP WIDZI JĄ JAKO OK NIE ZNACZY ZE DZIAŁA PRAWIDŁOWO
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Awatar użytkownika
Melchior
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 130
Rejestracja: wt 09 gru, 2003 22:09
Lokalizacja: Włocławek

A może AFM daje sygnał na maksa, tzn jest gdzieś zwarcie, trzeba by zmierzyć woltomierzem, najlepiej przy kompie, bo może gdzieś kabalek się przetarł i zwarł.
cziko

Melchior pisze:A może AFM daje sygnał na maksa, tzn jest gdzieś zwarcie, trzeba by zmierzyć woltomierzem, najlepiej przy kompie, bo może gdzieś kabalek się przetarł i zwarł.
ooooo to moze byc pomysł :!:
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

cziko pisze:mysle ze od czujnika to palił by wiecej i tylko by smierdziało wacha a w tym przypadku ten samochód nie da rady jeździc takie dawki dostaje potęzne :D

Szukaj: 1. Nieszczelnosci w ukladzie dolotowym np miedzy filtrem powietrza a turbina -jezeli tam bedzie lapal lewe powietrze to bedzie sie zalewal.
2. Uszkodzonych czujnikow.
3. Sprawdz czy przewodzik miedzy kolektorem a regulatorem cisnienia paliwa nie spadl lub nie sparcial i przepuszcza.
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Awatar użytkownika
Melchior
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 130
Rejestracja: wt 09 gru, 2003 22:09
Lokalizacja: Włocławek

brt, powiedz mi, jak spadnie przewód z regulatora ciśnienia paliwa, to i tak dawką paliwa nadal regulują wtryskiwacze. Tenprzewód nie powinien mieć wpływu na nadmiar paliwa IMHO.
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Melchior pisze:brt, powiedz mi, jak spadnie przewód z regulatora ciśnienia paliwa, to i tak dawką paliwa nadal regulują wtryskiwacze. Tenprzewód nie powinien mieć wpływu na nadmiar paliwa IMHO.
No tak ale wtryskiwacze nie mysla :lol: One maja zaprogramowany czas wtrysku w mapie paliwa wiec jezeli podniesiesz cisnienie to auto sie zaleje przy tym samym czasie wtrysku.
Zdejmujac przewod z regulatora, cisnienie paliwa wzrasta :) ale za przy doladowaniu nie wzrosnie na tyle aby paliwa wystarczalo :)
Reasumujac ten przewod ma bardzo duzy wplyw na ilosc paliwa.
W tej sytuacji to moze byc problemem, ale nie musi. Niestety gramy w zgadywanke przez internet 8)
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
cziko

na początku tygodnia pojade i bede sprawdzał wszystkie wasze pomysły!!jka tylko dojde co było przyczyna odrazu sie dowiecie!!!!
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

a ja ci powiem
Air regulator jest zablokowany i stoi w opcji full open.
Na zimnym jest gites bo tak powinien stać a na ciepłym powinien się zamknąć ale nie chce i dlatego dostaje za dużo powietrza.
Jednaj jest jedno ale w takiej sytuacji nie powinien chodzić na wolnych obrotach ale później powinno być ok.
Jeszcze jedna zecz czujnik tem działa i mówi ze jest cały czas zimny to może go przelewać ale raczej zawsze zapali.
a samo ciśnienie paliwa tu nie wiele zmienia nawet jak bedzie miał 4 bary to i tak zapali i bedzie w miae dobrze chodził(wiem bo sprawdzałem bo mam fuel regulator)A wiecej niż 4 bary nie może być bo zawór zabezpieczający w pompie paliwa nie pozwoli na więcej.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
robin

Niewiem czy to cas pomoze ale ostatnio regulowalem wolne obroty wg. serwisowki trzeba odlaczyc przewod od A.A.C. po odlaczeniu tego i przygazowaniu zobaczylem za soba chmure jak z kamaza. Moze cos przy A.A.C. ?
cziko

no wiec auto jusz jest w moim garazu i po dzisiejszym całym dniu przekładania gratów nic nowego nie wynikło!!!DODAM TYLKO IZ JEST INACZEJ NIZ WCZESNIEJ PISAŁEM AUT NIE JEST ZALEWANE PO ROZGRZANIU :!: ONO ODRAZU PO ODPALENIU JAK JEST ZIMNE NAWET TO ODRAZU WALI KŁABY CZARNEGO DYMU Z TŁUMIKA A PALIWEM TAK SMIERDZI ZE SIE NIE DA OPISAC :!: przekładalismy dzisiaj air regulator,zawór zwrotny paliwa,kompa,przepływomiez,lambde,czujnik temperatury i niccc!!!czekam na wasze złote mysli bo normalnie załamuje rece!!!!a własciciel to az w czerne ciuszki sie odział i mówi ze załobe ma :D piszcie szybko jak waszym zdniem podołac z tym zjawiskiem
cziko

widze ze nikt nie ma pojecia co moze byc przyczyną!!a gdzie jest ten regulator cisnienia paliwa??czy to ten zawór na końcu listwy wtryskowe??czy jest ktos chcetny zajac sie tym autem?????za ile???
robin

Tak regulator cisnienia paliwa to ten na koncu szyny paliwowej, ale on nie moze powodowac takich objawow, sciagalem juz przewod podcisnienia i nic nie dymilo, auto poprostu zacznie wiecej palic.Wejdz w tryb serwisowy mode 3 i sprawdz wszystkie czujniki, powinien sie wyswietlic kod 55. Wszystkie czesci moga byc ok. a ktorys kabel ktory dochodzi do kompa poprostu mogl gdzies sie urwac itp.

Powodzenia
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”