Ciśnienie paliwa rb25det

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

Jakie ustawić ciśnienie paliwa w rb25det stock turbo ~ 0,85 bara
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Awatar użytkownika
Silicone
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: czw 11 sty, 2007 14:28
Lokalizacja: Kraków/Hebdów
Kontakt:

seryjne - 3bary
Montaż i Strojenie DET 3, EMU, VEMS, itp...
Kraków
Awatar użytkownika
Maretzky
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 826
Rejestracja: śr 29 paź, 2003 18:04
Lokalizacja: Wejherowo

0,85 bara to wiecej niz seria. Przy 3 barach paliwa moze byc za ubogo. Przydałoby sie podciągnąć cisnienie. O ile - nie ma na to schematu , trzeba sie przejechac z sondą i sprawdzic AFR.
Obrazek
Awatar użytkownika
Gelo
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 42
Rejestracja: ndz 18 gru, 2005 14:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Chyba pomyliłes ciśnienie paliwa z boostem.
Jesli chodzi o ciśnienie paliwa to tak jak kolega Silicone napisał jest to 3 bary na wolnych obrotach (troszke mniej w zasadzie).
Doładowanie seryjne (boost) to 0,6 bara.
Do zwiększenia ciśnienia paliwa potrzebujesz regulatora ciśnienia paliwa a do boostu chociażby MBC. (manual boost controller- czyli zaworek ze śrubką lub ze śrubką, sprężynka i kulką )
wszystkie części s14/s14a/Skyline 505-903-424
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

chodzi o paliwo mam regulator ciśnienia paliwa sard
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Awatar użytkownika
Forest
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 504
Rejestracja: ndz 22 sty, 2006 18:03
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

sprawdź na ile ustawiony jest seryjny regulator ciśnienia. Z tego co mi się wydaje to 3 albo 3,5 bara . Sprawdź jakie masz podciśnienie na wolnych obrotach (coś pewnie między 0,6-0,8) . Jeśli regulator był 3,5 barowy a podciśnienie w kolektorze masz 0,6bara to ciśnienie paliwa musisz ustawić na 2,9 na wolnych obrotach. Tylko sprawdź na ile ustawiony jest seryjny regulator ciśnienia paliwa i jakie panuje u Ciebie podciśnienie na wolnych !
Ostatnio zmieniony czw 21 sty, 2010 10:28 przez Forest, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Silicone
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: czw 11 sty, 2007 14:28
Lokalizacja: Kraków/Hebdów
Kontakt:

nic nie musi sprawdzac! ja to juz praerabialem.
seryjne cis. paliwa w rb25det

3 bary z odlaczonym podcisnieniem.

sciagasz podcisnienie, ustawiasz 3 bary i zakladasz podcisnienie. koniec
Ostatnio zmieniony czw 21 sty, 2010 18:19 przez Silicone, łącznie zmieniany 1 raz.
Montaż i Strojenie DET 3, EMU, VEMS, itp...
Kraków
Awatar użytkownika
Forest
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 504
Rejestracja: ndz 22 sty, 2006 18:03
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

sugerujesz że RB na wolnych obrotach ma tylko 0,2 bara podciśnienia ? coś mało ...
Awatar użytkownika
Silicone
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: czw 11 sty, 2007 14:28
Lokalizacja: Kraków/Hebdów
Kontakt:

poprawilem sie 8)

u mnie natomiast dobry afr jest na cis 4 bary i nikt nie wie dlaczego tak jest
Montaż i Strojenie DET 3, EMU, VEMS, itp...
Kraków
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

Silicone pisze:poprawilem sie 8)

u mnie natomiast dobry afr jest na cis 4 bary i nikt nie wie dlaczego tak jest
A ile dmuchasz
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
xree
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 186
Rejestracja: czw 26 kwie, 2007 06:00
Lokalizacja: Polkowice/Lubin
Kontakt:

A już tam nikt nie wie:)

Co do seryjnego boostu sprostuję trochu:
0,5bara do 5tys/obr powyżej idzie do 0,65 steruje tym boost solenoid chyba że go nie ma to sobie ładuje tyle ile ma ustawiaone na turbo.
Tel.kom. +48-696-003-667(godz. 10-20)/gg 872468 - jeżeli nie odbieram 2-3 razy z rzędu w jakimś odstępie czasu proszę wysłać SMS-a
NISTUNE/CZIPY
CZĘŚCI S13/S14/R32/R33/R34/Z32/Q45
SPRZEDAŻ RATALNA !!!!!
Awatar użytkownika
Silicone
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: czw 11 sty, 2007 14:28
Lokalizacja: Kraków/Hebdów
Kontakt:

a mnie na seryjnym booscie jest ubogo i na 0,9 tez jest ubogo.
xree jak wiesz to powiedz
Montaż i Strojenie DET 3, EMU, VEMS, itp...
Kraków
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Silicone pisze:u mnie natomiast dobry afr jest na cis 4 bary i nikt nie wie dlaczego tak jest
To są bary zgodne z ISO, czy "chińskie" bary (dokładność zegara)?

Sprawdzałeś ciśnienie pod obciążeniem?
Może pompa podaje na granicy swojej wydolności i jak jej ulżysz na PR o tego bara, to daje radę utrzymać 3 na listwie...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
Silicone
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: czw 11 sty, 2007 14:28
Lokalizacja: Kraków/Hebdów
Kontakt:

cis. sprawdzane dwoma wskaznikami. pod obciazeniem rowniez
Montaż i Strojenie DET 3, EMU, VEMS, itp...
Kraków
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

jeśli pod obciążeniem trzyma równo 3bar+boost to faktycznie czary-mary z tym AFR, zostają mało prawdopodobne rozwiązania - np. wtryski masz mniejsze niż powinny być, albo z jakiegoś powodu otwierają się na zbyt krótko, ewentualnie silnik dostaje więcej powietrza niż mierzy (zasyfiona przepływka, albo pechowo walnięta)
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”