Dwie pompy paliwa?
Moderator: Moderator
- djlasior
- Coś już wiem
- Posty: 168
- Rejestracja: pt 23 lip, 2010 18:04
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Mam jak zwykle pytanie bo mam dwie pompy paliwa i czy da rade je podłączyć obydwie razem narazie do puki wabro nie wskoczy do baku. Czy bedzie jakaś odczuwalna różnica?
Ostatnio zmieniony pt 11 lut, 2011 15:17 przez djlasior, łącznie zmieniany 2 razy.
Mozna, co do roznic zalezy jak je polaczysz - szeregowo czy rownolegle.
Szeregowo - wieksze cisnienie.
Rownolegle - wieksza wydajnosc.
Szeregowo - wieksze cisnienie.
Rownolegle - wieksza wydajnosc.
Ostatnio zmieniony śr 02 lut, 2011 01:07 przez ige, łącznie zmieniany 1 raz.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Mając dwie pompy paliwa zrobił bym sobie na twoim miejscu Swirl Tank
Czyli taki zbiornik przelewowy aby podczas driftu lub szybkiej jazdy nie zabrakło benzyny na wtryskach. Prawdopodobnie zassanie małej ilości powierza przez pompę paliwa obniży tylko ciśnienie w układzie ale i tak AFR się zmieni na niekorzyść. Wiec jest to układ w którym zassanie powietrza lub zmniejszenie ciśnienia w układzie jest zminimalizowane.
Tak wygląda diagram podłączenia pompy masz zanurzeniowe wiec w będą wewnątrz odpowiednio baku i Swirl Tank-a.
Do Swirl Tank-a dał bym pompę o wyższej sprawności np. Walbro 255 lub jeżeli seryjne to o wyższej sprawności, ciśnieniu.
A do baku zwykła seryjną lub o troszeczkę niższej sprawności bo przy niższym ciśnieniu jakie jest miedzy swirl tank-iem a bakiem jest większa wydajność.
Czyli taki zbiornik przelewowy aby podczas driftu lub szybkiej jazdy nie zabrakło benzyny na wtryskach. Prawdopodobnie zassanie małej ilości powierza przez pompę paliwa obniży tylko ciśnienie w układzie ale i tak AFR się zmieni na niekorzyść. Wiec jest to układ w którym zassanie powietrza lub zmniejszenie ciśnienia w układzie jest zminimalizowane.
Tak wygląda diagram podłączenia pompy masz zanurzeniowe wiec w będą wewnątrz odpowiednio baku i Swirl Tank-a.
Do Swirl Tank-a dał bym pompę o wyższej sprawności np. Walbro 255 lub jeżeli seryjne to o wyższej sprawności, ciśnieniu.
A do baku zwykła seryjną lub o troszeczkę niższej sprawności bo przy niższym ciśnieniu jakie jest miedzy swirl tank-iem a bakiem jest większa wydajność.