Ci?nienie paliwa na listwie w CA18DET

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Witam , jakie powinno być ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej w CA18det ?
Interesuje mnie ciśnienie paliwa przy seryjnym regulatorze paliwa w 2 opcjach podlaczenia podcisnienia, podczas nabijania pompy przed odpaleniem oraz po odpaleniu silnika przy pracy na biegu jałowym.

Skoro ciśnienie paliwa rośnie liniowo z podciśnieniem i cisnieniem i na jałowym mamy przykładowo 2 bary paliwa to przy 1 barze doładowania osiagniemy 3,6 bara ciśnienia paliwa ? ( 1 bar doładowania i 0,6 podcisnienia )

Dobrze rozumuje ?
Szukam przyczyny przelewania na wiekszych wtryskach i regulowanym regulatorze ciśnienia paliwa ( oczywiście wtryski były zmienione w kompie sterującym na wieksze )

Pozdro
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

teraz nie pamietam ile powinno byc przy odpietym regulatorze ale chyba kolo 2.5 bara, przy podpietym podcisnieniu okolice 2 bar
Przed odpaleniem powinien ci nabic ok 2.5 bara, tak jakby byl odpiety wezyk, po odpaleniu jak w kolektorze jest podcisnienie spada do 2 barow.
Cisnienie rosnie liniowo z doladowaniem jak pisales 0.1 bara na zegarze doladowania powinno dodac ok 0.1 bara na listwie paliwowej.

Jakie masz wtryski? sterowane nistune? nie wystarczylo zmienic samych wtryskow?
W jakim momencie przelewa?
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Wtryski powinny być power enterprice TL700 ( 700cc ) jednak na samych wtryskach jest napis DENSO i po modelu wynika iż są to 720cc ( różnie źródła podają ale mniejsza z tym )
Sterowanie za pomocą NISTUNE jednak.... po zmianie wtryskow w kompie na 700 strzela mocno i dławi go podczas podnoszenia obrotów , świece okopcone na czarno i czuć bardzo paliwem. To samo jak ustawie 720. Ciśnienie na listwie podczas pracy na jałowym mialem 2 bary ustawione , po podniesieniu było tylko gorzej.
Ciekawy rezultat dało zmienienie wartości wtrysków w nistune na wartość 600 i mniej , auto odżyło i zaczeło pracować wzglednie dobrze.
Zatem gdzie może leżeć problem ?
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

to ile dmuchasz ze 720 zalozyles? Jesli na wolnych masz 2 bary to po co wstawiac inny regulator? nie wiem jakie max cisnienie mozna osiagnac na seryjnym regulatorze.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Dmuchac dopiero będe a regulator po to by nie mieć problemów z ewentualnymi brakami paliwa w przyszłości :D
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

to moze cos nie tak z tym regulatorem? jak sie zmienia cisnienie na listwie podczas przyspieszania i wzrostu doladowania? sprobuj moze na seryjnym regulatorku a dopiero jak ten nie bedzie dawal rady to wtedy zmien na inny?
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

cisnienie z podpietym podcisnieniem ma byc ok 2bar seryjnie bez 2,5 zreszta jest to w serwisowce

cisnienie na listwie powinno rosnac z doladowaniem o wartosc doladowania
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”