czy pompa i wtryski mówią dowidzenia??

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

juris
Stały gość
Stały gość
Posty: 396
Rejestracja: ndz 26 wrz, 2010 07:45
Lokalizacja: Warszawa

Witam. Mam pytanko. Coś mi przerywa nyska przy wyższych obrotach tzn od 3 tyś oraz przy max pedale w podłogę. Postanowiłem sprawdzić podzespoły zgodnie z serwisówką i w przedziale wartości oporu niemieszczą się wtryski ( serwisówka 2-3 omów a u mnie szystkie mają powyżej 3 jeden nawet 4.6) oraz pompa paliwa (serwisówka 0,5 a u mnie 1,5 oma). Moje pytanie brzmi czy to oznacza, że pompa oraz wtryski nadają się do wymiany??
Awatar użytkownika
TiGRA
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 1777
Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
Kontakt:

Po pierwsze to napisz jaki silnik...

Zanim zaczniesz wymieniać wtryski to sprawdź szczelność dolotu.
Zmiana pompy paliwa jeśli nie była wymieniana nigdy na pewno nie zaszkodzi jeśli masz co do niej wątpliwości.
Wartości które podałeś dla wtrysków rzeczywiście jakieś duże...
Pytanie czy to seryjne wtryski są...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Po drugie to wszędzie masz zawyżone o 1ohm-a.
Wiec zewrzyj sobie przewody od miernika i powiedz nam ile ci tam wyszło.
Bo na moje to rezystancja przewodów będziesz miał około właśnie 1ohm.

Silnik można się domyślić CA18DET bo wtryski mają za niską rezystancję jak na SR.

Parę dni temu był tu identyczny temat/problem.
Ostatnio zmieniony ndz 09 sty, 2011 21:07 przez erison, łącznie zmieniany 1 raz.
juris
Stały gość
Stały gość
Posty: 396
Rejestracja: ndz 26 wrz, 2010 07:45
Lokalizacja: Warszawa

Silnik ca18det ,wtryski seria. Dolot kilkakrotnie sprawdzałem. Jak dodaję gwałtowniej gazu to zamula i kręci się jakby do 3,5 tyś obrotów. Jak powoli dodaje gazu to idzie w miarę. Wydaję mi się że go zalewa i dlatego pytam bo może wtryski "sikają" albo pompa nie daje na większym powerku wystarczającej dawki paliwa. Dodam że jest to s13 po swapie z automata na manual => komp jeszcze z automata
stefan370
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 46
Rejestracja: czw 08 lip, 2010 11:22
Lokalizacja: Wrocław

Jakby zalewało to maiłbyś problem z dołu i z odpalaniem zmież ciśnienie paliwa bo jak wciskasz gaz powoli płynnie to silnik się wkręca równomiernie a jak zapodasz but to przerywa ja tak miałem no i fakt temat był.
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

moze byc cos z tego powyzej, dozuce jeszcze od siebie- masz zaplon dobrze ustawiony??
jak jest przestawiony to czasem opornie sie wkreca i jest zamulenie na niektorych obrotach.
Z reszta zaplon zawsze warto sprawdzic :)
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Awatar użytkownika
sobi
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 96
Rejestracja: sob 12 gru, 2009 17:34
Lokalizacja: otwock_WOT
Kontakt:

juris pisze:Jak dodaję gwałtowniej gazu to zamula i kręci się jakby do 3,5 tyś obrotów. Jak powoli dodaje gazu to idzie w miarę. Wydaję mi się że go zalewa
hmmm... przepływka?? objawy pasuja... a sprawdzałes kody bledow? tak chyba bedzie najprosciej i najszybciej, ja bym zacząl od diagnostyki kompa
juris
Stały gość
Stały gość
Posty: 396
Rejestracja: ndz 26 wrz, 2010 07:45
Lokalizacja: Warszawa

komp i strojenie w weackend bedzie robione zobaczymy jak wtedy sprawa bedzie wygladac

[ Dodano: Nie 16 Sty, 2011 14:17 ]
Po przeglądzie samochodu, wyrzuceniu katalizatora okazuje się że mam walniętą pompę paliwa. Po objawach potwierdził to mój "dostawca organów" (chłop sie nieźle zna) oraz jeden z forumowiczów. Zobaczymy ja bedzię po wymianie
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”