Strona 1 z 2

nie pali

: pn 04 paź, 2010 18:50
autor: vibe
pacjent CA18DET po remoncie w firmie Home Garden :D

autko nie pali tak jak by nie lały wtryski

iskra jest wnioskuje tym że jak psikam samostartem to go przepali i zgaśnie

pompa paliwa podaję

parę pytań :

Gdzie się podpina podciśnienie regulatora ciś. paaliwa ?

paliwo weżem ciśnieniowym ma iśc na regulator czy na liswe

ważne jest to że dolot rozebrany i jest goła przepustnica ? czy mniej ważne ?

: pn 04 paź, 2010 19:25
autor: krzych
A gdzie przepływomierz ? dolot między przepływomierzem a przepustnicą musi być szczelny. Przewód podciśnieniowy może być bezpośrednio z regulatora do kolektora , w tylnej części. Zasilanie paliwa na listwę ,a powrót z regulatora ciśnienia.

: pn 04 paź, 2010 19:31
autor: vibe
przpłwka podpięta jest dla zmyły :lol:

ale skurkowaniec przepala ładnie i równio jak psikam mu w gardziel :roll:

a benzyny już nie łapie.

jutro listwe całą wykręce chyba i zobacze czy przy kręceniu dają wtryski.

a i panowie głupie pytanie ale nie wiem: jak jest komputer podpięty tą kostką długą niebieską to nad nią jet jeszcze taka mała biała. To ona ma być gdzieś podpięta bo niepamiętam już ?

: pn 04 paź, 2010 21:06
autor: TiGRA
vibe, mamę oszukasz....
ciotkę oszukasz...
nawet dziadka oszukasz...


ale CA nie oszukasz...

Popodpinaj wszystko jak należy i wtedy jak nie zapali będziemy myśleć co dalej

: wt 05 paź, 2010 12:38
autor: vibe
dobra jestem po robocie idę zapnę wszystkie rury

mam pytanie: może przez to że alternator nie podpięty nie ma wystarczająco mocnej i iskry

: wt 05 paź, 2010 12:45
autor: scooter
jak masz aku zdrowy to odpali bez alternatora. Tyle ze wysiorbie szybko z niego energię ;)

przecież auto odpalasz rozrusznikiem i jak aku wydoli to on musi zakręcić i silnik odpali.

: wt 05 paź, 2010 15:11
autor: geniula1
A masz benzynę w baku :D ??

: wt 05 paź, 2010 15:14
autor: vibe
no właśnie pytałem mechanika i mówi że bardzo często winne jest stare paliwo a moje troszeczke stało w tym baku.

kombinuję jak mogę niewiem czy pompa paliwa słaba nie jest kurnaaaaaaaa. zima za pasem a ja w lesie :angered:

: wt 05 paź, 2010 19:05
autor: vibe
paliwo było zwietrzałe i dolot nieszczelny dlatego nie odpalała bestia ale panew napierdasza :(

wiem że dział nie od tego ale

silnilnik odpaliłem na samym frontpipe i czy możliwe że rezonans taki niesie i pryka

i kolektor żle poskręcany i czy możliwe że gdzieś pierdzi i tak się wydaję tylko ?

jutro jeszcze ogarnę wydech ale jak panew to kasujcie moje kont, ja sie ide wieszać :(

: wt 05 paź, 2010 21:47
autor: borimichal
vibe pisze:paliwo było zwietrzałe i dolot nieszczelny dlatego nie odpalała bestia ale panew napierdasza :(

wiem że dział nie od tego ale

silnilnik odpaliłem na samym frontpipe i czy możliwe że rezonans taki niesie i pryka

i kolektor żle poskręcany i czy możliwe że gdzieś pierdzi i tak się wydaję tylko ?

jutro jeszcze ogarnę wydech ale jak panew to kasujcie moje kont, ja sie ide wieszać :(
Ktokolwiek by Ci czegos nie odpisal to i tak bedzie tylko gdybanie bo za Ciebie tego dobrze nie osłuchamy !!
Jesli masz watpliwosci to poskrecaj wydech i bedziesz miał pewnosc

: śr 06 paź, 2010 07:41
autor: Ban0ff
mi jak sie przepalila uszczelka kolektor-turbo to przy doladowaniu zaczynalo jakby stukac :) na poczatku delikatnie a pozniej coraz bardziej, jak sie juz solidnie przepalila to na wolnych bylo slychac ze puszcza uszczela, poczatkowo sie wystraszylem ze panew :)

a silnik da sie bez problemu odpalic na samej przepustnicy i bez przeplywki, np ze zdjetym calym dolotem nie ma problemu z podjechaniem autem, odcina przy ok 3 tys

: śr 06 paź, 2010 15:59
autor: vibe
poskładałem wydech i ładnie mruka nie stuka :)

ostatnie pytania

czy szklanki mogą stukać nieregularnie w ogóle nie w rytm kręcącego się silnika ?

czy to coś lata sobie pod deklami ? :?

który czujnik temp jest odpowiedzialny za wskazówkę na zegarach ?

: śr 06 paź, 2010 17:59
autor: MiniMi
u mnie szklanki słychać na zimnym, jak się zagrzeje to jest cichutko :D

: śr 06 paź, 2010 18:55
autor: BloodS
Jak Ci wali i na zimnym i na ciepłym i jest to taki stukot, który słychać od 2000 - 3500 obrotów... to na 90% panewa, prawdopodobnie na czwartej korbie, ostatecznie sworzeń tłokowy, właśnie przez to przechodze.

Sprawdzić najlepiej jest na kanale czy wali od dołu czy raczej od góry, wcześniej także grały mi szklanki na zimnym, olej 5W40, po nagrzaniu cisza. Ale teraz... już nawet szklanek nie słyszę przez zarżniętą panewe... :roll:

Tak to jest jak się człowiek napala na pierdołki w stylu gwiżdzącego bova, a zaniedbuje takie rzeczy jak zegarki ciśnienia oleju... Mówie na własnym przykładzie :P

: śr 19 wrz, 2018 20:03
autor: kazio
Hej, czujnik odpowiedzialny za temp na liczniku- jest z 1 pinem pomiedzy pokrywa zaworow a dolotem w okolicach termostatu, a panewka u mnie robila regularny stukot (klepanie) gdy trzymalem obroty np w okolicy 2500 , i stukot objawial sie co okolo 3sekundy, ale tak jak minimi pisal posluchaj czy to robi takjakby w misce olejowej, widze ze slabo Ci idzie z ca, serwisowka i dokladnosc,,, i befzie pozytywny efekt. Ale ja polecam swap na sr lub nawet lepiej na 2jz, niebedziesz miec problemow, pozdro